[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 21:44

lor1_1984 schreef:
door dat gefrot kan de boel opzwellen waardoor je er geen staafje meer doorheen krijgt dus ik snap wel dat ze die retainer er even in lieten hangen. :)
Teruggaan naar je vertrouwde shop kan altijd, dan heb je iig zekerheid dat alles goed zit en dat je deze ervaring weer 'goed' afsluit.

Dat is idd logisch, had ik niet aan gedacht. Ik dacht alleen maar, au #) :D
Zal wel zeker even teruggaan, over een weekje ben ik weer thuis. Maar wie weet ben ik dan ook wel wat gewend aan het ringetje. Het voelt nu zo groot en opvallend.

Helaas geen ervaring met een lippiercing, sorry :)

BiBiQ

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 23:03

Ik heb een lippiercing. Schuin onder m'n lip.

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 23:18

BiBiQ schreef:
Ik heb een lippiercing. Schuin onder m'n lip.

deed het pijn? of niet? ging het makkelijk of moeilijk?
(ja dat verschilt per persoon)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 23:37

Pijn viel best mee. Zat echt zo. Maar ik heb veel gedoe achteraf gehad. Heb m toen door de piercster laten vervangen voor een horse shoe. Genezen is hierdoor niet recht gegaan

GixWillsNino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 23:43

croyslover schreef:
ik vraag het nog even een keer
iemand ervaringen met een lippiercing?

Ja ik heb een kleine lage madonna. Pijn was een 6/10 denk ik maar snel gedaan. Je loopt alleen een hele tijd met een lang staafje vanwege de zwelling. Makkelijk schoonhouden ook als je een beetje redelijke mondhygiene hebt. Wennen valt ook wel mee vond in. Beetje gek gevoel als je tand er voor het eerst achter blijft haken :p
Wel uitkijken met je tanden, het zou tanderosie/tandvleesproblemen kunnen veroorzaken als het niet goed geplaatst word.

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 23:49

Gix schreef:
croyslover schreef:
ik vraag het nog even een keer
iemand ervaringen met een lippiercing?

Ja ik heb een kleine lage madonna. Pijn was een 6/10 denk ik maar snel gedaan. Je loopt alleen een hele tijd met een lang staafje vanwege de zwelling. Makkelijk schoonhouden ook als je een beetje redelijke mondhygiene hebt. Wennen valt ook wel mee vond in. Beetje gek gevoel als je tand er voor het eerst achter blijft haken :p
Wel uitkijken met je tanden, het zou tanderosie/tandvleesproblemen kunnen veroorzaken als het niet goed geplaatst word.

6 valt dus mee, makkelijk schoonmaken moet wel lukken :)
haha met de tand ga ik vanzelf (als ik 18 ben :) ) merken :P heb gehoord dat je er niet teveel mee mag spelen (gaat lastig worden!) zelf heb ik al een helix, voor degene die ervaringen willen, het deed amper pijn, ik dacht dat het pijn deed door de knak (kraakbeen he) alleen blijft (bij mij) lang ontsteken, nu totaal geen last meer van en mijn vriend weer wel (terwijl hij dat niet had) en serieus, als ze zeggen niet erop liggen, het eigenwijze heb ik al gedaan (kom anders echt niet in slaap) het slaapt niet zo lekker, doet eerder pijn, tip, maak je hand een kommetje en leg daar dan je oor in :)
verder heb ik er amper last van (haar blijft er soms achter hangen, en slaapt nog steeds niet zo lekker (heb een ringetje , half open, erin gedaan)
dankjewel voor je ervaring trouwens!! :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 07:12

Ik speel continu met mijn lippiercings, dus ik heb om die reden bioplast labretjes. Dat is wat minder verwoestend dan metaal.

GixWillsNino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 10:13

goldenarrow schreef:
Ik speel continu met mijn lippiercings, dus ik heb om die reden bioplast labretjes. Dat is wat minder verwoestend dan metaal.

