Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dais_ schreef:De pil is sowieso troep! Ik ben er ruim een half jaar terug mee gestopt en voel me zoveel beter!! Al mijn afvalpogingen daarvoor liepen uit op niks terwijl het nu als vanzelf gaat... Best kans dat de pil daar een aandeel aan heeftDie 2 dagen dat ik krom loop van de pijn neem ik voor lief, de andere 29 dagen functioneer ik gewoon veel beter
Ohja, en ik moet terug aan de ijzersupplementen anders ga ik weer sterretjes zien, maar als dat alles is
leonie87 schreef:Ook hier op minera uitgekomen na jaren problemen. Uiteindelijk zit ik nu op een andere variant ervan omdat die toch net iets te sterk voor mij was.
Ik heb implanon gehad (eindigde in ziekenhuisopname), prikpil (was een ramp), Spiraaltje (nog een bezoek in het ziekenhuis waard) en toen na ik denk 7 of 8 verschillende pillen, in balans. na bijna 5 jaar aan 1 stuk bloedingen te hebben gehad.
Geen haar op mijn hoofd dat ik stop of verander van pil!
Mijn kilo s moeten er gewoon op een gezonde manier af. Met of zonder pil moet dat gewoon kunnen.
leonie87 schreef:weet hier iemand btw of je versie spinazie kan bakken of dat je dat persee moet koken?
Stomen/bakken kan dat allebei. Zo ja, hoe lang? Nog tips om erbij te doen?