Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
nee het is niet leuk een naald in je te steken of te laten steken. Maar zoveel lichamelijk en geestelijke klachten is nog veel ellendiger.
Voor ik wist dat ik tekort had ging het helemaal niet goed, ook psychisch. Toen ik begon met spuiten ging het een stuk beter. Kon me er ook altijd wel toe zetten om toch te spuiten, maar het geeft behoorlijk stress.. En op het moment dat ik besloot te stoppen had ik dat sowieso al heel erg, want er werden 2 gezwellen gevonden op m'n nier en eierstok.. En die op mijn nier bleek er al langer te zitten, wat ik trouwens nooit gehoord had, maar die bleek ook nog gegroeid.. Ze dachten dus dat ik nierkanker had. Dat bleek gelukkig niet zo te zijn! Het gezwel op m'n eierstok is wel verwijderd en na die operatie ben ik een half jaar ziek geweest... Toen kon ik me er totaal niet meer toe zetten en ben ik dus gestopt
Terwijl die pillen op het forum van de b12 stichting toen aangeraden werden, die zouden heel goed moeten zijn. Naja pillen zullen dan vast goed zijn, maar ik wss niet.
Dacht, als het nou gewoon onder de huid is, dan is er meer keuze voor waar ik dat doe. Maar dat zou dan ook been worden... Maar ik denk dat die injectie's maar een paar keer nodig zijn? Misschien dat ik het dan wel wil proberen... Ik ga het maandag even overleggen met m'n huisarts!
Al bedenk ik me nu wel dat het wel de oplossing zou kunnen voor het probleem met littekenweefsel.. Want de pijn tussen linker bovenbeen of rechterbil is wel redelijk gelijk, dus ik zou daar wel tussen kunnen wisselen.