Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElineS schreef:Ja, ik ben nu 1 aan het uitzoeken weer en twijfel tussen twee... Enn ik krijg er gewoon honger van, ernaar staren. Vind ze er lekkerder en echter uitzien dan die van Two Faced.
Niniane schreef:ElineS schreef:Ja, ik ben nu 1 aan het uitzoeken weer en twijfel tussen twee... Enn ik krijg er gewoon honger van, ernaar staren. Vind ze er lekkerder en echter uitzien dan die van Two Faced.
*Too Faced
Persoonlijk ben ik er geen fan van wanneer een goedkoper merk voor minstens 90% identiek kopieert. Vind het zonde van het merk dat het concept bedacht heeft. En ja, ik heb er ook eentje van MUR, maar die hebben ze tenminste nog enigszins zelf bedacht.
. Ik heb er niets van verder. Sowieso heb ik haast geen dure merken, omdat er genoeg goedkopere dupes zijn. Gezien ik het duurdere gewoon echt niet kan veroorloven ben ik heel blij met de dupes. Kunnen mensen met minder budget tenminste ook nog uit de voeten met leuke make-up. Je zal altijd goedkopere versies hebben van iets duurs. Qua make-up, kleren, schoenen, interieur en eigenlijk elk product wel. Als jij daar niet voor bent, zulke dupes, dan koop je ze inderdaad niet en steun je het merk door het van hen te kopen. Dikke prima. Maar ik kan me geen 30/40,- of meer palette veroorloven, maar die van 10,- wel en de kwaliteit is mij prima genoeg. Ik ben dan ook erg blij met goede dupes. Kopiëren gebeurd nu eenmaal en als dat prijzen drukt, dat vind ik niet erg.
)
Zal wel anders zijn dan in Amerika denk ik. Gezien heel veel meiden het gewoon doen. MissHollandx schreef:Ik kwam dus net een trend in Amerika tegen. Ik zou het zelf echt nooit doen want ik vind het echt goor. Het heet dumpster diving en komt er op neer dat je na sluitingstijd van de winkels naar de containers van de store gaat en daar lekker gaat graaien naar make up, geurtjes etc![]()
Daarna maken ze het schoon en gaan ze het lekker gebruiken. Hier een filmpje https://youtu.be/tINEP0RqxzU. Zou jij het aandurven?

het is Cher van Gerard cosmetics. Liefde 

Ik vind je ogen ook heel mooi gedaan!
) Wanneer je je oog dus dichtdoet, zie je een dun, doorzichtig (maar natuurlijk niet zo doorzichtig als bijvoorbeeld glas ofzo) plakkertje. Volgens vrienden helemaal niet opvallend als je niet weet dat het er is, maar dus wel 'opvallend' wanneer je zelf in de spiegel naar je ooglid kijkt. (Met ogen open onzichtbaar, enkel als je je oog sluit)
), maar ik zoek dus nog even verder tot ik misschien iets vind waarop oogschaduw wel beter pakt.