[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LisaaBloem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:42

Zelf niet in alkmaar laten zetten, maar mijn schoonmoeder heeft er eentje laten zetten bij JMtattoo. Ze is er weg van (portret van paard) maar ik vind hem absoluut niet lijken en compleet uit verhouding. Dat vind ik met meerdere werken uit zijn portfolio. Dus ik zou iig niet naar hem gaan :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:57

Ah bedankt, is er in ieder geval eentje minder! :D

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:29

In Heerhugowaard damada!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:32

sans6 schreef:
In Heerhugowaard damada!

Zelf al ervaring mee? :)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:33

Over 2 weken wordt mijne daar gezet. Voorgesprek was erg positief, denken goed mee, vond hun portfolio erg goed. En meerdere mensen in mijn omgeving n die daar een tattoo hebben laten zetten :j

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:49

Oh wat een gave tattoos komen weer voorbij. Over drie weken wordt mijn tattoo aangepast en 2 vlinders erbij. Vriendlief wou zelfs mee, maar moet helaas werken.....kijk er nu al naar uit. Volgende week een x langs of het ontwerp naar mijn smaak is.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:54

Hallo meiden, ik ben benieuwd of jullie een idee hebben.

Ik wil eigenlijk al heel lang een tattoo maar hier nooit echt heel serieus mee bezig geweest. Tot nu ik begin er toch steeds meer over na te denken maar ik weet niet wat.

Ik wil geen tekst maar een soort symbool of plaatje oid wat staat voor kracht, doorzettingsvermogen evt inner beauty.

Hebben jullie misschien een idee?

Ik zoek een vrij minimalistisch iets. Voornamelijk lijnen mss beetje kleur maar niet een volledige plaat zeg maar :P

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:02

Hoi en sorry dat ik hier komen binnenvallen. Al poosje (aantal jaren ;) ) heb ik een tattoo gewild en ik ben er over uit waar en wat ik het wil gaan plaatsen. Tweede tattoo-idee is ook al in mijn hoofd gekomen, echter wacht ik daarmee met plaatsen tot ik tevreden ben over mijn lichaam (aan het afvallen momentel). Maar voor 1e tattoo moet het geen probleem zijn, deze komt namelijk op mijn binnenkant van linker pols. Het wordt een (minimalist, strakke en zwarte) sneeuwvlokje, welke er aantal betekenissen aan zitten voor mijzelf. Max 2 cm groot denk ik. Hoeveel zou dat ongeveer gaan kosten denken jullie?
Verder woon ik in Amsterdam en ik vroeg mij af welke shops jullie mij kunnen aanraden. Uiteraard heb ik de 2 genoemde shops in de beginpost gecheckt. Maar was benieuwd of er meerdere tips zijn. Ik weet dat er ongeveer om mijn hoekje de shop Hanky Panky zit, is deze ook te aanraden bijvoorbeeld? Of zouden jullie andere aanraden voor de tattoo dat ik wil? Of juist afraden :+

Thanks!!

PS, sommigen hebben heel mooie tattoo zag ik, heb de topic bijna helemaal doorgelezen :)

Edit: met hanky panky bedoel ik de shop van Henk Schiffmacher aan de ceintuurbaan.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 01:42

Bij damada heb ik mijn tattoo laten zetten, vind hem vrij mislukt.. Ga morgen naar tattoo kingdom in Alkmaar voor een cover up..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 01:49

kaatje77 schreef:
Oh wat een gave tattoos komen weer voorbij. Over drie weken wordt mijn tattoo aangepast en 2 vlinders erbij. Vriendlief wou zelfs mee, maar moet helaas werken.....kijk er nu al naar uit. Volgende week een x langs of het ontwerp naar mijn smaak is.

Leuk Karin, welke shop ga je?

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 07:09

Tattoo is nu aan het vervellen, jeuken dat die doet niet serieus

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 09:08

Ik heb een underboob tattoo en ja het doet pijn. :P alles wat dicht op het bot zit doet pijn.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 11:01

BarbaLala schreef:
Ik heb een underboob tattoo en ja het doet pijn. :P alles wat dicht op het bot zit doet pijn.

Vond ik juist niet! Mijn 2e staat op mijn ribben, en juist dat vond ik prima te doen, alleen de stukjes waar net wat meer huid/vlees zat, vond ik wel echt pijnlijker.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 12:09

Pijn is écht per persoon verschillend. Dat zal je echt zelf moeten ervaren. Ik vind alles wat op bot zit nl prima te doen.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 20:10

Afspraak gemaakt! 5 februari mag ik weer

Horsier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 20:26

Toevallig, Ik heb ook 5 februari een afspraak.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 22:16

horsier schreef:

Spannend! Waar?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-15 23:01

Ik wacht nog op antwoord van mijn artiest, maar als ze tijd heeft ga ik 4 Januari verder met mijn sleeve.
Hoop dat ie nu afkomt.
Ik ga weer voor een sessie van 5 uur.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:22

Ik ben vandaag weer bij Joy geweest, m'n 3e laten zetten en afspraak voor de 4e staat ook alweer haha :D

Horsier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:48

xxcleeoo schreef:
horsier schreef:

Spannend! Waar?

Utrecht, the ink society

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:51

Tinkerloos schreef:
Ik ga weer voor een sessie van 5 uur.

Bikkel! Ik geloof dat ik 5 uur toch echt teveel zou vinden :=

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:19

Joolien schreef:
kaatje77 schreef:

Leuk Karin, welke shop ga je?

Art collective, had er direct een goed gevoel bij toen ik daar binnen stapte :j
Vorige heb ik in Nordhorn laten zetten maar ben er niet tevreden over.....en die heeft 2 zwangerschappen meegemaakt :')
Niet dat het erg vertekend is maar het kan veel mooier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:23

Ok, waar zit die, ook in Almelo?

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:38

Hoooi gekleurde bokkers!
Wat een ontzettend toffe tattoos komen er voorbij in dit topic.. en lange sessies! Heftig hoor.

Ik wil binnenkort ook mijn eerste tattoo laten zetten. Een dunne band om mijn enkel, zonder verhaal en gewoon omdat ik het mooi vind :')
Nu vroeg ik me af of iemand in dit topic mischien ervaring heeft met Lucky Cat Tattoo in Den Bosch. Omdat het gewoon een dun lijntje is zou ik hem toch wel graag strak gezet hebben :D en als niemand de shop kent, mischien suggesties voor een goede shop rondom Den Bosch of Utrecht?

Alvast bedankt : )

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 09:21

jessdaniels schreef:
Hoooi gekleurde bokkers!
Wat een ontzettend toffe tattoos komen er voorbij in dit topic.. en lange sessies! Heftig hoor.

Ik wil binnenkort ook mijn eerste tattoo laten zetten. Een dunne band om mijn enkel, zonder verhaal en gewoon omdat ik het mooi vind :')
Nu vroeg ik me af of iemand in dit topic mischien ervaring heeft met Lucky Cat Tattoo in Den Bosch. Omdat het gewoon een dun lijntje is zou ik hem toch wel graag strak gezet hebben :D en als niemand de shop kent, mischien suggesties voor een goede shop rondom Den Bosch of Utrecht?

Alvast bedankt : )

Utrecht en dunne strakke lijnen: kijk eventjes bij the ink society :j
Die van den Bosch zegt me zo niks eigenlijk :)