Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amyyy

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 19:49

Jaaa oppio is ech heel lekker en weinig calorieën, ideaal. Als iemand een versie zonder koemelk weet hou ik me aanbevolen.

Leuk nieuwe colbertjes landvrouw! :D

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-20 21:17

Jaaa, ik heb ook wel eens Oppo :j komt het dichtste bij B&J in de buurt.

Wat fijn landvrouw *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:24

Hoor ik Ben en Jerry?! Dat zijn twee belangrijke kerels in mijn leven. Net als Hugo.

Toch maar eens gaan halen, klinkt goehoeeed.

Lekker geshopt, landvrouw! Dat geeft een lekker gevoel!

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-20 21:30

Hahahaha, ik wist het Roosch. Nothing changed _O-
Verwacht geen authentieke, maar zo'n pint is best weg te werken :D zeker die waar ook iets van chunks of wat dan ook in zitten.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:33

Ja hey zeg een paar kerels in je leven is wel essentieel. :Y)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:43

Alpro heeft een lager calorie ijs
Iets met mocha caramel
Erg lekker :j

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:48

Zelf bananen kiwi ijs maken is ook erg lekker en gezond. 1 bruine banaan in stukjes snijden en invriezen. Na 24 uur doe je de stukjes in een blender met 1 of 2 kiwi’s, kort blenderen to een gladde mix en eten maar :P

De kiwi’s kan je ook vervangen voor andere dingen zoals aardbeien. De basis van je ijs is echt de bevroren banaan. Kan me voorstellen dat 2 bananen blenderen en daar dan stukjes pure chocolade erdoorheen scheppen ook erg lekker is.
Laatst bijgewerkt door lizy29 op 04-07-20 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-20 21:48

Roosch schreef:

Het zijn wel echte feeders :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 22:29

Butterfly schreef:
Roosch schreef:

Het zijn wel echte feeders :')

Ja. Daar heb je gelijk in. -O- en lichaamsbeweging krijg je er ook niet van, behalve naar de koelkast en vriezer lopen. Hmm..

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 22:38

Ik ben allergisch voor kiwi :+

nicecream is idd lekker,maar ik maak dermate veel dingen zelf ivm plantaardig eten en liefst “from scratch”
Dat af en toe gewoon een bak ijs uit de vriezer trekken zonder gezemel in de keuken wel erg prettig is O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 22:59

Zo, mijn crosstrainer is gearriveerd, het in elkaar zetten was al een workout op zich :+

Oeh dat soort ijs moet ik niet aan beginnen, dan heb ik geen rem meer denk ik..

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:10

Ik heb die Oppo wel eens gehad maar vond het echt niet te nassen haha.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:22

Relaxed schreef:
Zo, mijn crosstrainer is gearriveerd, het in elkaar zetten was al een workout op zich :+

Oeh dat soort ijs moet ik niet aan beginnen, dan heb ik geen rem meer denk ik..

Daarom neem ik ze op een stokje! Zo een bak eet ik in 1 keer op.

O wat goed! Ik kwam gisteren een fiets tegen bij de kringloop, maar die kon niet uit elkaar dus heb ik niet mee kunnen nemen.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:31

Hier vanochtend uurtje personal training. Gewichten allemaal flink omhoog dus voelt alsof ik flink spierpijn ga krijgen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 13:21

Ik heb met veel hangen en wurgen de 500 kcal aangetikt op Foxy . Het voelt als herfst en ik ben lui. :7

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 20:33

Pff, slechte dag vandaag. Niet gesnoept ofzo, maar blijf maar trek houden. Net nog maar een bakje Skyr gegeten, kom op wel 2000 calorieën uit :roll: Ook wel erg actief geweest, voel de spierpijn nu al, maar dit schiet toch niet op. Ga maar weer eens goed in de gaten houden hoeveel water ik drink, misschien drink ik niet genoeg.

En morgenochtend maar weer hardlopen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:07

gaucho schreef:
Pff, slechte dag vandaag. Niet gesnoept ofzo, maar blijf maar trek houden. Net nog maar een bakje Skyr gegeten, kom op wel 2000 calorieën uit :roll: Ook wel erg actief geweest, voel de spierpijn nu al, maar dit schiet toch niet op. Ga maar weer eens goed in de gaten houden hoeveel water ik drink, misschien drink ik niet genoeg.

En morgenochtend maar weer hardlopen.

