coldsummers schreef:@CalipsoLover fijn dat het wat beter met je gaat!
Ik weeg 61 en ben 1.63m ongeveer. Het liefste wil ik gewoon 48kilo wegen. Ik voel me namelijk echt enorm dik, alsof ik zwaar overgewicht heb. Als ik iets eet voel ik me schuldig en op hele slechte dagen wil ik het ook weer uit mn lichaam krijgen. Alleen dit heb ik niet verteld tegen de psycholoog. Woensdag een systeemgesprek met de psychiater en mn ouders erbij. 8 juni pas weer met mn psycholoog een gesprek en misschien dat ik wel medicijnen wil gaan gebruiken, ookal ben ik er doodsbang voor en ben ik bang dat ik er misbruik van ga maken (overdosis). Maar ik ben het meest bang voor om mezelf kwijt te raken en mezelf niet meer te zijn. Ook ben ik bang dat alles eerst erger wordt voordat de medicijnen echt gaan werken en ik voel me gewoon enorm klote.
Denk dat het voor jou wel zeer belangrijk is om dit wel te vertellen aan je psycholoog. Bij mij is dit vaak niet 100% bewust, ik heb gewoon totaal geen honger en krijg amper iets naar binnen. Als het niet voor mijn neus ligt, zal ik ook niks te eten nemen. Schuldig voelen heb ik soms ook wel, zeker als ik moet werken als model heb ik snel de neiging eten te vermijden. Ik ben totaal geen fan van medicatie, zeker niet als je bang bent om een overdosis te nemen. Zeker omdat antidepressiva bijvoorbeeld, heel erg verslavend is en eigenlijk een probleem zelf is. Let op, ik heb last van migraine sinds mijn depressie en ik durf ook wel heel vaak een pijnstiller te veel te nemen.