[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 11:14

Ha, dank je wel !!

Geeft droogshampoo niet soms een wittige laag over je haar ? Ik dacht dat ik dat ergens had gelezen ? Of verschilt dat nog per merk ?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 11:18

Ziet er prachtig uit Jolien! Stuk gezonder ook :j Vind je krullen prachtig!

Maris: had een heel verhaal getypt maar zag dat iris me voor was :D Ik ben zelf niet echt fan van zeezout spray bij dun/futloos haar. Vind het er vaak vettig/slierterig van worden.

De witte waas komt omdat het dan niet goed ingemasseerd en uitgeborsteld is. :j Als je het gebruikt zoals in de gebruiksaanwijzing, zul je daar weinig/geen last van hebben. Het verschilt inderdaad ook wel wat per merk. Batiste wordt bij mij erg wit dus moet ik goed inmasseren en borstelen. Ik heb nu got2be en die laat weinig/geen witte waas achter. :)

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 11:20

Hmmm dan gaat zeezoutspray het waarschijnlijk dus niet worden. Jij ook dank je wel voor de uitleg !

Yasmine

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 12:01

Er bestaan ook bruine droogshampoos voor bruin haar. :) Zo heb je geen witte waas.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 12:15

Ik ben even de boktnaam kwijt van de meid die twijfelde om haren kort te doen :')
Misschien iets van hieronder?

Afbeelding

Ik ben zelf ook aan het twijfelen voor iets als hierboven. Alleen ben dus ook bang dat ik naderhand spijt ga krijgen aangezien ik zo lang gespaard heb na mijn vorige korte kapsels :')
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu:

Afbeelding

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 12:53

Oh wouw wat een mooie kleur heb jij! Ik doe denk ik iets als dit..Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 22:44

Oké, ik sta een beetje voor een dilemma.

Ben twee weken geleden naar Kinki kappers gegaan, omdat ik eerder heel goeie ervaringen gehad heb met het door hen laten kleuren. Aangezien ik zoveel mogelijk dierproefvrij wil 'leven' heb ik dus van tevoren navraag gedaan over hun kleuringen. Was allemaal dierproefvrij verzekerde ze me, maar het merk waarmee ik graag gekleurd wilde worden (Pulp Riot) raadde ze af ivm de houdbaarheid. Nou goed, afspraak gemaakt en ik wilde voor zoiets als dit gaan:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Een balayage die aan de koele kant zit, maar niet zó assig dat het grijs is zeg maar. Best wel doable lijkt me, helemaal gezien mijn eigen haarkleur (zie profiel). Ik heb al behoorlijk wat haarkleuren gehad (zwart, grijs, roze, paars, blond, rood etc), en het is dus ook al flink ontkleurd geweest. Ik weet daarom inmiddels wel aardig wat er mogelijk is met mijn haar. De kapster zei dat dit bovenstaande zeker haalbaar was en bij een zaak als Kinki ga ik er vanuit dat de kennis/kunde aanwezig is.

Ten eerste gingen bij mij enigszins de alarmbellen af toen ze zei dat het mooi was dat dit grof ingezette balayages waren, dan kon ze lekker haar gang gaan. Of zoiets. Heb toen benadrukt dat ik erg graag mooie overgangen wilde, maar volgens haar is het nooit zo als op Instagram, want dat werd toch alleen maar ge-Photoshopt. En dat de kleur die ik in de punten wilde zó tegenovergesteld was van de kleur bij de wortels, dat dat nooit een perfecte overgang kon worden.

Heb tussendoor nog aangegeven dat ik haar dan vertrouwde op goede kleurkeuzes zodat het mooiste resultaat bereikt kon worden. Ze gaf toen aan dat het wel wat donkerder dan mijn eigen haarkleur bovenop werd (2 à 3 tinten), omdat zo het contrast met de onderkant wat groter werd. Dus ik zei dat ik het echt niet erg zou vinden als het bovenop donker werd, want mijn wenkbrauwen zijn bijna zwart en ik heb dus al eerder zwart haar gehad, no big deal. Maar zij wilde het niet te donker doen want dat zou niet zo mooi staan.

