Sterkte vandaag Goldie! Spannend zijn dat soort dingen.
En Leandra, zet 'm op

Celebi en CHarlotte446, ik kan niet overal op reageren maar vind het wel prettig om jullie ervaringen zo te lezen. Ook het stukje moeten/mogen is heel nuttig. Ook ik had, voordat ik uitviel, al maanden alles afgebouwd tot moeten, en dan echt the bare minimum.
Geen energie meer voor sporten/tuin/spelen met de kat

/vrienden en familie, het lukt me al een paar jaar niet om te koken(gelukkig een man die dit leuk vindt), alleen nog werk en een beetje huishouden.
Ik had gisteren mijn afspraak met de psychologe en heb vooral de werksituatie besproken. Ook vanmorgen zou ik eigenlijk aan de slag, maar ik heb me toch alweer afgemeld.
Ik voel zo'n intense aversie en de tranen staan me in de ogen als ik bijna die kant op moet.
Gisteren gaf de psych aan dat dat dus eigenlijk al veel te ver is. Ik had vorige week, toen ik al doodmoe heen ging en daar doodmoe 2 uur heb gezeten en daarna een paar uur moest slapen, al op de rem moeten trappen, niet pas toen ik in huilen uitbarstte de volgende dag.
Maar als ik die gedachtegang volg dan zou ik dus vandaag ook niet moeten gaan. En dat is echt lastig. Want gaat die reactie wel weg? Ik vind mijn werk inmiddels zó poedersuiker. Daar kan ik elke dag wel om janken
Vorige week zei ze ook al halverwege het gesprek ''anders had je nu geen burn-out gehad'' toen heb ik daar eigenlijk niet op gereageerd, maar toen ze deze week met een boekje aan kwam zeggen met als titel ''N.ooit meer b.urn-out!'' gevraagd of ze dan dus dacht dat dat aan de hand is, kreeg ik een heel kort antwoord: ja. Oke. Dat is even wennen

. Want ik kwam thuis te zitten met een overactieve schildklier en daarvoor ben ik nu aan het re-integreren.
Verder was ze nogal teleurgesteld in hoe op het werk wordt omgegaan met het opbouwen. Er werd natuurlijk al op dag 1 een ambitieus schema gemaakt, maar er wordt als ik daar ben ook vooral gekeken wat voor klusjes ze me kunnen laten doen, want het is natuurlijk gewoon druk. Maar ik merk dat dat dus veel te intensief is. Ik voel me niet helder genoeg om een intakegesprek met een patiënt te voeren.
De inzet zou eigenlijk moeten zijn om mij weer een beetje mee te laten doen, maar ik ben toch zelf ook vooral bezig met hoe ik me nuttig kan maken. Anders voel ik me toch schuldig en het wordt dus ook van me gevraagd.