4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:10

Fijn dat je jezelf weer wat beter voelt kimmie!
En goede mindset, graag of niet voor hem!
Veel plezier het weekend met het vieren van je verjaardag!

Mijn lijstje voor vandaag;
O: 150 gr Griekse yoghurt 0,1% vet, 50 gr blauwe bessen, 1/2 banaan, 200 ml optimel
T: 2 rijstwafels, 1 met cottages cheese, 1 met gebraden gehakt
L: 2 speltboterhammen met 2 gebakken eieren met champignons
T: blikje redbull light en een havermout reep
A: bloemkoolbodempizza <3 met mozarella, gerookte kip, champignons, paprika, en pesto als onderlaagje.
T: ijsje of kwark.

Vanmorgen weer op de weegschaal gestaan(donderdag is weegdag) en die gaf - 1,1 kg aan! Dus in totaal nu -4, ik ben er blij mee!

Off-topic, ik ben vandaag zo zenuwachtig. Over een uurtje lig ik op de tafel voor mijn eerste tatoeage :Y)

Sherivey

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 14:43

Kimmie, veel plezier met vieren van je verjaardag :D
Ik eet vleesvervangers met voldoende eiwit, cottage cheese, ei en aanvullende dingen zoals whey of een eiwitreep :)

Lis, oeh spannend! Wat voor tattoo ga je laten zetten?
En netjes hoor, weer gewicht kwijt :j

Mijn lijstje is wat slordig vandaag, pas om 14.15u terug van stal;
O: custard met whey en aardbeien
L: stukje vlaai (moest nog op van gisteren)
A: krieltjes, broccoli, vegaburger.

B: anderhalf uur buitenrit gemaakt, stap en draf.
Wilde vanmiddag gaan hardlopen, maar vind het wat te warm. Morgen weer krachttraining. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 20:07

Voor de mensen die het vroegen: ik ben journalist! Ik werk op de nieuwsdienst dus wisselende diensten :)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:08

Goedenavond allen!

@Dilan: krijg je dan geen commentaar over het niet behalen van je eiwitdoel? Ja hardlopen vandaag was echt wat te gek...
Dat bananenbrood van de Jumbo ga ik ook eens proberen. Vindt het normaalgesproken niet veel aan (maar maakte het altijd met eiwitpoeder en eerlijk gezegd is daarmee een recept nog nooit echt lekker geworden. Een wat minder healthy bakpakket klinkt gelijk een stuk beter. :-P
@Lis; welke griekse yoghurt eet jij? Lekker afgevallen zeg!
@Maan; lijstje was inderdaad wat lager (1700 kcal). Merk wel dat ik het daar dus echt niet op uit hou... moet inderdaad ophogen.
@Kimmie; wauw dat heb je heel goed onthouden. Dat is nu nog steeds heel slecht. Ben alleen weer van het ene naar het andere uiterste gegaan... al zoveel jaren op zoek naar die gezonde balans. Knap dat jij jezelf weer herpakt hebt, laat hem inderdaad maar lekker stikken, je verdiend beter!
@Emma: wat leuk! Voor wat bekends? O:) Ik vind het knap dat je onregelmatig werkt. Ben er zelf mee gestopt door mijn problemen met eten helaas... hoop het ooit wel aan te kunnen (nog een mooi doel) zodat ik weer wat meer ontwikkel mogelijkheden heb in mijn werk (of nouja, zodat ik mijn droombaan kan uitoefenen).

Vandaag was bij mij prut met peulen. Gisteren en vandaag toch te krap gegeten, toen wat extra's gepakt (ook tweede dag op rij dat ik doodmoe was) en toen was het weer helemaal bal en ben ik weer los gegaan. Ga misschien toch weer alles bijhouden in MFP en dan mijn doel naar onderhoud zetten in eerste instantie. Eerst rust in mijn eetpatroon. Las ergens een stoplicht methode en dat vind ik wel mooi en wil ik de komende week gaan proberen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:22

Wat is een stoplichmethode?