Toen duurde het heel lang voordat mijn haar voldoende opgelicht was. 20 minuten werd 50 minuten, en 50 minuten werd meer dan een uur. En vervolgens koos ze maar voor andere kleuren omdat mijn haar niet voldoende opgelicht was(???) en had ze de kleuren die ze van tevoren had bedacht om in te zetten, iets aangepast. Tussendoor zei ze steeds dingen als 'Oh dat zal wel onwijs wennen worden!' en 'Wat zullen je vrienden en familie ervan zeggen dat het zo anders is?' (waarop ik natuurlijk reageerde met dat ik wel een en ander gewend was ;) en dat geldt natuurlijk ook voor mijn omgeving).

Maar bovenop werd letterlijk zwart ingezet. Met blauwe ondertoon. De punten werden grijs en ertussenin een kleur die daar dus tussen lag. Aangezien mijn haar zonder die koele toner knaloranje was, kun je je voorstellen dat het eindresultaat ook niet superkoel was. De punten staken enorm lelijk af tegen het (eigenlijk) donkerblauwe wat bovenop werd ingezet.

Ik heb gelijk aangegeven hier niet blij mee te zijn. Ze zei dat ik een aantal wasbeurten moest aankijken, dan was het blauwe er wel uit en dan zouden de punten wat koeler zijn. Fast forward naar vandaag, twee weken verder. Onderin zijn mijn punten inmiddels weer mijn eigen kleur (dus voor niks opgelicht?) en bovenop is het nog steeds pikzwart met een blauwe gloed. Daarbij is de balayage ook gewoon echt geen balayage en zitten er gewoon pikzwarte plukken tussen aan de voorkant van mijn gezicht zonder overgang.

Foto van de dag na het kleuren en na het twee keer gewassen te hebben:
Afbeelding

En een gare foto in een pashokje paar dagen geleden ter illustratie van de slechte overgang:
Afbeelding

En nog een gare pashokjesfoto zodat je die blauwe gloed een beetje ziet en dat het onderaan dus weer mijn eigen kleur is:
Afbeelding

Heb een telefoontje gepleegd en ik heb echt het gevoel totaal niet gehoord te zijn. Bovenop kon ze wel verven naar een neutralere kleur, maar alleen zwart is mogelijk. Dat het onderin mijn eigen haarkleur was, was logisch want ja dat loopt terug... Eh ja goh, het is maar twee weken verder, en ik laat niet mijn haar ontkleuren zodat het na een toner weer mijn eigen haarkleur is, toch? Ik heb letterlijk gezegd dat ik er niet blij mee ben en dat ik het zonde van mijn geld (kostte me 162 euro) vond op deze manier. Maar er werd totaal niet meegedacht, haar enige oplossing was het dus (alleen) bovenop opnieuw kleuren. Ze stelde voor dat ik vrijdag langs kon komen om 16.50 (18.00 sluiten ze) en dat leek me behoorlijk kort om het op te lossen, en toen ik dat zei tegen haar kon ze er wel 16.30 van maken...

En iets waar ik ook mee zat, maar haar nog niet gezegd heb (want misschien was het wel oprecht onwetendheid), is dat de haarverf die ze gebruikte helemaal niet dierproefvrij was. Want in Europa wordt met dat merk misschien niet getest, maar in China nog wel.

Nou durfde ik al bijna niet te bellen voor een oplossing omdat ik eigenlijk zo'n slechte vibe van die hele ervaring in de kapsalon kreeg, maar nu heb ik er echt helemaal geen vertrouwen in. En dat ik er een uur enkele reis voor moet reizen maakt het natuurlijk ook een stuk vervelender. Aan de ene kant wil ik haar de kans geven het op te lossen, aan de andere kant heb ik dus héél sterk het idee dat het totaal niet naar mijn zin opgelost gaat worden en wil ik eigenlijk mijn geld terug. En ik wil eigenlijk helemaal niet meer terug naar die salon.

