Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wenkbrauwen laat ik ongeveer elke 6 weken harsen en verven. Kleur vervaagt langzaam maar dan kleur ik ze een beetje bij met potlood. Zelf epileer ik de kleine haartjes weg tussendoor. Doe dit nu ongeveer 2 jaar en het is waar dat de haartjes steeds dunner en minder terugkomen. Dus ook steeds minder werk haha

Suus___ schreef:Ik heb ze laten doen bij die Chinezen op rdam zuid en heb er zon spijt van, ze heeft ze veelste dun gemaakt..
gelukkig groeit het wel weer aan maar voordat je er weer een beetje model in kan krijgen ben je er nog wel even zoet mee. Heb je er nog wel iets over gezegd daar?
. Ga je dan naar een MAC winkel of via internet? Gefeliciteerd met je baan bij de Appie trouwens!
Suus___ schreef:Esther nee eigenlijk niet was zo flabbergasted

dan heb je denk ik ook mooie volle wenkbrauwen?
(is niet verkeerd toch)
Mijn eerste reactie zou dan toch zijn: lichtjes bijtekenen maar als je veel wrijft dan zou ik het je afraden. Evt iets bijknippen aan de bovenkant zodat het aan de bovenkant één lijn blijft. Wenkbrauwgel gebruiken en goed kammen en dan maar hopen dat het blijft zitten
Glossi schreef:Had net bijna het UD naked basic palette online gekocht. Zag ik dat je met CC moet betalenbalen... geen Sephora in de buurt. Als iemand nog een online shop weet hoor ik het graag.
Ook de glitters zijn helemaal goed gegaan! Bedankt!