Als je al genoeg kcal binnen hebt, zou ik ervoor kiezen de honger gewoon te negeren. Honger hebben tijdens het afval proces is echt niet zo erg, het is niet zo alsof je perse moet eten wanneer je lichaam dat aangeeft. Gewoon negeren en door.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:14

Maar dan kan je toch ook een stuk komkommer pakken. Daar zit toch niks qua calorieën in ofzo.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:18

Bij mij afgelopen vrijdag echt... fout gegaan.
Ik had al weken zin in drop. Vrijdag kocht ik het eindelijk, maar wel gelijk 3 soorten.
Toen tijdens een autorit mezelf misselijk gegeten (en het was niet eens lekker).
En toen rest van de dag misselijk en buikpijn, ook nog te veel avondeten er bij omdat ik me niet lekker voelde. Het goede: rest van de drop weggegooid toen ik thuis kwam.

Maar nu het meest stomme: ik leer niet van zulke fouten, ik wil alweer drop kopen, zelfs al weet ik dat het niet lekker is, dat ik misselijk wordt etc. Echt, zo, stom %)

En nu is het ook al twee dagen moeilijk mijn gewone, normale, gezonde eetpatroon weer op te pakken. Ik voel me weer dik en slecht en daardoor eet ik makkelijk te veel. Word even echt gek van mezelf :roll:

Maar even positievere bijleespost ipv klaagpost:

gaucho: Sterkte :(:) Al is 2000 niet heel gek voor een actieve dag, ik snap dat je liever op minder uitkomt. Mij helpt het vaak wel eerst een glas water te drinken of te denken 'over een half uur' in plaats van direct iets pakken als ik trek heb.

Roosch: 500 is toch 500 +:)+ Foxy braaf geweest?

BloemBloem: Goed idee idd op een stokje te nemen... Ik zal hier ook eens kijken of die merken in de supermarkt liggen :j

rockwitch: Haha alleen maar goed als het niet lekker is toch :+

Relaxed: Gefeliciteerd met je crosstrainer *\o/* Al een naam?

Sonja_vR: Wat goed dat je veel zelf maakt! Hier vaak moeite om te beginnen met koken, maar ik oefen :)

lizy29: Goede tip dat receptje, heb helaas geen blender.. maar misschien wel een plan!

Aan iedereen: goede of mindere dagen; jullie kunnen het! Gewoon stug doorgaan +:)+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:18

rockwitch schreef:
Maar dan kan je toch ook een stuk komkommer pakken. Daar zit toch niks qua calorieën in ofzo.

Oh klopt hoor, ik bedoel alleen maar aan te geven dat je niet altijd toe hoeft te geven aan een hongergevoel. Je lichaam gaat niet kapot van een beetje honger. Als je voldoende kcal binnen hebt zie ik niet in waarom je zo'n honger gevoel niet gewoon zou kunnen negeren.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:34

Ik ben persoonlijk geen ster in honger negeren, ik heb me dus maar toegelegd op honger voorkomen.
(Geen tussendoortjes! Wel 'nuchter bewegen', volwaardig eten - en dat kuurtje mondflora zette ook zoden aan de dijk.)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:44

Honger voorkomen is sowieso beter. Maar ik heb, bijvoorbeeld, soms dagen waarop mijn honger niet te stillen lijkt, of dagen waarop ik even wat minder eet. Dan is het gewoon een kwestie van discipline en streng zijn voor jezelf, soms is dat gewoon even nodig. Ik ben jaren niet streng voor mezelf geweest, die kilo's zijn niet uit de lucht komen vallen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:46

Ik ben ook wel benieuwd naar de naam van de crosstrainer. :D :D

En ja, foxy heeft nog een paar rondjes gedraaid vandaag. Moest uit mijn tenen komen. :))

Trek ken ik ook wel een beetje. Ik drink dan meestal wat en dan is het wel klaar.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 09:07

helaas was mijn weekend ook niet zo best. pizza, snoep, pannekoeken en toch weer te veel brood.. heel stom ik weet het. schade is +1kg. :(

Dus vandaag weer vol goede moed verder.

honger is lastig, maar vergt wat Sannne zegt discipline.. je hoeft er niet aan toe te geven.

Vandaag heb ik grootse plannen mbt in de tuin aan de slag, dus ik hoop de nodige kalorietjes te verbranden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 09:09

Ik heb ook een slechte week gehad, deze week weer knallen.. Mijn crosstrainer noem ik voorlopig the enemy :') Maarr heb een leuke serie op Videoland gevonden, dus daarmee moet het een stukje draaglijker worden :+ Vanavond ook weer heerlijk eens naar de sauna, wou gisteren heen, maar hij was vol.. Ik was niet de enige met het idee :')