Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dragan2008 schreef:[naam] schreef:Vind optimel zo chemische smaak hebben
Bij de vla vind ik dat idd. Dus vorige week op hoop van zege een pak kwark mee genomen. Maar die viel me alles mee
De drinkyoghurt vind ik ook lekker. De chocomelk dan weer niet
Daantjuh88 schreef:Die reclame's zijn altijd zo stom... super slank iemand en dan zeggen, kijk je ziet geen ribbel meer! Uhhuhhh, die heeft die dame ook niet.
Hoe voeren jullie het in als je een schotel maakt. Heb nu prei schotel in de oven staan. Prei, gehakt, aardappelschijfjes, paprika en een sausje! Dat is gokken wat je eet dan.
Daantjuh88 schreef:Die reclame's zijn altijd zo stom... super slank iemand en dan zeggen, kijk je ziet geen ribbel meer! Uhhuhhh, die heeft die dame ook niet.
.
Maanlicht schreef:Daantjuh88 schreef:Die reclame's zijn altijd zo stom... super slank iemand en dan zeggen, kijk je ziet geen ribbel meer! Uhhuhhh, die heeft die dame ook niet.
Hoe voeren jullie het in als je een schotel maakt. Heb nu prei schotel in de oven staan. Prei, gehakt, aardappelschijfjes, paprika en een sausje! Dat is gokken wat je eet dan.
Van te voren even per ingredient wegen.
Daantjuh88 schreef:Maanlicht schreef:
Van te voren even per ingredient wegen.
Maar ik kook een hele schotel waar Vriendlief ook van eet. Dus weet totaal wat erin zit, maar hoeveel ik ervan gehad heb niet. Ja, 3 opscheplepels
Dragan2008 schreef:Ja, had mezelf gisteren al een rustdag gegeven omdat t maandag ook al zo ging en zondag ook toen ik 30 minuten crosstrainer deed.
T is niet dat ik buiten adem ben ofzo, maar gewoon een heel zwaar gevoel in mn spieren