piercings zet voor €25,-

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cindy1000 schreef:Nou met veel pijn en moeite mn forward helix verwisselter zat een labret (?) in ( gewoon een staafje met een plat achterkantje waar je voor een balletje op kan draaien) en nu een gewoon staafje met een bolletje als achterkant maar dat is redelijk ingewikkeld op die plek
maargoed hij zit!
Van de week hopelijk mijn tongpiercing zetten
Alle mensen die nog moeten, heel veel succes!
Niwla schreef:Eigenwijze ik dacht gister dat ik mijn vier maanden oude helix wel kon verwisselen. BAM binnen 3 minuten zat er een vochtbultje.![]()
Meh, ik vond dat korte staafje zo veel lekkerder zitten, maar toch m'n lange er maar weer in gedaan.
Citaat:Deze vochtbultjes kunnen ontstaan doordat men tijdens het piercen de huid losmaakt van het kraakbeen. Deze opening zal door het lichaam willen opgevuld worden en krijg je dus een klein bultje dat maar heel langzaam terug wegtrekt.
De simpele remedie is om direct na het piercen en plaatsen van het juweel druk uit te oefenen langs beide zijden van het kraakbeen waar een naald doorgegaan is. Dit gedurende ongeveer een minuut, hierdoor krijgt de huid de kans op zich opnieuw te hechten aan het kraakbeen en reduceer je de kans op vochtbultjes.
Uiteraard kun je op andere manieren ook vochtbultjes krijgen(slechte genezing, irritatie enz) maar alles helpt.
Shenavallie schreef:cindy1000 schreef:Nou met veel pijn en moeite mn forward helix verwisselter zat een labret (?) in ( gewoon een staafje met een plat achterkantje waar je voor een balletje op kan draaien) en nu een gewoon staafje met een bolletje als achterkant maar dat is redelijk ingewikkeld op die plek
maargoed hij zit!
Van de week hopelijk mijn tongpiercing zetten
Alle mensen die nog moeten, heel veel succes!
Dat is inderdaad een labret en zelf vind ik die tot nu toe het handigste op die plek. Oké, op een paar momenten dat mijn haar eromheen draait na, maar dat zou bij een staafje met twee balletjes ook gebeuren.
UhNee schreef:Ik heb jullie advies nodig. Ik heb sinds 3 jaar oorbellen maar nog steeds zijn ze niet genezen. Ik heb er nu zilveren inzitten, maar zelfs nu blijven ze gewoon pussen/bloeden en pijn doen. Ik heb alles geprobeerd. Zeezout, alcohol, sterilon, niks helpt.... Ik ben bang dat het komt doordat ze geschoten zijn.
Nu mijn vraag, is het slim om deze oorbellen eruit te halen, ze dicht te laten groeien en eventueel weer door te laten prikken door de piercer?
_Dominique schreef:UhNee schreef:Ik heb jullie advies nodig. Ik heb sinds 3 jaar oorbellen maar nog steeds zijn ze niet genezen. Ik heb er nu zilveren inzitten, maar zelfs nu blijven ze gewoon pussen/bloeden en pijn doen. Ik heb alles geprobeerd. Zeezout, alcohol, sterilon, niks helpt.... Ik ben bang dat het komt doordat ze geschoten zijn.
Nu mijn vraag, is het slim om deze oorbellen eruit te halen, ze dicht te laten groeien en eventueel weer door te laten prikken door de piercer?
Hmm lastig.. Ik heb mijn beide oorbelgaatjes laten schieten gewoon bij de juwelier.
Als je al 3 jaar lang kampt met dit probleem zal ik ze er maar uithalen. Hoe reageren je oren erop als je ze eruit hebt?
Emmaa_ schreef:Heb je er echte zilveren in zitten? Ik heb ook heeeeel lang problemen gehad met mijn oorbellen maar dat kwam elke keer omdat ik er nikkel in had zitten en omdat ik blijkbaar niet tegen nikkel kan. Nu met mijn neuspiercing nergens last van.
_R_G_ schreef:Hoi hoi, even een vraagje![]()
3 jaar geleden heb ik een tragus laten zetten. Nu heb ik een mooie piercing gezien en die is 1.0 ipv 1.2 maar als ik die in doe is het dan zo dat ik daarna nooit meer 1.2 in kan doen?
Ik weet dat kraakbeen niet meet dicht groeit maar het vel wel dicht trekt, heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!