Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:48

x_Jeanine_x schreef:
Thanks allemaal! Vanmiddag zo geen zin en hoop dat het beter word :D

Vanochtend nog health check gedaan, kon wel janken om de weegschaal. Spiermassa iets omhoog, vet naar beneden, gewicht omhoog :s
Toen bloedruk... erg laag, waardoor de eigenaar van de sportschool vroeg, hoe voel jij je, mega top... 107 om 58.
Handkrachtmeting op zich mega top! Zat bovengemiddelde van mijn leeftijd :D
Buikspierentest.... planken... maar 45 seconden. Normaal zou je rond de minuut moeten zitten.
Leningheidstest mega drama! Heb iemand nog nooit zo verbaast zien kijken, vraag: Uhmm ben je leniger geweest :+ Uhmm neee toen begon die kei hard te lachen, ja ik ook :D
Fietstest gewoon goed :)

maar net ff langs de huisarts geweest afspraak gemaakt voor morgen middag of ik toch niet iets met schildklier/diabetes weet ik veel wat heb :)

Lekker hoor Jolien even een weekje niks moet alles mag :D Zeker als er dan nog iets af is! Slenteren schijnt een wondermiddel te zijn ;)

karuna en gribaldi succes :)

Is toch logisch dat als je spiermassa omhoog gaat dat je gewicht ook omhoog gaat? :) Ik moet zeggen dat sinds ik sport, ik alleen nog tijdens de metingen op de sportschool op de weegschaal ga. Maar an vind ik mijn vet% en spier% het belangrijkst. De rest is kijken en meten :)

lies_sparkle

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:36

Sterkte Karuna, met oude blessures moet je altijd voorzichtig zijn. Die zijn zo gevaarlijk... Zijn ineens zo weer aanwezig.

Ik zag al veel leuke berichtjes! Gefeliciteerd met het behalen van de doelen en welkom!

Ik ga vanavond weer even twee uurtjes doen. Eerst combat en daarna sh'bam. Ik ga eens proberen te leren dansen. Verder dan de kroegdans ben ik nog niet gekomen :+

Ik weet niet of jullie dit ook herkennen maar ik ben zo stijf aan het worden door het krachttrainen. Gewoon omdat je je spieren zo verkort...

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:53

daarom doe ik ook yoga. :D

tanjaatjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:09

Denk het wel loez ik ben 2 broekmaten gekrompen maar weeg nog steeds hetzelfde haha heb vet in spieren omgezet.

Maandag deadlifts weer meegepakt , zon hekel aan wordt er zo dizzy van. Doe momenteel 80 kg al zal ik 100 ook wel van de grond krijgen. Ga niet te gek doen komt vanzelf.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:16

tanjaatjuhh schreef:
Denk het wel loez ik ben 2 broekmaten gekrompen maar weeg nog steeds hetzelfde haha heb vet in spieren omgezet.

Maandag deadlifts weer meegepakt , zon hekel aan wordt er zo dizzy van. Doe momenteel 80 kg al zal ik 100 ook wel van de grond krijgen. Ga niet te gek doen komt vanzelf.

Ooh dat Dizzy worden herken ik wel idd! Maar ik vind die spierpijn de dag er na zo fijn :')

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:25

Nou 80 krijg ik niet van de grond hoor. :')
Dat is een hele tijd geleden ooit mijn 1RM geweest nl.
Hoop uiteraard er tzt wel overheen te komen.
Deze maand is de training gericht op het verbeteren van de DL. Dus wie weet.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:41

Ik ben ook weer lekker wezen trainen vandaag (uurtje kracht) en heb me erg weten in te houden wat het hardlopen betreft. Was wel moeilijk! Slechts 25 minuutjes op langzaam tempo gejogd, 10 minuutjes op de loopband en een kwartiertje buiten.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:51

Deadlifts :+: ! Ik zat op 3x85kg, wil nog keertje naar de 100 voor eind van het jaar. Heb ze nu wel in mn schema zitten maar dan 12-15x met 60kg.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 16:12

Teen is gefixt :)

Voor de zekerheid in spoiler :)
Valt mee!
Geen centje pijn!