Dus... vraag na dit hele verhaal; wat zouden jullie doen? Ik zit namelijk zwaar te twijfelen om gewoon via social media contact op te nemen met het hoofdkantoor van Kinki.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 01:20

Drunksheep schreef:
Oké, ik sta een beetje voor een dilemma.

Ben twee weken geleden naar Kinki kappers gegaan, omdat ik eerder heel goeie ervaringen gehad heb met het door hen laten kleuren. Aangezien ik zoveel mogelijk dierproefvrij wil 'leven' heb ik dus van tevoren navraag gedaan over hun kleuringen. Was allemaal dierproefvrij verzekerde ze me, maar het merk waarmee ik graag gekleurd wilde worden (Pulp Riot) raadde ze af ivm de houdbaarheid. Nou goed, afspraak gemaakt en ik wilde voor zoiets als dit gaan:

[ [url=m/Y7lLsJ.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/Uhnz6o.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/jSNS2C.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een balayage die aan de koele kant zit, maar niet zó assig dat het grijs is zeg maar. Best wel doable lijkt me, helemaal gezien mijn eigen haarkleur (zie profiel). Ik heb al behoorlijk wat haarkleuren gehad (zwart, grijs, roze, paars, blond, rood etc), en het is dus ook al flink ontkleurd geweest. Ik weet daarom inmiddels wel aardig wat er mogelijk is met mijn haar. De kapster zei dat dit bovenstaande zeker haalbaar was en bij een zaak als Kinki ga ik er vanuit dat de kennis/kunde aanwezig is.

Ten eerste gingen bij mij enigszins de alarmbellen af toen ze zei dat het mooi was dat dit grof ingezette balayages waren, dan kon ze lekker haar gang gaan. Of zoiets. Heb toen benadrukt dat ik erg graag mooie overgangen wilde, maar volgens haar is het nooit zo als op Instagram, want dat werd toch alleen maar ge-Photoshopt. En dat de kleur die ik in de punten wilde zó tegenovergesteld was van de kleur bij de wortels, dat dat nooit een perfecte overgang kon worden.

Heb tussendoor nog aangegeven dat ik haar dan vertrouwde op goede kleurkeuzes zodat het mooiste resultaat bereikt kon worden. Ze gaf toen aan dat het wel wat donkerder dan mijn eigen haarkleur bovenop werd (2 à 3 tinten), omdat zo het contrast met de onderkant wat groter werd. Dus ik zei dat ik het echt niet erg zou vinden als het bovenop donker werd, want mijn wenkbrauwen zijn bijna zwart en ik heb dus al eerder zwart haar gehad, no big deal. Maar zij wilde het niet te donker doen want dat zou niet zo mooi staan.

Toen duurde het heel lang voordat mijn haar voldoende opgelicht was. 20 minuten werd 50 minuten, en 50 minuten werd meer dan een uur. En vervolgens koos ze maar voor andere kleuren omdat mijn haar niet voldoende opgelicht was(???) en had ze de kleuren die ze van tevoren had bedacht om in te zetten, iets aangepast. Tussendoor zei ze steeds dingen als 'Oh dat zal wel onwijs wennen worden!' en 'Wat zullen je vrienden en familie ervan zeggen dat het zo anders is?' (waarop ik natuurlijk reageerde met dat ik wel een en ander gewend was ;) en dat geldt natuurlijk ook voor mijn omgeving).

Maar bovenop werd letterlijk zwart ingezet. Met blauwe ondertoon. De punten werden grijs en ertussenin een kleur die daar dus tussen lag. Aangezien mijn haar zonder die koele toner knaloranje was, kun je je voorstellen dat het eindresultaat ook niet superkoel was. De punten staken enorm lelijk af tegen het (eigenlijk) donkerblauwe wat bovenop werd ingezet.