Commentaar heb ik nog niet gekregen hoor :) Die doelen zijn richtlijnen. Ik heb gekozen voor calorietracking. Je kunt ook kiezen om voeding bij te houden middels de handpalm methode. Daar wil ik uiteindelijk naartoe. Is makkelijker dan steeds alles af te moeten wegen

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:28

Quote uit een ander topic;

Mizora schreef:
Het makkelijkste vind ik aan het begin het stoplicht en dan voor een maand tracken op 1 pagina. Onder de 1800kcal en boven de 2100 kcal rood, tussen de 1800 en 1900kcal een groen vakje en tussen de 1900 en 2100kcal oranje. Op deze manier heb je goed overzicht hoe vaak het nu echt fout en goed gaat.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 23:50

Helderder schreef:
Quote uit een ander topic;

Mizora schreef:
Het makkelijkste vind ik aan het begin het stoplicht en dan voor een maand tracken op 1 pagina. Onder de 1800kcal en boven de 2100 kcal rood, tussen de 1800 en 1900kcal een groen vakje en tussen de 1900 en 2100kcal oranje. Op deze manier heb je goed overzicht hoe vaak het nu echt fout en goed gaat.

Ah oke, zo werkt mijn pbp tracker ook een beetje geloof ik

Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 10:19

@Dilan: Ja, 130 gram is vrij veel. Ik at altijd heel eiwitrijk omdat ik dacht dat dat moest (130-150 gram per dag). Ik probeer nu tussen de 100-120 gram per dag te halen. Via deze calculator kom ik nu uit op 115 gram per dag en dat is dus ook ongeveer wat ik nastreef. Afgelopen twee maanden heb ik weinig getraind en ook weinig eiwitten genuttigd. Heb mijn shakes helemaal achterwege gelaten, en nu merk ik dat ik heel veel moeite heb om die eiwitten weer te kunnen verwerken. Ik krijg heel heftige buikpijn. Hopelijk wen ik er snel weer een beetje aan, want ik vind die shakes wel heel makkelijk. Wat is de handpalm methode? Ik vind PBP altijd heel intrigerend. Heb het zelf nooit gedaan maar ik heb goed contact met een paar PBP coaches op Instagram, ook omdat ik zelf ook coach wil worden (niet bij PBP overigens, ga voor mezelf beginnen). Als ik eenmaal ben begonnen mogen jullie allemaal gratis bij mij terecht.

@Kim: Fijn dat je je beter voelt! Lekker laten gaan die man. Wanneer ben je jarig?

@Lis_Ol: Wat goed van je! Je gaat lekker zo. En een fijn lijstje. Hoe is het gegaan met je tatoeage? Heb je een foto? Ik was ook heel nerveus weet ik nog, al is het voor mij inmiddels bijna 10 jaar geleden.

@Helderder: Ja lastig is het he, de balans vinden. Ik heb daar ook altijd veel moeite mee. Dan eet ik twee dagen heel netjes (en misschien net te weinig) en de derde dag eet ik alles wat los en vast zit. Even naar onderhoud gaan is een heel goed idee denk ik, heb ik ook gedaan afgelopen tijd en nu sinds deze week weer wat lager in calorieën. Wat mij helpt is alles invoeren in de app, ook de ongezonde dingen (ik gebruik Fatsecret, maar MFP is ook prima). Ik ben nogal geneigd om als ik een dag heel ongezond eet niets in te voeren en dan net doen alsof het niet is gebeurd, maar zo werkt het helaas niet :Y). Als ik wel alles invul krijg ik een veel beter beeld van wat ik naar binnen werk.

Woensdag had ik een lunch date, was heel erg leuk. Hij kwam naar mij toe met heerlijke broodjes van de Biologische slager en champagne. We hadden twee broodjes en een halve fles champagne over dus die heb ik 's avonds soldaat gemaakt. Niet zo'n hele gezonde dag dus, maar wel heel lekker :+.

Gister ben ik met mijn ouders een dagje gaan varen in Amsterdam. Mijn ouders houden ook heel erg van lekker eten en nemen dan heel veel mee, dus ik was een beetje huiverig omdat ik eigenlijk een balansdagje wilde doen. Gisterochtend wel een hele heftige workout gehad in de zon, staat op mijn Instagram (@jipvandam). En ik had een grote bak kwark meegenomen als ontbijt om 12 uur. Dat was wel heel slim want zo had ik minder honger. Heb ook de alcohol afgeslagen en het avondeten licht gehouden.

