Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shantal schreef:Volgens mij wel toch ?
Dan gebuirken ze grotere rollen,maar heb zelf het idee dat je beter iets meer krul erin moet laten zetten omdat het ook een beetje uitzakt nog.
Of denk ik dan blonT hihihi
Oeh dat is ook een gaaf kapsel zeg,dnek alleen niet dat ik zoiets kan hebben.
xDenies schreef:Ik ga donderdag weer naar de kapper! En na een hele tijd alleen maar een lok te hebben laten knippen en de puntjes, ga ik weer terug naar mijn oude look. De zogenaamde 'emo' look. Ja .. like i care.
Ik vind het gewoon leuk bij mezelf staan.
En dan kan je dit er bij pakken als voorbeeld:
http://i50.tinypic.com/ivll09.jpg
http://i45.tinypic.com/fej6hl.jpg
Zoiets word het dus. Alleen ik wil mn lok/pony wel zó dat ik hem nog naar achter kan doen.
Maar ik ben benieuwd! Lekker wilde kop weer. Haha
shantal schreef:Ja maar als je permente krullen neemt dan duurt het toch iets langer (ik heb zelf nooit krullen gehad)
Ja kan ik ook nog eens kijken, het heeft voor nu toch geen haast,dus wie weet dat ik dan toch wel een keer bestel.
xDenies schreef:shantal schreef:Ja maar als je permente krullen neemt dan duurt het toch iets langer (ik heb zelf nooit krullen gehad)
Ja kan ik ook nog eens kijken, het heeft voor nu toch geen haast,dus wie weet dat ik dan toch wel een keer bestel.
Waarom ga je het niet aan je kapper vragen, die kent jouw haar het beste
xDenies schreef:Ooh, dat heb ik dan gemist.
Maar ik raad het toch aan om het na te vragen. Het is mij namelijk afgeraden,
mijn haar is te stijl en het zal alleen maar weggegooid geld zijn.
Bij mn ma is het bijv te zwaar, maar die heeft(had) zelf krullen.
lotte_horses schreef:xDenies schreef:Ooh, dat heb ik dan gemist.
Maar ik raad het toch aan om het na te vragen. Het is mij namelijk afgeraden,
mijn haar is te stijl en het zal alleen maar weggegooid geld zijn.
Bij mn ma is het bijv te zwaar, maar die heeft(had) zelf krullen.
Ik vind krullen zelf heel mooi, maar met de krultang blijven ze er miss 15 min inzitten (ook al gebruik ik hairspray of mousse)
Ik heb stijl lang haar, maar wel heel glad, en een normale dikte.
Ik kan het inderdaad miss beter eerst aan de kapper vragen want ik denk wel dat het duur is niet?