Ik heb gelijk aangegeven hier niet blij mee te zijn. Ze zei dat ik een aantal wasbeurten moest aankijken, dan was het blauwe er wel uit en dan zouden de punten wat koeler zijn. Fast forward naar vandaag, twee weken verder. Onderin zijn mijn punten inmiddels weer mijn eigen kleur (dus voor niks opgelicht?) en bovenop is het nog steeds pikzwart met een blauwe gloed. Daarbij is de balayage ook gewoon echt geen balayage en zitten er gewoon pikzwarte plukken tussen aan de voorkant van mijn gezicht zonder overgang.

Foto van de dag na het kleuren en na het twee keer gewassen te hebben:
[ [url=m/dIFRe9.jpg]Afbeelding[/url] ]

En een gare foto in een pashokje paar dagen geleden ter illustratie van de slechte overgang:
[ [url=m/kgADX2.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nog een gare pashokjesfoto zodat je die blauwe gloed een beetje ziet en dat het onderaan dus weer mijn eigen kleur is:
[ [url=m/8JFJzE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb een telefoontje gepleegd en ik heb echt het gevoel totaal niet gehoord te zijn. Bovenop kon ze wel verven naar een neutralere kleur, maar alleen zwart is mogelijk. Dat het onderin mijn eigen haarkleur was, was logisch want ja dat loopt terug... Eh ja goh, het is maar twee weken verder, en ik laat niet mijn haar ontkleuren zodat het na een toner weer mijn eigen haarkleur is, toch? Ik heb letterlijk gezegd dat ik er niet blij mee ben en dat ik het zonde van mijn geld (kostte me 162 euro) vond op deze manier. Maar er werd totaal niet meegedacht, haar enige oplossing was het dus (alleen) bovenop opnieuw kleuren. Ze stelde voor dat ik vrijdag langs kon komen om 16.50 (18.00 sluiten ze) en dat leek me behoorlijk kort om het op te lossen, en toen ik dat zei tegen haar kon ze er wel 16.30 van maken...

En iets waar ik ook mee zat, maar haar nog niet gezegd heb (want misschien was het wel oprecht onwetendheid), is dat de haarverf die ze gebruikte helemaal niet dierproefvrij was. Want in Europa wordt met dat merk misschien niet getest, maar in China nog wel.

Nou durfde ik al bijna niet te bellen voor een oplossing omdat ik eigenlijk zo'n slechte vibe van die hele ervaring in de kapsalon kreeg, maar nu heb ik er echt helemaal geen vertrouwen in. En dat ik er een uur enkele reis voor moet reizen maakt het natuurlijk ook een stuk vervelender. Aan de ene kant wil ik haar de kans geven het op te lossen, aan de andere kant heb ik dus héél sterk het idee dat het totaal niet naar mijn zin opgelost gaat worden en wil ik eigenlijk mijn geld terug. En ik wil eigenlijk helemaal niet meer terug naar die salon.

Dus... vraag na dit hele verhaal; wat zouden jullie doen? Ik zit namelijk zwaar te twijfelen om gewoon via social media contact op te nemen met het hoofdkantoor van Kinki.

Jeetje, dat ben ik niet van ze gewend en ik vind dat je er - zeker voor zo een bedrag - toch wel flink meer van mag verwachten. Ik zou persoonlijk contact opnemen met het hoofdkantoor en aangeven dat je er eigenlijk geen vertrouwen meer in hebt. Misschien kun je bij een andere vestiging van ze terecht? Het lijkt me nou niet iets heel moeilijks als ik naar je eigen kleur en de foto’s van jouw wens kijk.. kan me voorstellen dat je niet tevreden bent met het resultaat, want het komt niet echt in de buurt van wat je graag wilde. :n ik hoop dat ze het netjes kunnen oplossen en je alsnog de kleur kunt krijgen die je graag wilt! :(:)

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 09:27

Je bent in Groningen geweest zeker? En heeeel toevallig geverfd door een “meid” met kort oranje haar?

