30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:57

Wat jammer Raponsje, vond je inzichten altijd erg fijn, kan ook niet begrijpen dat mensen je zulke pbs sturen! Hopelijk verloopt je zwangerschap voorspoedig! :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:57

Loesss schreef:
Destino schreef:

Ook even erg?
Bij mij was het daar gisteren en vandaag wel minder door :j

Ja nog steeds even erg geloof ik ja :). Maar vind het stiekem ook wel klein beetje lekker, want da voel ik wel dat ik goed bezig ben :P!

Mag ik je onderschrift van de shred jatten?

Dat is waar, bewijst wel dat er wat in je lichaam gebeurt :') Haha tuurlijk mag dat!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:00

Pff lekker is dat Raponsje, dan wil je mensen helpen en krijg je dat soort pb's. -O- Ach ja, de waarheid is vaak niet zo fijn om te horen. ;) Snap wel dat je er ff klaar mee bent dan.

Ik wilde gezond eten, alleen heb net chips gegeten, een kit-kat en ook nog een chocoladedrapje op brood van een huisgenoot. := Als ik van te voren wist dat door dat laatste varkensbloed zat ( :r :r :r :r :r ) had ik het al helemaal nooit gegeten. :=

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:00

Ik train wel veel al, dus dat kan er wel mee te maken hebben. En hele boel oefeningen deed ik al, alleen in een ander temp.

En Raponsje echt jammer, en erg jammer dat er zulk soort mensen zijn die je van die pb's sturen. Onbegrijpelijk!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:02

Ik heb vanavond ook dag 2 gedaan. Ging prima! Met de push-ups wel gesmokkeld en er wall push-ups van gemaakt, die kan ik tenminste. :)) Ik voel vandaag andere spieren dan gister. Ben benieuwd hoe het morgen zal gaan!

Ik krijg wel echt enorme honger van het shredden. Ik heb net een volkoren wasa met kipfilet gegeten terwijl we laat hebben gegeten vanavond.

*edit*
Belachelijk, Raponsje! Wat ontzettend jammer weer. :x

Rianne_

Ontzettend jammer Raponsje -O- Ik las je posts ook graag! Zegt trouwens ook meer over degenen die je een PB sturen dan over jou trouwens.. Ze voelen zich blijkbaar nogal aangevallen. Iig bedankt voor je input, denk dat er heel veel mensen zijn die er iets aan hebben :) Het is jammer dat het zo moet..

Davinia_

Ik spring ook op mijn tenen, maar toch voel ik m'n kuiten niet. En met touwtje springen trek ik m'n benen ook best hoog op.
Nouja, misschien heb ik gewoon goede kuitspieren dan :D
Wandelen doe ik meestal wel na de work-out. Vooral m'n bovenbenen doen nu pijn, moest net eventjes door m'n knieën, maar dat was geen succes :+

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:03

Destino schreef:
Wat jammer Raponsje, vond je inzichten altijd erg fijn, kan ook niet begrijpen dat mensen je zulke pbs sturen! Hopelijk verloopt je zwangerschap voorspoedig! :)

Helemaal mee eens!

Hier zit dag 7 er op! Ging weer goed :D Heb trouwens helemaal geen spierpijn meer. En heb het idee dat er steeds minder heen en weer gaat als ik spring :+

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:04

Ik ga nu dag 2 doen.. Erg veel spierpijn in m'n bovenbenen dus squats gaan vanavond geen succes worden :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:04

Goed nieuws Corien! :D
Heb jij al gemeten of niet?

Ik heb vandaag ook voor het eerst spierpijn op de plek van de kipfilets (achterkant bovenarm :') ) :D Da's goed nieuws hihi, want dat moet strak O:)

Rianne!! Succes meid, je kunt het :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:05

He verdorie, wat jammer dat het zo moet Raponsje. Ik snap dat je er dan klaar mee bent. Heel veel succes en plezier met je zwangerschap! :)

Het zegt inderdaad meer over de andere mensen dan over jou... ik ga je fijne posts missen.

Rianne_

Hihi thanks! :D
Spierpijn op de plek van de kipfilets.. :') Goed teken!!

