Hij klopt een beetje. Nou ben ik ook hele dag actief aan sporten dus daarvan zal ook iets komen. Dat die nog niet genezen is weet ik. Maar ben bang dat ik hem er straks uit moet halen omdat onsteken gaat ofzk
Dit ziet eruit als een zeer uitgedroogde navelpiercing. Als je zeezout moet je altijd wel naspoelen ivm uitdrogen. Weet niet of je dat ook gedaan hebt. Anders een beetje jojobaolie erop kan er ook voor zorgen dat alles weer rustig word.
Zeep kan ook heel erg uitdrogen, dus dat zou ook een optie kunnen zijn. Misschien de komende tijd even niks aan doen. LITHA: Leave It The Hell Alone. Eigenlijk vaak nog de beste manier.
En verder misschien alleen eerst olie om de uitdroging te verhelpen.
Gaaf zo'n neuspiercing! Ik wil er ook graag 1, maar daar tegen over staan heel veel redenen om het toch niet te doen helaas.
Mars
Geplaatst: 01-02-15 18:41
Och hemel, ik ben dus vanmiddag K.O gegaan bij de piercingshop na het zetten van een tragus Geen idee hoe het kwam, heb 2 helixen, 2 MDs, een tattoo, en de tragus had ik ook al maar was volledig dicht gegroeid. Ik ben dus al wat gewend vwb piercings en ik was ook totaal niet nerveus of iets dergelijks. Maar het ding zat erin, ik was iets aan het vertellen en ineens had ik geen idee meer waar ik was of wat ik wilde zeggen. Gelukkig lag ik nog, het zweet brak me uit en ineens werd alles zwart
Na een paar minuten bijgekomen, mensen van de shop hadden koude doekjes in mn nek en op mn polsen gelegd. Na wat dextro's en water wist ik uiteindelijk weer op welke planeet ik woonde Heel vaag, geen idee hoe het kwam.
Wahahaha Mars, hartstikke leuk geschreven! Mooi oor zo!
Silkaay
Geplaatst: 03-02-15 00:22
Dankje!
Waarom niet Linda? Ben nu wel benieuwd (mag uiteraard ook via pb of niet, als je dat liever hebt )
Haha, Mars Mooi!
Ik merk dat de huid rond mijn piercing heel erg droog geworden is, is er een olie of dergelijke dat ik kan smeren, zodat die huid terug wat soepeler word?
Ik zou dat afraden, werkt juist zuiverend en uitdrogend (wordt vaak voor de onzuivere huid aageraden bijv) Een olie op zich is wel een goed idee, bijvoorbeeld argan olie of jojoba olie
Iris82
Geplaatst: 03-02-15 08:13
Tea tree olie droogt uit. Ik zou kokos olie gebruiken. Is ook nog eens licht ontstekingsremmend.