Zij heeft mijn haar ook een keer gedaan. Nadat ik mijn haar 3 jaar had laten uitgroeien toch maar weer een kleurtje.
Het begon al dat ik graag een licht bruine kleur wou, en zij er mee kwam dat een koper ondertoon wel gaaf zou zijn. Toen ze begon met verfen moest ze eerst de uitgroei doen, uhh ik heb mijn haar al 3 jaar niet geverfd? Dit is mijn natuurlijke kleur? Maar ik ben niet zo een persoon die daar tegen in gaat als ik me al niet prettig voel..

Al met al was dit mijn “licht bruine” haar geworden:

Afbeelding

Dus nee. Nooit meer Kinki in Groningen voor mij.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 10:08

Oh wat zonde DS. Dat is niet wat je zou mogen verwachten. Ten eerste heeft de blondering gewoon te weinig gedaan en ten tweede vind ik die blauwzwarte kleur ook niet mooi voor de overloop. Dat kan gewoon niet overlopen in iets bruins.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 10:30

Sorry dat ik zo kom binnenvallen (stille meelezer) maar DS, ik snap heel goed dat je baalt en het niet meer vertrouwt! Is het een optie om het wel bij dezelfde Kinki te laten doen maar door een van de andere kappers/kapsters?
Ik zou hier ook echt niet blij mee zijn, vind het niet vreemd als je hiervoor het hoofdkantoor zou bellen :n

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 11:08

Zo naar kapper. Zo is het nu! Voorste plukken zijn korter dan andere.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 11:10

Ben benieuwd hoe het wordt Trui!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 11:12

Begin steeds meer te twijfelen... ga denk eerst gewoon 10/15 cm eraf halen of iets meer hoor... en de kapper even laten meebeslissen.

Je kunt zoveel met mijn haar hoor ik ook altijd van kappers.. ughhh moet ik dit nou wel doen. K heb altijd spectaculaire kapsels op gala’s etc maar als het zo kort is kan dat niet meer...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 11:18

Mooi haar heb je! Ik vind dat kapsel op je voorbeeldfoto leuk, denk dat het je goed staat. En het groeit zo weer aan hoor :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 11:59

Trui schreef:
Begin steeds meer te twijfelen... ga denk eerst gewoon 10/15 cm eraf halen of iets meer hoor... en de kapper even laten meebeslissen.

Je kunt zoveel met mijn haar hoor ik ook altijd van kappers.. ughhh moet ik dit nou wel doen. K heb altijd spectaculaire kapsels op gala’s etc maar als het zo kort is kan dat niet meer...

Dat voorbeeld wat je liet zien daar kun je nog steeds wel iets leuks mee op een gala. Ik zou het niet heel kort doen daar krijg je spijt van maar 10 cm eraf kan best!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 12:16

Trui schreef:

De voorbeeld foto die je liet zien is nog hartstikke lang joh. Daar kun je praktisch alles nog mee! :j
En haar groeit :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 12:34

TheNovelist schreef:
Ik kan me ook weer melden! Gisteren mijn haar weer groen geverfd :D
[ [url=m/xeE2s1.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3 <3

Ik zit nu ook te twijfelen of ik weer groen zal doen :') *D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 13:10

Dankjewel Frummels. Mijn krullen zijn nu veel gedefinieerder en minder slierterig. Ik had vanmorgen onder de douche ook veel minder moeite met het ontklitten.

Melewel, je haar is echt een stuk langer zeg. Ik moet zeggen dat ik al die korte kapsels heel stoer vind staan bij je. Is het niet iets voor jou om het bovenop wat langer te laten (langer dan op je foto's) en aan de zijkanten opscheren? Of een bob.

Trui, ik vind je voorbeeldfoto heel mooi. Ik zou voor zoiets gaan. Ik zou het zeker niet te lang laten, enkel omdat je dan wat spectaculairs ervan kunt maken. Ook met korter haar kun je veel moois doen.

Drunksheep. :(:) Ik begrijp heel goed dat je hier niet blij mee bent. Ik zou het via social media doen en als dat niet helpt dan via het hoofdkantoor. Dit is echt heel slecht gedaan.