Geke_Lizzy

Heel erg jammer Raponsje, ik vind je advies erg nuttig en ook erg fijn. jammer dat niet iedereen er zo over denkt.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:08

Annash schreef:
Ik heb level 2 even bekeken maar die walking push ups gaan me vast niet lukken... niet omdat ik de push up niet kan, maar omdat ik niet zo lenig ben dat ik op die manier naar de grond kan _O- Ik val vast op mijn neus. Maargoed, ik heb nog 7 dagen level 1 te gaan. Wie weet doet het wonderen. :')

Je gaat echt staan kijken van jezelf! Ik kon eerst ook niet lening naar beneden gaan, maar na dag 3 van level 2 was ik net een kat on steroids :))

Destino

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:09

Als je Anita volgt hoef je alleen maar te lopen, die lukt misschien wel Annash! :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:09

Raponsje schreef:
Na dit advies ben ik even helemaal klaar met bokt.
Vandaag een stuk of 10 haat pb's gekregen dat ik zogenaamd weer een dikke mensen hater ben, dat ik niet meer moet posten als er voedingsadvies geplaatst word omdat mijn advies niet leuk is om te horen
(terwijl ik dan juist weer van andere mensen het topic per pb krijg en vragen of ik mijn mening daar wil posten), mensen die boze pb's sturen omdat ze me een tijd geleden gepbt hebben voor een gratis op maat gemaakt voedings schema en niet beseffen dat ik 50 uur per week werk en verzuip onder de pb's die ik dagelijks ontvang en mensen die denken dat ik mijn opleiding bij een pak weightwatchers koekjes heb gekregen.

Nee, ik ben er op dit moment echt even helemaal klaar mee.
Ik ga weer lekker tumblr-en.

Alle dames in dit topic heel veel succes en echt allemaal doorzetten.
"Why choose failure when succes is an option?" zoals Jillian zei.

Neeeeeeeee, don't go |(

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:11

Destino schreef:
Loesss schreef:

Hab ik ook Lau! Ik had zo vermoeden dat het vooral komt door de jumpingjacks en het touwspringen. Dit doet ik toch continu op mijn tenen. Maar mooie strakke kuiten zie ik dan wel weer zitten :)!

Ik heb dat inderdaad ook, daarom is het beter om niet te gaan zitten, maar nog eventjes te lopen/wandelen, dat helpt wel :j
Het wordt wel beter trouwens!

Ik heb dat ook telkens gedaan, direct koken na de workout, maar t blijft. Net kon ik amper de trap af komen, maar nu na een stukje autorijden is de pijn toch weer minder, gek zeg! Loes, ik doe trouwens ook de jumpingjacks en touwspringen op mn tenen! Maar dat is normaal toch?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:13

Ik denk wel dat het normaal is? Anders ben je net zo'n stampende olifant := ?

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:14

Al 63 pagina's voorbij en ik zie dit topic nu pas :')

Ik ben in elk geval helemaal enthousiast, net allemaal voor en na foto's bekeken en dat wil ik ook! :D
Ik begin dus zometeen met de eerste dag :))

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:14

Jammer rasponsje, ik volg je altijd op bokt en jij bezorgt me de motivatie om door te gaan. Hoe dan ook, bedankt voor alle tips en inzichten en heeeeeeel veel geluk met je zwangerschap!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:16

Destino schreef:
Als je Anita volgt hoef je alleen maar te lopen, die lukt misschien wel Annash! :)

Ik denk gewoon niet dat ik zo ver naar beneden kom _O- aangezien ik als ik nu de grond wil aanraken tot halverwege mijn kuiten kom. Maar dat maakt niet uit, ik ga het als het zo ver is gewoon proberen. :Y)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:17

Ohnee, ik heb net in vogelvlucht door niveau 2 heengekeken ... ^)

Sim

Wat jammer raponsje. Ik snap niet dat iemand jouw hulpvaardige Posts zo verkeerd opvat.
Verder goed bezig allemaal!
Ik moet eerst naar de fysio om 8 uur smorgens morgen, maar als ik thuis kom ga ik (lekker) aan dag twee beginnen.

Estera

Onbegrijpelijk hoe mensen kunnen reageren in deze wereld Raponsje. Trek het je alsjeblieft niet te veel aan en blijf lekker je ding doen. In dit topic zijn al je opmerkingen en adviezen zeer gewaardeerd! Dus dank daarvoor. Veel succes met je zwangerschap en hier ben je altijd weer welkom!

Om even on-topic te blijven: You go girls *\o/* *\o/*

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:18

Amaryllis schreef:
Ohnee, ik heb net in vogelvlucht door niveau 2 heengekeken ... ^)

Hihi deed ik laatst ook, die is toch echt wel zwaarder dan level 1!! Durf level 3 niet te bekijken :Y)