Ik lees mee, maar jullie gaan zo snel met jullie lijstjes! Als ik kijk wat jullie eten en hoe weinig, schaam ik mij best wat ik allemaal eet hahah. Hebben jullie niet enorm last van eetbuien als je te weinig eet?
Hier gaat het redelijk zijn gangetje. Afgelopen maand wat aangekomen, maar volgens sportbegeleider kon dat niet allemaal vet zijn. Dit omdat ik in cm niet was aangekomen. Daarnaast laatste twee weken een kg afgevallen. Dus daar ben ik wel weer blij mee. Straks vakantie en dus ben bang dat ik weer wat aan ga komen.
Annikoe, het is best lekker, maar niet voor drie kommen. Voor eentje is het wel heel lekker. Erwtensoep wordt gemaakt van spliterwten, en er zit veel meer door, dus dat smaakt best wel anders! lovelys, ik vind het belangrijk om zoveel te eten als nodig. Dus als ik honger heb, eet ik wat, als ik geen honger heb, niet. Wel vind ik het belangrijk om gezonde dingen te kiezen om te eten. Supergoed dat je weer bent afgevallen!
Kimmie25501 Dat zou inderdaad goed moeten zijn. Een lichaam geeft aan of het honger/dorst heeft. Alleen ik merk dat ik de signalen niet altijd goed interpreteer en dat ik te lang wacht --> eetbui of dat ik vaak vergeet dat mijn lichaam ook dorst signalen zo doorgeeft dus dat ik meer moet drinken.
Drinken doe ik vaak ook slecht. Vooral nu, omdat ik veel water moet drinken ipv de ranja die ik eerst altijd dronk. Dat kon ik wel veel drinken. Nu moet ik van mezelf overdag op het werk of als ik op stal ben, water drinken. Als ik thuis ben, mag ik ranja gezoet met stevia.
Genoeg drinken lukt mij de ene dag wel, de andere dag weer niet.
Ik dacht dat ik vandaag van 9:30 tot 20:00 moest werken, dus ik had extra ontbeten omdat ik dan voor avondeten alleen een broodje van de Bakker Bart heb. Kwam ik aan op mijn werk, bleek dat ik pas om 1 uur hoefde te beginnen Dus een paar uur eerder kunnen stoppen en thuis gegeten.
Lijstje voor vandaag: O: Bakje kvarg passievrucht en 2 matze crackers met kipkerrie salade L: Salade met geitenkaas met honing, appel en gehakte cashewnoten A: Macaroni met 'gewone' pastasaus T: Zoute popcorn en flesje ice tea green in de bios
B: van 9:30 tot 17:30 gelopen en gestaan op mijn werk dus
1680 kcal vandaag denk ik, ik weet niet hoeveel een bak zoute popcorn weegt
Ik heb echt gigantische trek de hele tijd. Heb vandaag overdag maar 2 broodjes en wat snoeptomaatjes gegeten tot aan het avond eten. Nu blijf ik maar honger hebben, terwijl ik nog een bak magere yoghurt, daarna een wilde perzik en daarna nog een appel, heb gehad. Heb echt de neiging om te gaan snaaien.
fleurtjeuh
FLeurtjeuh, jammer dat er veel stress is. Probeer wat te ontspannen vandaag en probeer niet je stress weg te eten, maar probeer juist iets te zoeken waar je van ontspant.
fleurtjeuh
Gisteren dagje weg geweest met vriendinnen, helaas schandalig slecht gegeten Achteraf wel spijt van, maar ja, het is nou eenmaal gebeurd. Vandaag een beetje compenseren. 'Helaas' ging ik vandaag weer uit lunchen, maar gekozen voor water en een salade.
Gisteren: O: 2 matze crackers, een met huttenkase en een met kipkerrie salade L: 2 pompoenpit broodjes met kipkerrie salade, magere filet americain en kipfilet. En een paar aardbeitjes + glas ice tea green T: stuk appelkruimel met slagroom A: Steak met frietjes + 3 glazen ice tea green. Als toetje kletskoppen met 3 bollen vanille ijs, slagroom én karamel saus
Ik kon het niet helemaal precies invoeren, maar het waren wel ruim 2000 kcal.
Vandaag tot nu toe: O: 1 matze cracker met rosbief en huttenkase L: Salade met gerookte zalm, garnalen en paling met whisky cocktailsaus als dressing geloof ik. En 1 stukje stokbrood met roomboter. A: Krieltjes met kip en... sla
Klinkt wel als een lekker dagje Annikoe! Moet ook kunnen
Ik gisteren ook zo'n dagje gehad en vandaag ook. Eet minder maaltijden in het weekend, maar wel slechter. Maar goed, daar is het weekend voor. Wel al een uur gereden vanochtend.
