Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Jeetje TS wat vreselijk dat er nog steeds geen verbetering is.
Als ik het goed begrijp gaat het voornamelijk om spierspanning toch? O.a. bij het inbrengen van ce katheter. Is bij deze aandoening Botox een optie? Is dit al besproken?
Anoniem schreef:Als men hier eens zou stoppen met dat eindeloze gedram en beterweten, zou TS zich misschien weer wat vrijer voelen om in haar eigen topic haar hart te kunnen luchten.
De lijn tussen tips geven en drammen wordt hier flink overschreden soms.
TS, ik wil je alleen nogmaals sterkte wensen!
_Nelleke_ schreef:Anoniem schreef:Als men hier eens zou stoppen met dat eindeloze gedram en beterweten, zou TS zich misschien weer wat vrijer voelen om in haar eigen topic haar hart te kunnen luchten.
Ik weet niet of dit naar mij bedoelt is maar probeer alleen maar mee te denken met TS en ik zie niet in hoe dit overkomt als drammen. Heb tijdens mijn opleiding heel veel gedaan met blaas en bekkenproblematiek maar blijkbaar is die ervaring hier niet welkom.
Dus als dit naar mij bedoelt is dan trek ik me terug, ik ben hier om te helpen en niet om afgekat te worden.
Anoniem schreef:Als men hier eens zou stoppen met dat eindeloze gedram en beterweten, zou TS zich misschien weer wat vrijer voelen om in haar eigen topic haar hart te kunnen luchten.
MarjanB schreef:Nou ja goed, ik wil TS echt niet afbranden en als ze het vervelend vind hoor ik het graag![]()
Verder misschien de discussie laten rusten voordat dat weer zo'n welles nietes verhaal wordt (wat vaker ontstaat hier op bokt) mocht iemand me willen PB en doe het gerust! Ik bijt niet en ben soms wat ongenuanceerd (weinig filter) maar bedoel het altijd goed.