Lijstje van gister:
O: 500 gram magere kwark met een eetlepel jam
T: mini eierkoek
L: drie stukken pizza, een paar radijsjes, een wortel met hummus en een paar cherrytomaatjes
T: 100 gram aardbeien
A: asperge-venkelsoep en een salade van gerookte kip, bulgur, broccoli, komkommer, bosui en chilisaus
T: grapefruit en een kom coco pops met magere melk

Vanavond komt mijn broertje eten, we maken verse springrolls met tofu en knapperige groenten. Hij wil graag cocktails, dus hij krijgt gin tonics en ik ga voor de skinny bitch (spa rood framboos met wodka).

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 10:31

Jip, leuk hoor, een lunchdate :) En veel plezier vanavond, gaat vast gezellig worden.
Handpalmmethode is dat je je bord indeelt adhv handpalmgrootte, dus bvb een open handpalm rijst/aardappel/pasta, 2 handpalmen groenten.

Leuk dat je zelf coach wilt worden :j Ik ben dat een tijdje via Herbalife geweest, maar vond dat niet echt geslaagd. Veel te veel gericht op eigen product (logisch ook wel, maar niet wat ik zoek)
Vind bij PBP fijn dat je een lijst krijgt met aanbevolen producten, maar welk merk je kiest, ben je vrij in. Staan ook geen maaltijdvervangers bij.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:12

@_mjwb Klinkt heel vervelend om niet door je neus te kunnen ademen, hopelijk kan er nu de druk op de zorg langzaam iets aan het afnemen is snel een nieuwe afspraak ingepland worden om het te verhelpen. En ik ben heel benieuwd wat je nu te vieren had...

@Dilan93 Die tracker ziet er handig uit, fijn ook om een indicatie te krijgen va of je ongeveer goed zit wat betreft voedingswaarden.

@Helderder Nee, ik heb sinds 5 weken een racefiets en hou me echt aan 3 dagen in de week er op fietsen. Mijn conditie lag echt ver onder nul dus de eerste twee weken was ik na 35 minuten en 12km al echt wel op, maar ben steeds iets verder aan het rijden nu en zit sinds deze week op 30km. Doel is om tegen de zomer naar mijn ouders te kunnen fietsen en een paar uur later ook weer terug zonder mezelf helemaal op te rijden. Dat is 40km enkele reis.

@Lis_Ol Hoe is het gegaan met de tattoo?

@Maanlicht Lunch et verse broodjes en champagne klinkt als een heel goed idee af en toe. En varen in Amsterdam is ook een fijne dagbesteding, was het wel te doen met verkeer op het water? Ik kan me voorstellen dat het echt gigantisch druk was.

@Kimmie25501 Fijn dat je jezelf weer beter voelt. Wanneer ben je jarig?

Ik heb gister weer wezen fietsen. Normaal ga ik op vrijdag maar omdat ik gister vrij was en vandaag niet, gecombineerd met de betere weersverwachting voor een keer op donderdag gaan fietsen. Mijn hemel, wat zijn mensen stom zeg. Overal was het super druk en er waren zoveel voetgangers op het fietspad dat ik echt een paar keer bijna iemand aangereden heb. En op het stukje dat langs het strand bij de Sloterplas ging waren er zoveel mensen, zowel fietsers als voetgangers dat ik nog maar 13km/h reed. Ik heb twee verschillende rondjes geprobeerd maar na 18km toch maar de witte vlag gehesen en afgestapt (ik kom afhankelijk van het rondje dat ik kies iedere 6 of 12 km langs mijn huis). 's Avonds rond 21:30 nog een keer de fiets gepakt en nog eens 18km gereden voordat het te donker werd voor nog een rondje. Het was en beduidend rustiger en een stukje koeler wat wel fijn was.

Mijn lijstje van gister:
M - 2 witte bolletjes met 2 gekookte eieren (390)
T - Stukje Bobonblock praline wit (167) en na het fietsen knijpfruit mango (52)
A - Bbq burger en frietjes van de burgerzaak om de hoek. Geen idee hoeveel callorieën dus ik schat de maaltijd op 1000
Drinken - 1 blikje Red Bull Tropical (114)

Totaal: 1783 callorieën
Beweging: 2 keer 18km fietsen en ongeveer 4½ k stappen

Vandaag:
O - 2 volkoren boterhammen met 25 gram rosbief (188)
L - 2 volkoren boterhammen met pindakaas (358)
T - 250 gram Griekse yoghurt met 100 gram aardbeien (142)
A - Slavink, aardappelkroketjes en witte bonen in tomatensaus (638)

En dan moet er eigenlijk nog ergens 325 callorieën bij om op 1650 uit te gaan komen

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:51

@maanlicht; gezellige dagen heb jij met lekker eten! Was de persoon van de date zelf ook gezellig?
Veel plezier met je broertje vanavond.

