Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AMCM schreef:Ik ga het topic verlaten![]()
Januari was echt een succes, februari minder. Maar veel dingen staan op z'n kop momenteel dus heb er eigenlijk niet veel zin in
Wel -2kg sinds mijn 1januari gewicht, ik ga het gewoon rustig en gestaag verder zetten zo![]()
Ik merk dat dit topic onbedoeld druk geeft, want jullie doen het allemaal zo goed !!doe zo verder allemaal!!
Vliendertje schreef:Hier ook de afgelopen week veel dingen kunnen afslaan zonder hier een naar gevoel bij te hebben.
Ik heb een doorbraak menstruatie en had ineens zooooooveel zin in lekkers! Gister avond mislukt en gegrepen naar een zak chips die er al 2 maand ligt.
Na een klein bakje bedacht ik mij dat het niet lekker genoeg was om als calorie naar binnen te werken dus weg gegooid :’)
Als het chocola of een stuk taart was , had het anders afgelopen.
Vanavond uit eten, even genieten !!!
Muronia schreef:Ik denk dat dat verstandig is, gewoon zorgen dat je geen boodschappen hoeft te doen die week. Ik heb tegenwoordig veel tomaatjes, komkommer en dat soort "snacks" in huis. Ook lekker en gezond.
Deze week -0,6 voor mij. Dat is weer mooi, maar als je zoveel kwijt wilt dan duurt het wel lang hoor! -8,6 nu, nog 24,4 te gaan (een volle zak brokken dus pff)