Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
*Naam* schreef:Pff Jorine, dat is heftig wat je nu verteld. Ga je nu wel opgenomen worden als er plek is?
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Veel sterkte!
*Naam* schreef:Als je het nodig hebt Jorine moet je het doen. In ieder geval hoop ik dat je er toch wel snel terecht kan. Wanneer je hulp nodig hebt kan het eigenlijk niet snel genoeg komen
_Jorine schreef:@ *Naam* vervelend dat je niet goed geslapen hebt!
Ik had net een gesprek met mijn spv en die vond de boel zo zorgwekkend en blablabla dat hij mijn psychiater erbij heeft geroepen omdat ik geen afspraken wilde maken en niet in de kliniek wilde blijven en hij me niet zo naar huis wilde laten gaan. Uiteindelijk heb ik wel een goed gesprek gehad met mijn psychiater (heb 1,5u gepraat ipv 30min) en ik heb nu sterkere medicijnen voor de angst en onrust en we hebben het onder andere gehad over mijn diagnose, zij denkt dat ik toch wel schizofrenie heb maar daar gaan we maandag verder naar kijken.
Mijn spv gaat rondbellen voor een opname om betere medicijnen goed in te stellen omdat ik dat elke dag moet bloedprikken en temperatuur en pols moet laten meten enzo, dus dat wordt waarschijnlijk op de PAAZ.
Heel verhaal, maar we hebben ook veel besproken![]()
Zo nog mijn BOR-ontslaggesprekje en dan naar huis.
Dhani schreef:_Jorine schreef:@*Naam*: vervelend dat je niet goed geslapen hebt!
Ik had net een gesprek met mijn spv en die vond de boel zo zorgwekkend en blablabla dat hij mijn psychiater erbij heeft geroepen omdat ik geen afspraken wilde maken en niet in de kliniek wilde blijven en hij me niet zo naar huis wilde laten gaan. Uiteindelijk heb ik wel een goed gesprek gehad met mijn psychiater (heb 1,5u gepraat ipv 30min) en ik heb nu sterkere medicijnen voor de angst en onrust en we hebben het onder andere gehad over mijn diagnose, zij denkt dat ik toch wel schizofrenie heb maar daar gaan we maandag verder naar kijken.
Mijn spv gaat rondbellen voor een opname om betere medicijnen goed in te stellen omdat ik dat elke dag moet bloedprikken en temperatuur en pols moet laten meten enzo, dus dat wordt waarschijnlijk op de PAAZ.
Heel verhaal, maar we hebben ook veel besproken![]()
Zo nog mijn BOR-ontslaggesprekje en dan naar huis.
Oef dat is wel echt serieus zeg. Pas je wel een beetje op jezelf? Ik weet er het fijne niet van natuurlijk. Maar als hulpverlening het zorgwekkend vind moet het toch wel serieus zijn. Phoe na 1,5 uur was je vast echt moe of niet?
Schizofrenie was nog niet eerder aan het licht gekomen. Nou ja het is wel fijn dat er een mogelijke diagnose is. Dan weet je waar je aan kan werken. Ik hoop voor je dat ze je misschien op de PAAZ je beter kunnen helpen.
Hoe is je ontslag gesprek gegaan?