Bij mij in hartjes letterbakken aan de muur in de gamg Stomme intratuin verkoppt ze alleen niet, dus 1/3 van mn stash ligt in bakken in mn rommelkast . Zijn wel de budgetlakjes enzo.
Skessa_
Geplaatst: 23-05-13 09:42
Maar als ik dit op plankjes zou zetten zou het nog rommeliger zijn... Al die verschillende merken bij elkaar Daarom opgeborgen in een mooie kast
Ik heb ook nog wat OPI's in zo'n hart staan net als Yv, maar dan een stuk kleiner. En mn Misa's staan wel netjes uitgestald op mn kamer. EN dan zwerft er nog op allerlei plekken overal wel wat rond
Ik heb opbergdozen van de Ikea, daar staan ze allemaal in. En nog 2 plastic bakken van de Action waar mijn Catrice, Essence en Etos lakjes in staan die ik nooit gebruik en eigenlijk weg moeten
Skessa_
Geplaatst: 23-05-13 09:59
__denise schreef:
Zijn die slecht dan, Safari's? Heb er twee, 1 nog nooit op gehad, andere is glitter topcoat, die is opzich prima
Die van mij waren zo enorm dik en stroperig dat ik er niks meer mee kon... Dus heb ze weggegooid
Ja ik heb ook nog een hoop lak dat weg moet... Maar iets met laks en lui enzo...
Ik heb een vraag. Ik zoek witte nagellak die in blacklight oplicht. Weet iemand welke ik dan moet kopen? Of waar ik op moet letten als ik het ga kopen?
Skessa_
Geplaatst: 23-05-13 10:50
Of er echt witte nagellaks zijn die met black light oplichten weet ik niet.
Ik weet wel dat Essence een Topcoat heeft die oplicht met blacklight. En ik dacht Miss Sporty ook nog.
Ik denk ook niet dat er echt witte zijn. Denk dat ie altijd een beetje groenig zal zijn. Maar dat is mijn idee. Ik heb wel glow in the dark gezien. ff kijken of ik ze weer kan vinden.
Op zich een erg mooi systeem om je lak op te bergen, maar dan moet je wel iedere week al je lakjes afstoffen..
Volgens mij is de kast die dat meisje van The Polishaholic heeft staan een Alex:
Zo iets wilde ik eerst ook hebben, maar hij kost 60 euro (de kleine - de grote versie is 100 euro). Een beetje teveel van het goede voor een nagellakkast als je het mij vraagt.
Nova3
Geplaatst: 23-05-13 14:25
Die glitter all the way heb ik ook. Alleen echt een rotklusje om eraf te hallen dus gebruik hem zelden.
Ben er nog altijd niet uit of ik die jolly jewels nu maar moet kopen of niet, ze zijn echt heel mooi maar ik krijg zo een instant rothumeur door nagellak die amper een dag blijft zitten!
Wauw die kast is echt leuk! Dan kan je er gewoon de hele tijd naar kijken!
Skessa_
Geplaatst: 23-05-13 14:43
Peel Off base coat gebruiken, werkt super voor glitters en blijft goed zitten!!
Bij mij is de Peel off drama, heb m weg gegooi Ik maak watjes nat met aceton, pak m'n nagel in met een stukje aluminium folie, en dan tien minuutjes laten zitten. Is het er zo af.