Fleurtje, succes met je het koken! Jij heel wat liever dan ik
Deze hele week eigenlijk niet heel goed bezig. Ik ga ook bijna op vakantie, en daar ga ik ook niet bezig zijn met gezond eten. Als ik terugkom, ga ik er wel weer volle bak tegenaan!
Tonijn wraps voor lunch en toevallig heb ik vanavond tosties haha. Het avondeten van gister vond ik niet lekker (en hebben we vandaag weer) dus ik heb ipv tosties.
Hier heb je tonijn met smaakjes. Zoals mango (yum) milde curry (super yum) en vandaag ga ik ook sweet chili proberen. Heb ook tomaat en basil en sweet onion and chili voor deze week. (Je hebt ook nog zesty lemon, thai red curry etc). Ideaal want 1 tin is ongeveer tussen de 90 en 120 kcal en je hoeft dus geen extra saus te gebruiken.
Ik baal, want omdat ik dus zaterdag zo ongezond heb gegeten ben ik weer gelijk een halve kilo aangekomen.. Ik woog eindelijk 74 en zowel vandaag als gisteren 74,5. En het nadeel is dat het dus ook weer een week gaat duren om die ene 500 gr er af te krijgen.. ik baal dus vandaag
Klote is dat dan he! Vandaag maar weer netjes bezig dan.
Ik ben nog wel afgevallen. Maandag 3-07: 72,3 Maandag 10-7: 71,3 Vandaag: 70,7
Toch weer ruime halve kilo kwijt, dus in totaal al 1,6 kilo maar zou het niet zijn dat je die bijgekomen kilo's pas halverwege de week ziet van het weekend?
Na een cheatweekend vanochtend weer beginnen met een kom magere yoghurt met cranberries en een beetje siroop gezoet met stevia en 2 crackers met appelstroop.
Vandaag de teugels er weer aan. Donderdag had ik diploma uitreikingen op het werk, vrijdag afscheidsborrel voor de vakantie, zaterfag reünie met oud klasgenoten en gister moe en ziekjes dus niet heel erg opgelet maar wel kleine porties gegeten.
Vandaag mijn lijstje: O: 2x knackebröd sesam van bolletje + 30gram philadelphia basilicum (verdeeld over de twee crackers) + 25gram komkommer + een halve tomaat T: 1 ei (gekookt) + 40,5gram tiroler rauwe ham van Deen + 3 soepstengels sesam L: andijvie-courgettesoep (homemade) + 1 gekookt ei T: even kijken wat nodig is maar anders hetzelfde als mijn ontbijt A: macaroni
Drinken: 1,5L sparood met bosbessensmaak, 1L water Oh en ik heb 1 kop zwarte thee gehad.
Ik ben ook weer aangekomen.. Ben al een tijd niet zo zwaar geweest en ik voel me echt heel vet. Dus maar weer braaf lijstjes plaatsen:
O: Karnemelk shake met frambozen L: Italiaanse bol met zelfgemaakte tonijnsalade op basis van Griekse yoghurt T: handje Sunbreaks, cantuccini koekje A: Broodje hamburger met tomaat, kom courgettesoep T: nog iets van een appel en een stukje pure chocolade denk ik
Kcal: 1400 B: uur dressuur training
Laura82
Geplaatst: 17-07-17 17:34
Ik ben nog van mn laatste daagjes vakantie aan t genieten, die de laatste dagen vooral bestaan uit pizza, patat, stokbrood en ijs. Heerlijk beweeg ook behoorlijk veel dus hoop dat de schade meevalt, en anders maar niet, heb ik er iig van genoten Heb wel weer zin om te gaan sporten en lekker gezond te eten, dus dat komt wel goed als we weer terug zijn.
Als je er maar van genoten hebt Laura! Ik kijk dan vaak ook wel weer uit naar gezond eten!
Oke, vanaf morgen weer de toouwtjes straks in handen. Vandaag nog pizza gegeten.
Annikoe
Geplaatst: 17-07-17 21:18
Mijn lijstje van vandaag:
O: Breaker high protein L: roerei van 3 eieren, 2 matzes met gerookte zalm T: Eiwitreep A: Aardappelen met wortelen en jus en een slavink T: 2 gevulde eitjes
B: Halfuur krachttraining, hond uitgelaten en gelopen/gestaan op mijn werk. Ik wilde eigenlijk nog paardrijden maar ik was te moe
1700 kcal
Laatst bijgewerkt door Annikoe op 17-07-17 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt