Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Van beide een beetje misschien... Of van beide niks, dat kan ook nog

dan denk ik vaak dat ik totaal op de verkeerde weg zit. Gianti schreef:ja ben aan lichte kan, mijn streven ligt op 51 kg, mag iets meer, maar liever niet boven 52kg.. past gewoon niet bij mijn bouw

Gianti schreef:zou ik foto mogen hoe het eruit ziet, mijn streven bij mijn lengte![]()
goed bezigg!!
maar het helpt niet je spieren te herstellen na een workout.
Het lijstje dat ik eerder heb gepost ben ik nu afgegaan, met nog een apparaat als aanvulling op advies van iemand van het fitness centrum (heb ze eerst even laten kijken naar wat ik van plan was). Het ging dus best oké! Bench press eerst met alleen stang geoefend en daarna met 5kg aan beide kanten. Mijn biceps gingen best goed met de dumbbells, die kon ik op 8 kg (flyes op 6kg). Heb wel iedere oefening zodanig zwaar gedaan dat ik de laatste reps er echt uit moest persen, haha (behalve de squat dus ivm techniek oefenen). Maar wat een voldoening geeft dat!
houd het echt niet bij.
de eerste keer sporten sinds ik hier zit. en nu heb ik spierpijn in m'n onderrug. wij nederlanders kunnen niet zo goed met de billen schudden als die Spanjaarden
Maar nu toch tijd om weer echt iets vn fitness te gaan doen. Hebben jullie tips? Ik zat te denken aan de Politieconditie App, maar het is nu buiten nog net even wat te fris met die wind!