Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loesss schreef:Destino schreef:
Ook even erg?
Bij mij was het daar gisteren en vandaag wel minder door
Ja nog steeds even erg geloof ik ja. Maar vind het stiekem ook wel klein beetje lekker, want da voel ik wel dat ik goed bezig ben
!
Mag ik je onderschrift van de shred jatten?
Destino schreef:Wat jammer Raponsje, vond je inzichten altijd erg fijn, kan ook niet begrijpen dat mensen je zulke pbs sturen! Hopelijk verloopt je zwangerschap voorspoedig!
Annash schreef:Ik heb level 2 even bekeken maar die walking push ups gaan me vast niet lukken... niet omdat ik de push up niet kan, maar omdat ik niet zo lenig ben dat ik op die manier naar de grond kanIk val vast op mijn neus. Maargoed, ik heb nog 7 dagen level 1 te gaan. Wie weet doet het wonderen.
Raponsje schreef:Na dit advies ben ik even helemaal klaar met bokt.
Vandaag een stuk of 10 haat pb's gekregen dat ik zogenaamd weer een dikke mensen hater ben, dat ik niet meer moet posten als er voedingsadvies geplaatst word omdat mijn advies niet leuk is om te horen
(terwijl ik dan juist weer van andere mensen het topic per pb krijg en vragen of ik mijn mening daar wil posten), mensen die boze pb's sturen omdat ze me een tijd geleden gepbt hebben voor een gratis op maat gemaakt voedings schema en niet beseffen dat ik 50 uur per week werk en verzuip onder de pb's die ik dagelijks ontvang en mensen die denken dat ik mijn opleiding bij een pak weightwatchers koekjes heb gekregen.
Nee, ik ben er op dit moment echt even helemaal klaar mee.
Ik ga weer lekker tumblr-en.
Alle dames in dit topic heel veel succes en echt allemaal doorzetten.
"Why choose failure when succes is an option?" zoals Jillian zei.
Destino schreef:Loesss schreef:
Hab ik ook Lau! Ik had zo vermoeden dat het vooral komt door de jumpingjacks en het touwspringen. Dit doet ik toch continu op mijn tenen. Maar mooie strakke kuiten zie ik dan wel weer zitten!
Ik heb dat inderdaad ook, daarom is het beter om niet te gaan zitten, maar nog eventjes te lopen/wandelen, dat helpt wel
Het wordt wel beter trouwens!