Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Oh damn dat heb ik weer zeker, alles zou waarschijnlijk goed zijn, behalve de enige geur die ik wél kan waarderen. Maar weet iemand ook wat er dan in die tube van de karma zit? Want die vind ik dus niet zo fijn. Veel te ruw op de huid enzo.
Misschien toch even langs de rituals winkel dan om die dao scrub te testen, misschien is het wel wat. Maar ik hou niet zo van crèmes dus ik vrees ervoor.
Super bedankt voor het meedenken beide!
Shivatjuh01 schreef:Alwiene schreef:Oh damn dat heb ik weer zeker, alles zou waarschijnlijk goed zijn, behalve de enige geur die ik wél kan waarderen. Maar weet iemand ook wat er dan in die tube van de karma zit? Want die vind ik dus niet zo fijn. Veel te ruw op de huid enzo.
Misschien toch even langs de rituals winkel dan om die dao scrub te testen, misschien is het wel wat. Maar ik hou niet zo van crèmes dus ik vrees ervoor.
Super bedankt voor het meedenken beide!
Ik vind de dao scrub erg lekker, denk dat het je hem wel kan waarderen. Hij is erg zacht van textuur en scrubt ook zacht.
Eight schreef:Heerlijk is dat hé Jolien, zou je haast van in slaap vallen zo relaxed voelt dat aan als ze met die zachte handjes een scrub en bodybutter aanbrengenleuke aankopen heb je gedaan