Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gekoppaard schreef:Quera, ik weet dat het niet is wat je wilt horen, maar wellicht kun je 1 fles met kv geven, zodat je in elk geval aan je rust toekomt? Mijn zoontje krijgt ook bv, maar sinds een 2 maanden krijgt hij snachts 1 fles kv zodat ik ook een beetje ontlast wordt. Het is heel wat, maar misschien wel een oplossing voor nu?
Of een systeem bedenken dat het flesje altijd klaar is rond de tijd dat je dochter voor het eerst komt? Het zal voor je dochter ook wat tijd nodig hebben om zich aan te passen aan de nieuwe omstandigheden.
pien_2010 schreef:Kun je haar bij je in bed nemen of willen jullie dat niet? Dan hoeft ze niet op je arm maar ligt ze dicht bij je. Ik geloof dat daar systeempjes voor bestaan die geen risico geven voor de baby/ kleine kind.
Laura82 schreef:Valt ze 's avonds voor een nachtvoeding wel zelf in slaap? Of slaapt ze altijd op je?
Wel lastig nu, je wilt voor je meisje het beste maar hebt zelf ook je rust hard nodig. Zeker als er misschien (hopelijk niet!) een moment komt dat je je echt ziek voelt, dan is het misschien echt noodzakelijk om het anders op te lossen. Maar ja, hoe dan he?
quera schreef:gekoppaard schreef:Quera, ik weet dat het niet is wat je wilt horen, maar wellicht kun je 1 fles met kv geven, zodat je in elk geval aan je rust toekomt? Mijn zoontje krijgt ook bv, maar sinds een 2 maanden krijgt hij snachts 1 fles kv zodat ik ook een beetje ontlast wordt. Het is heel wat, maar misschien wel een oplossing voor nu?
Of een systeem bedenken dat het flesje altijd klaar is rond de tijd dat je dochter voor het eerst komt? Het zal voor je dochter ook wat tijd nodig hebben om zich aan te passen aan de nieuwe omstandigheden.
Wat heeft kv voor meerwaarde aan een gekolfd flesje melk?
Het moet allebei warm worden.
KV is misschien iets sneller omdat je warm en koud water hebt, maar verder zie ik geen voordelen.
Britt schreef:Het is wel sneller om een flesje KV te maken. Ik zette een thermosfles heet water en een flesje koud water op mijn nachtkastje en had zo binnen een minuut een flesje klaar staan, bovendien hoefde ik mijn bed zo niet uit.
Overigens maakte het hier weinig uit qua voedingstijden, hij was er (helaas) niet langer verzadigd door, maar een hoop mensen hebben dat geluk wel.
En herkenbare slaaphouding idd! Zo lag mijn zoontje ook het liefst. Ik draaide dan samen om naar de andere zij (rolde hem over me heen), zodat we omgedraaid lagen en mijn arm weer even kon bijkomen![]()
Succes, hopelijk kun je een beetje redelijk slapen vannacht.
quera schreef:gekoppaard schreef:Quera, ik weet dat het niet is wat je wilt horen, maar wellicht kun je 1 fles met kv geven, zodat je in elk geval aan je rust toekomt? Mijn zoontje krijgt ook bv, maar sinds een 2 maanden krijgt hij snachts 1 fles kv zodat ik ook een beetje ontlast wordt. Het is heel wat, maar misschien wel een oplossing voor nu?
Wat heeft kv voor meerwaarde aan een gekolfd flesje melk?
Het moet allebei warm worden.
KV is misschien iets sneller omdat je warm en koud water hebt, maar verder zie ik geen voordelen.
Esplendido schreef:Er zijn ook baby’s/kindjes die bv op kamertemperatuur drinken. Dat zou je nog kunnen proberen. Scheelt weer opwarmen.
Lief en onhandig is het als ze zo bovenop je willen liggen met slapen.
Laura82 schreef:Ik heb geen idee hoeveel ze per keer drinkt en hoe snel het uberhaupt ontdooit, maar als je het voordat je naar bed gaat uit de vriezer haalt, zou t dan niet halverwege de nacht pas ergens ontdooit en dus nog koud genoeg zijn? Hersenspinsel hoor, ik heb er niet erg veel verstand van...