Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wel beetje klef en plakkerig! Unoo schreef:Die bananenpannekoekjes moet ik ook eens proberen! Vullen ze ook goed?
Heeft er hier iemand nog een goed recept voor bananenbrood? Ik zie allerlei varianten op internet staan, geen idee welke nou lekker is..
maar merk dat die 7/8 boterhammen per dag (excl ontbijt) mn strot uit komen en ik begin te snaaien 

dat wordt killing
Hoef maar twee sneetjes te eten en dan blaas ik al op als een ballon. Eet heel af en toe een tosti maar daar blijft het ook bij
Jaloers!
Denk dat dat ook heel persoonlijk is. Ik zit vandaag echt bomvol bij nog geen 1200 kcal op een dag, heb soms ook dagen dat ik er echt 1800 of zelfs meer nodig heb 
) heb ik me aangemeld voor het programma op de sportschool waarbij je 4 weken intensief begeleiding krijgt. Er zijn 5 trainingen per week onder begeleiding waarbij je er minimaal 3 mee moet doen voor resultaat en ze stellen een voedingsschema voor je op. Nu is dat laatste dan weer een beetje een uitdaging omdat ik het niet zo goed doe op een schema met 7 sneetjes brood op een dag, en de vervanging is vooral zuivel
3 of als het uitkomt 4 is ook prima!
Had tot 18:00 college en het was zó onwijs druk in de supermarkt dat ik dus nu pas bijna kan eten. Moet wel zeggen dat ik tot 18:30 niet echt honger heb gehad, dus mijn minder gelukte experiment met de pannenkoekjes was wel vullend.
Lins_Vetra schreef:Heeee inky! You can do it!!
Heb net een milkshake gemaakt die ik hier voorbij zag komen (secrible, volgens mij van jou). Melk, een banaan en cacao poeder. Phoe, die vult! Nu ff korte training in de sportschool.
Fijne avond allemaal!
ik vind het wel meevallen hoe erg het vult, heb meestal ongeveer 250ml en dan eet ik er nog 250gram kwark naast haha.