Dit zijn de kappersfoto's van donderdag.
Afbeelding
Ik vind het alleen jammer dat de kleur niet mooi uitkomt op de foto's, ze had er een blauwe lamp op gezet maar je ziet wel duidelijk dat het knippen veel goeds heeft gedaan voor de krullen.
Ik had voor die tijd vreselijk veel moeite om mijn haren te ontklitten, vooral wanneer het nat was. Dit viel de kapster ook op. Met een enorm engelengeduld heeft ze mijn haren aan 1 stuk door ontklit. Uiteindelijk is ze 3,5 uur bezig geweest in plaats van 1,5 uur maar dit maakte haar niets uit. De highlights die ik tot vorig jaar meermaals had laten zetten waren de boosdoener waardoor mijn lengtes en punten vreselijk poreus zijn. Zo erg dat het nauwelijks water opneemt. De 15 cm uitgroei zonder highlights voelde ook aanzienlijk gezonder aan. Ze heeft een olaplex behandeling gedaan en uiteraard de gebruikelijke was en style routine. Tussendoor kon ik heel veel vragen en heeft ze me heel veel tips gegeven. Natuurlijk zit er nu een heel stuk beschadigd haar door de highlights maar door dit af te knippen zou het wel erg kort worden, ik zal dus geduld moeten hebben en tussendoor proberen te redden wat er te redden valt. Het beschadigde haar is wel enigszins op te lappen met eindeloos veel hydrateren maar het mooiste is natuurlijk als dat er over lange tijd allemaal is uitgegroeid.
De komende tijd is het dus een kwestie van tanden op elkaar en geduldig blijven ontklitten en ondertussen goed hydrateren maar het scheelt al zoveel dat het nu weer goed geknipt is en dat ik met alle tips in ieder geval weet hoe ik vanaf nu goed voor mijn haar kan zorgen.

Vanmorgen heb ik naar aanleiding van alle tips het volgende gedaan en ik heb nauwelijks moeite gehad met ontklitten:
-Pre-poo op droog haar met een redelijk zwaar masker 1,5 uur laten intrekken.
-Uitgespoeld en co-wash met een lichte conditioner
-Deep treatment 20 minuten laten intrekken en hierna ondersteboven pluk voor pluk ontklit met mijn vingers en de Tangleteezer. Tot slot met een grove kam erdoorheen.
-Squish to condish
-Stylen met een leave-in, krul activator en gel
-Ploppen met een katoenen T-shirt en nu laat ik de rest aan de lucht drogen.

Ik kon echt heel makkelijk met mijn vingers door mijn haren harken, iets wat ik eerder echt niet hoefde te proberen want dan kreeg ik een soort van macramé op mijn achterhoofd.
Ik ben heel benieuwd hoe mijn haar nu opdroogt.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 09-06-18 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 13:12

Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 13:15

Goed gelukt!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 14:50

Mijn kleur! <3

Afbeelding

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 15:26

Sorry dat ik zo kom binnen vallen.
Mijn haar breekt heel snel af en heb ook veel afgebroken plukken in mijn haar.
Nu wil ik graag weer iets van high lights maar durf dat eigenlijk niet meer aan in combinatie met het afbreken.

Bestaat er iets natuurlijkers/niet schadelijk voor je haar waardoor het wat lichter wordt?
Heb overigens donker blond haar maar vind zelf de kleur vrij grauw/dof.
Ik hoef niet persen lichter maar zou het er graag wat frisser/levendiger uit willen laten zien.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 15:54

Jolien: ah prachtig! <3

Trui: Echt super gelukt zeg, wauw! Vind dit je echt geweldig mooi staan! Veel "volwassener" en vlotter :j

Miiej: om het veel lichter te krijgen zul je echt moeten ontkleuren. Iemand hier in het topic heeft het lichter laten maken bij de kapper met verf (weet even niet meer wie). Bij sommige soorten haar werkt dat, alleen denk ik niet dat je er echt heel veel lichter mee wordt? MAar verven is natuurlijk ook gewoon slecht voor je haar. Misschien je kapper eens om advies vragen?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 16:01

Zit nu inderdaad veel meer volume etc in ook!