En goede mindset, graag of niet voor hem!
Veel plezier het weekend met het vieren van je verjaardag!
Mijn lijstje voor vandaag;
O: 150 gr Griekse yoghurt 0,1% vet, 50 gr blauwe bessen, 1/2 banaan, 200 ml optimel
T: 2 rijstwafels, 1 met cottages cheese, 1 met gebraden gehakt
L: 2 speltboterhammen met 2 gebakken eieren met champignons
T: blikje redbull light en een havermout reep
A: bloemkoolbodempizza
met mozarella, gerookte kip, champignons, paprika, en pesto als onderlaagje. T: ijsje of kwark.
Vanmorgen weer op de weegschaal gestaan(donderdag is weegdag) en die gaf - 1,1 kg aan! Dus in totaal nu -4, ik ben er blij mee!
Off-topic, ik ben vandaag zo zenuwachtig. Over een uurtje lig ik op de tafel voor mijn eerste tatoeage

Ik vind het knap dat je onregelmatig werkt. Ben er zelf mee gestopt door mijn problemen met eten helaas... hoop het ooit wel aan te kunnen (nog een mooi doel) zodat ik weer wat meer ontwikkel mogelijkheden heb in mijn werk (of nouja, zodat ik mijn droombaan kan uitoefenen).
. 

). Ik heb gisteren ook 3 ijsjes op; een raketje, een mini vanille ijsje en een hoorntje met twee bolletjes (hoorntje dan niet op) en als avondeten gingen we bbqen. Geen vlees op maar wel een camembert van de bbq met honing en stokbrood op. Ik was serieus van plan om hem helemaal te eten maar uiteindelijk een halve weggekregen. Uiteindelijk heel veel spijt van gehad want ik ben heel de avond misselijk geweest. Achja ook weer genezen van mijn camembert craving