Ja ik twijfel er ook over om over te stappen naar bioplast.
Kun je dat lang/semipermanent inhouden?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 10:25

Ja :j Ik heb al jaren bioplast in mijn tragus omdat ik het verwisselen van het staafje teveel gedoe vind en dat gaat prima. Haal 'm er denk ik 1x per halfjaar uit om hem even schoon te maken

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 11:04

Ja hoor, dat kan je gewoon inhouden. Heb ook al best een tijd bioplast in mijn helix en nooit problemen mee sinds ik dat erin heb zitten.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 11:26

Corelli schreef:
Ja :j Ik heb al jaren bioplast in mijn tragus omdat ik het verwisselen van het staafje teveel gedoe vind en dat gaat prima. Haal 'm er denk ik 1x per halfjaar uit om hem even schoon te maken

Dat is best n goed idee! Want bij bioplast kun je alleen het bolletje wisselen he?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 19:06

Klopt, werkt met een push fit systeem in mijn geval :)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:59

Toevallig iemand ervaring met piercers in de buurt van drenthe? :)
Ik ken Skinworx Assen, Tattoo lucky 7 (assen) en Fineline (Emmen) maar geen van 3 spreekt me echt aan.
Ontzettend fijne piercer gehad voor mn tragus, maar die zet helaas alleen nog maar tepel- en intiempiercings.

Ik vind het best spannend, aangezien ik de vorige keer bijna van mn stokkie ging. Ik ben best bereid een eindje te reizen, en de prijs maakt ook niks uit. Als het maar goed en rustig gebeurt :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 14:00

Mijn ervaring bij Fineline is zéér slecht te noemen. Hebben ook alleen maar donderdagavond tijd om je te piercen en dus ook voor service.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 18:41

Heeft iemand van jullie een daith piercing? :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 18:45

_Daniella schreef:
Heeft iemand van jullie een daith piercing? :)

Ik niet, maar mijn zusje. Erg gaaf <3

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 18:50

Wat is haar ervaring er mee qua zetten en genezing?
Heeft ze een staafje of een ringetje?

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 18:59

Ik heb vorige week mijn piercings laten vervangen.
Rook is van een curved barbell naar een ringetje gegaan en de twee helixen zijn een gewoon zwart ringetje geworden.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 19:18

prugelpiet schreef:
Toevallig iemand ervaring met piercers in de buurt van drenthe? :)
Ik ken Skinworx Assen, Tattoo lucky 7 (assen) en Fineline (Emmen) maar geen van 3 spreekt me echt aan.
Ontzettend fijne piercer gehad voor mn tragus, maar die zet helaas alleen nog maar tepel- en intiempiercings.

Ik vind het best spannend, aangezien ik de vorige keer bijna van mn stokkie ging. Ik ben best bereid een eindje te reizen, en de prijs maakt ook niks uit. Als het maar goed en rustig gebeurt :)

Ik heb meeste piercings bij Lucky 7 laten zetten, goede ervaringen mee :) Die piercer die jij bedoeld heeft mijn fake rook gezet, vond haar ook wel prettig maar Lucky 7 geen problemen mee. Mijn ervaring is dat ze rustig de tijd nemen voor je en je de uitleg geven die je nodig hebt.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 20:02

Whaaa wie heeft de ultieme tip?!!
Ik krijg mijn Rook met geen mogelijkheid los. Niet met een latex handschoen, niet met oogschaduw en ook niet met een pincet. :(

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 20:15

@ danilla, ze heeft m nog niet zo lang, maar weinig last er van. Af en toe een vochtbultje, maar geen pijn. Er zit een horseshoe in bij haar.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 20:41

Lous schreef:
Whaaa wie heeft de ultieme tip?!!
Ik krijg mijn Rook met geen mogelijkheid los. Niet met een latex handschoen, niet met oogschaduw en ook niet met een pincet. :(

Naar een piercingshop was voor mij de enige optie (en uiteraard had m'n piercer 'm in 5 seconden los -O- )

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 11:08

Ben helemaal verliefd op deze plugs <3
Afbeelding

En deze end...
Afbeelding

En deze plugs...
Afbeelding

Enzovoort enzovoort :))

Mijn weights zijn nu bij de douane in Nederland, hoop dat ze er snel zijn zonder douanekosten jeeeej.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 11:57

Zoiets als de onderste heb ik in zilverkleur op aliexpress gezien, gaan vanaf 10 of 12 mm geloof ik.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 12:13