@helderder: ik eet de yoghurt van de jumbo zelf, die grote emmers van een kilo.

@Dilan; ik ben echt helemaal niet bekend pbp, kan je mij daar iets over vertellen?

@imay: oef zo herkenbaar die drukte! Ik woon vlak bij een natuurgebied en er was gister met de auto haast geen doorkomen aan, echt overal fietsers en wandelaars. Ik werd er nerveus van :’) wel goed dat je gisteravond nog een rondje heb gedaan!

Ik heb net het bananen brood van de jumbo gekocht, denk dat ik die vanavond maar is ga maken :)

Mijn tatoeage gister viel me echt 1000% mee. Ik had me ingesteld op veel pijn, dus dan kon het sws alleen maar mee vallen. Afbeelding
Dit is m geworden, voor mijn paard die ik afgelopen december in heb moeten laten slapen. Heb altijd geroepen als hij er niet meer zou zijn ik iets voor hem zou tatoeëren.

O: 150 gr Griekse yoghurt 0.1% vet, 50 gr blauwe bessen, 20 gr ongezouten notenmix en 200 ml optimel
T: blikje redbull light
L: 2 witte bolletjes met 5 runder knakworstjes
T: nog geen idee
A: 250 gr bloemkool, 200 gr gekookte aardappels, kip cordonbleu.
T; ik denk wel iets van een toastje, geloof dat we nog wat gingen borrelen met de buren

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 12:15

Mooie tattoo :D

Wat PBP inhoud.
Het is een programma waarin je een gezonde levensstijl aanleert. Dit doe je door middel van Voeding, gedrag, herstel en training. Dit wordt allemaal uitgelegd. Je kiest een doel, een looptijd van het programma en een doel. Ik heb gekozen voor ' vet verbanden'

Je krijgt voor je begint een hele uitgebreide vragenlijst. Daar vul je in wat je voorkeuren zijn qua aantal dagen trainen, of je allergie hebt, vegetarisch eet oid, wat je ervaring met sport is, of je blessures hebt. Ook krijg je vragen over hoe je leven eruit ziet, denk aan werk, wonen, hobby, activiteiten naast je werk. En natuurlijk geef je je gewicht, maten en lengte door, eventueel kun je ook foto's invoeren, zodat je kunt vergelijken later.

Zodra je programma dan begint, krijg je een caloriedoel en je trainingsschema. je kunt zelf bepalen op welke dagen je de trainingen doet. Elke doordeweekse dag krijg je bij het kopje 'gedrag' ook een les of opdracht.

Onder ' herstel' vul je dagelijks je hartslag, mate van spierpijn, slaapuren en stress in.

Je hebt coaching op vooraf ingestelde dagen, je kunt kiezen voor 1, 3 of 7 dagen coaching, waarin je dezelfde dag antwoord krijgt op je vragen. Ik heb gekozen voor 1 dag, omdat de prijs best oploopt bij meerdere dagen.

Elke 4 weken heb je een weeg- en meetmoment en kun je nieuwe foto's insturen. Zo kun je een mooi overzicht houden op de vooruitgang.

En dan nu mijn lijstje voor vandaag:
O: custard met whey en amandeldrink, blauwe bessen
L: wortelwrap met cottagecheese en ei
T: Carbkilla reep met white choco cookie smaak :9
A: zoete aardappel, salademix met halfvolle slasaus, spinazie-kaas burger
T: Aplro go on en eiwitshake

B: vanavond krachtcircuit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 20:11

Helderder schreef:
@[naam]: wat leuk! Voor wat bekends? O:) Ik vind het knap dat je onregelmatig werkt. Ben er zelf mee gestopt door mijn problemen met eten helaas... hoop het ooit wel aan te kunnen (nog een mooi doel) zodat ik weer wat meer ontwikkel mogelijkheden heb in mijn werk (of nouja, zodat ik mijn droombaan kan uitoefenen).

Ik werk bij NH Nieuws, de regionale omroep in Noord-Holland :) Wat voor werk doe jij?

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:11

Hele drukke dag vandaag dus even een globale bijlees post.

