Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:Ja, ik ben nu 1 aan het uitzoeken weer en twijfel tussen twee... Enn ik krijg er gewoon honger van, ernaar staren. Vind ze er lekkerder en echter uitzien dan die van Two Faced.
Niniane schreef:ElineS schreef:Ja, ik ben nu 1 aan het uitzoeken weer en twijfel tussen twee... Enn ik krijg er gewoon honger van, ernaar staren. Vind ze er lekkerder en echter uitzien dan die van Two Faced.
*Too Faced
Persoonlijk ben ik er geen fan van wanneer een goedkoper merk voor minstens 90% identiek kopieert. Vind het zonde van het merk dat het concept bedacht heeft. En ja, ik heb er ook eentje van MUR, maar die hebben ze tenminste nog enigszins zelf bedacht.
MissHollandx schreef:Ik kwam dus net een trend in Amerika tegen. Ik zou het zelf echt nooit doen want ik vind het echt goor. Het heet dumpster diving en komt er op neer dat je na sluitingstijd van de winkels naar de containers van de store gaat en daar lekker gaat graaien naar make up, geurtjes etc![]()
Daarna maken ze het schoon en gaan ze het lekker gebruiken. Hier een filmpje https://youtu.be/tINEP0RqxzU. Zou jij het aandurven?