Spoiler:
Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 16:32

Ziet er netjes uit Jeanine! Stukje ingegroeid toch? Heb dat ooit eens zelf weggesneden en geknipt :')

Haha zal wel lastig zijn SV om je in te houden maar wellicht fijner voor je lichaam :P

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 16:55

Fijn dat het meeviel, Jeanine! Lijkt alsof ze het even hebben afgebonden. Domme vraag misschien, maar waar doen ze dat voor?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 16:56

Zal wel tegen het bloeden zijn.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 17:00

Brr tenen met ellende. Ziet er wel goed uit. Duizelig en licht in hoofd van trainen? Is dat normaal?

Afbinden is idd bloedloos maken.

Ben overigens tevergeefs heen en weer naar de apotheek. Arts had een veel te sterke pijnstilling voorgeschreven :oo een zwaar opiaat een pil twee weken niet eens met scootmobiel wegkunnen. Dacht het echt niet. :+ en een die bekend staat rap zwaar verslavend te werken ook nog. Onbegrijpelijk dat dat zo makkelijk wordt voorgeschreven aan een alleenstaande ook nog met alles en iedereen een eind weg. :n maar ha weer gebeld morgen tramadol ophalen. Goed voor 24 uur huisarrest nog per keer maar dat is beter dan pijnhebben. Slapen vannacht op de enige die ik nog over had.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 17:51

Adamootje schreef:
Fijn dat het meeviel, Jeanine! Lijkt alsof ze het even hebben afgebonden. Domme vraag misschien, maar waar doen ze dat voor?

Klopt trekken dr een elastiek omheen voor het bloeden :)

Heel stuk ingroeid. 1cm lang en 0,5 cm breed

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 19:23

Bizar Karuna.

tanjaatjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 20:55

Ja de spierpijn is inderdaad fijn haha. Vind de oefening zelf niks aan maar doet echt wonderen voor mijn rug. Ik met mijn 1.85 was jaren geleden echt een slappe slungel vandaag tilde ik mijn baas van 110 kg op haha had hij niet verwacht.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-17 07:44

Hoe gaat het met de sporters?
Ik heb echt een veel te drukke week achter de rug maar ik ben blij dat ik vanaf vanavond de draad weer kan oppakken.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 08:33

Ik heb een weekje herfstvakantie nu, maar ben half grieperig. Wil vanmiddag gaan, maar even afwachten hoe ik me voel. Heb eind van de week weer een meting/sportafspraak en zaterdag is mijn obstacle run.

Gefeliciteerd met je verjaardag jolien!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 09:25

Happy birthday Jolien!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 09:36

Gefeliciteerd Jolien!

Door mn teen ff niks gedaan. Maar ik ga zometeen weer proberen!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 09:52

Gefeliciteerd Jolien!

Ik mag vanavond weer, vrijdag niet zo heel fit dus geskipt. Heb ik met zaterdag en zondag wel weer goed gemaakt :)

SV ik zou lekker je rust pakken :)

Hoe gaat het met je teen Jeanine?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 09:57

Teen gaat wel goed!
Gisteren lekker gefietst op de elektrische fiets!
Wel nog een raar gevoel in de teen omdat ze hebben lopen schrapen over het bot heen.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 10:03

x_Jeanine_x schreef:
Adamootje schreef:

Klopt trekken dr een elastiek omheen voor het bloeden :)

Heel stuk ingroeid. 1cm lang en 0,5 cm breed

Ik had geen idee dat een teen zo hard bloedt na het verwijderen van een stuk teennagel dat men het moet afbinden. := Fijn dat het beter gaat met je teen!

Karuna, ik had je topic gelezen. Inderdaad best wel gek dat ze zulke pijnstilling voorschrijven. Heb je om een verklaring gevraagd bij je arts?

Gefeliciteerd Jolien.

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 10:03

Gefeliciteerd Jolien! :)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 10:32

x_Jeanine_x schreef:
Teen gaat wel goed!
Gisteren lekker gefietst op de elektrische fiets!
Wel nog een raar gevoel in de teen omdat ze hebben lopen schrapen over het bot heen.

Haha over je bot zelfs, jakkes :')

Ik ben echt zo blij met dit weer trouwens, sinds zaterdag zon en je knapt als mens meteen op :o