Ik mag het nog steeds niet zeggen maar het is niet heel speciaal, alleen willen we het nog niet op internet gooien. Zodra alles rond is dan horen jullie het gelijk! :D

De eiwitten zijn wel heel veel, daar kom ik ook nooit aan! Wel heel knap om dat te halen.

Wat een mooie tattoo Lis_Ol! Wil je er nog meer? En heb je de bananenbrood nog gemaakt?

Wat leuk Emma! Dat lijkt me een hele leuke maar ook wel lastige baan.

Stoplicht methode nog nooit van gehoord maar klinkt wel heel interessant!

Wat leuk van je date Maanlicht! Ik zag je springrolls net, ziet er zo lekker uit! En volgens mij ook heel erg leuk om te maken. Ik zie je trouwens wel rondlopen als coach, dat past (imo) perfect bij je!

IMAY - Lief, dankje!! Ik ga maandagochtend na mijn tentamen even bellen naar de huisarts of er momenteel al een optie is om alvast een afspraak of iets in te plannen.

Gisterochtend zijn we gaan zwemmen met mijn paard wat echt super leuk was! Voor de tweede keer zonder zadel op hem gezeten en het leuke was; ik kon zo op hem klimmen (dat ging voorheen met die extra 16,5 kilo niet :')). Ik heb gisteren ook 3 ijsjes op; een raketje, een mini vanille ijsje en een hoorntje met twee bolletjes (hoorntje dan niet op) en als avondeten gingen we bbqen. Geen vlees op maar wel een camembert van de bbq met honing en stokbrood op. Ik was serieus van plan om hem helemaal te eten maar uiteindelijk een halve weggekregen. Uiteindelijk heel veel spijt van gehad want ik ben heel de avond misselijk geweest. Achja ook weer genezen van mijn camembert craving :')

Vanochtend gewerkt, daarna alleen maar geleerd en daarnet weer hardgelopen (3K).

Mijn lijst:
M - drie geroosterde boterhammen met oude kaas en avocado
T - de helft van een normale stuk appeltaart
T - groot glas jus d’orange
A - pasta met tomaatjes, spinazie en kipfilet
T - halve H&C koek

De komende week bestaat uit werken, leren, slapen en repeat (en dan maandag, woensdag en vrijdag tentamens). Ik ben er nu al helemaal klaar mee -O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:36

Maxime, nou wordt ik wel nieiwsgieriger hoor :))

Mijn vriend en ik zijn uiteindelijk een rondje wezen hardlopen ipv krachttraining.
Voorlopig doel is om weer 5K te kunnen lopen. Al hoop ik ooit wel weer 10 a 15K te kunnen lopen. Wil nog eens de Zevenheuvelenloop doen :o

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 12:40

Thanks voor de uitleg Dilan! Klinkt toch nog best intensief :=

Mjwb; thanks! Nee hoef er niet perse nog meer, deze is echt speciaal voor me. Al zei m’n vriend ook al; ja maar Freek (m’n andere paard waar ik nu mee rij) is ook speciaal, ga je daar dan ook iets voor zetten?! Haha. Maar voorlopig ben ik hier heel blij mee.

We hebben het bananen brood vanmorgen gemaakt! Dus neem straks een stukje mee naar m’n werk.

Oh wat erg van je misselijkheid. Dan kan je ergens zo naar uitkijken en dan valt het zo tegen omdat je lijf het niet meer gewend is.. heb ik in t verleden een keer met pannenkoeken gehad.

O: 150 gr Griekse yoghurt 0.1% vet, 1/2 banaan, 50 gr blauwe bessen, 200 ml optimel drink
L: 2 witte bolletjes, 1 met een plak kipfilet en een gekookt ei, andere met 100% pindakaas
T: blikje redbull light, havermout reep
T: plak bananen brood
A: 70 gr noodles, 150 gr Italiaanse roerbak groente, 75 gr kip en zoetzure woksaus
T; 150 gr vanille kwark met yoghurt,

