Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Van gisteren ingehaald, want had helaas geen tijd ivm direct visite thuis vanuit het werk. Vanvond weer -> de laatste keer level 1
Ik kon me er niet toe zetten en heb gewoon lekker liggen slapen toen ik thuiskwam van mijn werk en nadat ik van mijn paard thuiskwam ben ik ook gelijk weer gaan slapen en om het nog erger te maken bestond mijn avondeten uit een bigmac en 6 kipnuggets en een chocolade milkshake, ik was er ff helemaal klaar mee
(rest van de dag en avond wel gewoon netjes gegeten hoor) Nu weer opgeladen en vandaag dus alsnog dag 14
Helemaal happy dat het uiteindelijk nog wel goed gaat komen, bijna jammer dat ik nog maar 2 dagen heb 

Talisa schreef:Ik heb ook geen honger na Shredden, maar ook niet suuuper veel energie ofzo haha!
Maar waarom doe je er niet gewoon nog een beetje cardio achteraan dan? Wat jumping jacks enzo
Huppaaa, dag 13 zit erop. Nu lekker douchen!
Die walking pushups zijn heerlijk om te doen, maar het laatste circuit ga ik kapot. Die military punches (oid) en dan die V-raise, zelfs zonder gewichten krijg ik m'n armen amper omhoog. Als ik daarna los ga met cardio, hou ik de laatste buikspieroefening al helemaal niet vol. Stomme plankpositie's
Winged schreef:Iemand had ze ook op de telefoon staan. Welke app is daarvoor gebruikt?

Gaat wel weer even pittig worden. Vanavond eerst nog maar een keertje level 1. Ik was gister naar een concert en heb maar 6 uur geslapen, ben een beetje moe. Level 1 krijg ik nog wel een keer voor elkaar.
Imre schreef:Wij lopen gelijk danIk moet morgen naar level 2.![]()
![]()
Gaat wel weer even pittig worden. Vanavond eerst nog maar een keertje level 1. Ik was gister naar een concert en heb maar 6 uur geslapen, ben een beetje moe. Level 1 krijg ik nog wel een keer voor elkaar.
Ik moet morgen ook level 2. Ben heeeeeeeeeeel benieuwd.
Maar pijn, nee dat niet meer.
Goed bezig iedereen.