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 13:41

Ik kom onder mijn meeleessteen vandaan als jullie het niet erg vinden :))
Ik lees al een weekje mee, omdat vorige week vrijdag de knop is omgegaan bij mij.
Mijn gezicht voelde pofferig, ik was snel buiten adem, en aangezien ik de zorg in wil, was het tijd voor verandering. Als ik zo ver kom dat ik inderdaad de opleiding ga volgen, dan lopen de omaatjes met hun rollators mij er uit :')
De schaal tikte 116.2 aan, en ik was er klaar mee. Meer bewegen, meer water en thee drinken, gezonder eten. Het moeilijkste was dat ik ineens de cola en aanmaak koffie liet staan. Mijn lichaam was hevig in protest tegen het gebrek aan suikers en caffeine, en ik heb 2 dagen hoofdpijn gehad. Dat punt ben ik inmiddels ruim voorbij, en de schaal tikte vandaag 113.9 aan :D
Ik volg geen specifiek dieet. Ik wissel veel meer af wat ik eet, en maak er gezondere keuzes bij.
Dat in combinatie met 2/3 keer per dag even een stevige wandeling van zo'n 2.5 kilometer zorgt al voor een mooie eerste stap :)

Ik hoop ooit de 75 kilo weer te bereiken, maar ik zet geen tijd of doelen vast tussentijds. Gewoon lekker mijn eigen tempo, en we zien wel hoe het gaat :D

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 14:08

Goed bezig hoor! Wandelen is een hele goede manier om af te vallen :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 22:51

Hoi!

Breek even in, zal morgen netjes bijleren.
Maar mag ik iemand die PBP doet een pb doen? Ben eigenlijk wel even toe aan een steun in de rug. Merk dat nu met corona sporten 3x niks is.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 23:25

MarlindeRooz schreef:
Hoi!

Breek even in, zal morgen netjes bijleren.
Maar mag ik iemand die PBP doet een pb doen? Ben eigenlijk wel even toe aan een steun in de rug. Merk dat nu met corona sporten 3x niks is.

Zeker mag dat ;)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 23:29

Zal mn lijstje voor vandaag even posten :)

O: custard- eiwitpoederpudding met aardbeien
L: 2x knackebrod met cottagecheese dn gekookt ei.
T: clean protein bar
A: aardappeltjes, courgette, paprika, champignons en een vegaburger
T: halve Humble&Crumble cookie :9

B: rondje wandelen, krachtcircuitje thuis.
Kcal: om en nabij de 1580

Deze week is qua voeding niet zo netjes. Woensdag etentje en taart omdat mijn vriend jarig was.
Donderdag nog een stukje taart dat over was. Weggooien is ook zonde. En morgen wil mijn vriend sushi eten.

Al met al ben ik alleen woensdag over mijn kcal doel gegaan. Maar qua macro's is het deze week niet geweldig :o

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:24

Tigress: welkom! Mooi doel heb je met een goede start! Fijn dat je al resultaat op de weegschaal ziet! Succes!

Dilan; nog gefeliciteerd met je vriend! Af en toe van die dagen moet wel kunnen toch :)

O: smoothie van 150 ml Griekse yoghurt 0,1% vet, 125 gr smoothiemix van aardbei, mango, framboos & havermout, 5 ml agavesiroop, 200 ml optimel
L: baguette uit de oven met een plakje oude kaas en 2 plakjes kipfilet
T: 1 peer,
A: maaltijd salade kip-pesto
T: plak bananen brood (Thanks voor t recept, heerlijk <3 )
T: 150 gr magere kwark met vanille yoghurt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 14:11

Gefeliciteerd nog met je vriend Dilan!
Lekker die smoothie Lis_Ol.

Ik heb vandaag voor het eerst sinds de gyms dicht zijn weer krachttraining gedaan. Had er echt helemaal geen zin in. :=
Wel beweeg ik genoeg / veel door te wandelen, fietsen en in de horeca te werken haha. Maarja dat is natuurlijk heel wat anders dan echt trainen.

Heb maar 20 minuten getraind maar merkte dat mijn conditie echt 0,0 was dus vanaf nu even elke ochtend een work-out tot mijn conditie weer een beetje oke is. := En wil ook echt consistenter op de 10.000 stappen gaan zitten.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 14:15

Ik heb uberhaupt nooit zin in krachttraining :o

Vind lekker buiten hardlopen veel leuker :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 14:27

Door mijn rottige lichaam is hardlopen sowieso geen optie. Wandelen kan ik soms al bekopen met flinke pijn. Wat dat betreft is fietsen het beste haha. Ik vind krachttraining super leuk. Ben van mezelf ook erg sterk dus dat traint ook makkelijker haha.