Jaaaa daar is hij eindelijk, wat een prachtige naam (mijn zoontje heet djesse) en een prachtige foto. Goed gedaan hoor meid, je ziet er moe uit dus nu lekker uitrusten hoor. Morgen verwachten we wel allemaal beschuit met blauwe muisjes he
wollewaps
Geplaatst: 09-05-12 00:51
calice schreef:
haha wollewaps is het zo goed te zien dat ik een beetje erg uitgeput ben ?
iedereen heeeeel erg bedankt voor alle support en felicitaties .
Aww ik heb dit totaal niet gevolgd maar wat een lieve foto en gefeliciteerd!
luxje
Geplaatst: 09-05-12 01:55
wow, wat een flinke vent. Aangezien hij voor de duur van de zwangerschap aan de grote kant is, kan hij moeite hebben met zijn bloedsuiker op pijl te houden. Bij ons moet hij een uur na de geboorte hoger dan 1.9 zijn, dan de eerste 12 uur boven de 2.3 en daarna boven de 2.6, maar die waardes kunnen wellicht verschillen per instelling. Als hij goed gaat drinken zal zijn infuus wel afgebouwd kunnen worden en kan hij wellicht vlot naar jouw kamer verhuisd worden, maar houd er maar rekening mee, dat dit een aantal dagen duurt, bij ons bouwen ze zo'n infuus nl heel geleidelijk af...
In elk geval van harte gefeliciteerd met jullie prachtig mooie ventje. Van harte beterschap voor jullie beide en héél veel geluk met elkaar!!!
franka75
Geplaatst: 09-05-12 02:02
ik zie niet echt dat je uitgeput bent meer gewoon in gedachten, wat een mooie zoon hebben jullie en wat een werk om hem op de wereld te krijgen. gefeli en wat mij betreft een verdiende boktbaby.
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-12 02:02
luxje, bedankt voor je uitleg . morgenochtend gaan ze mij helpen met het opstarten v/d borstvoeding en hij zal inderdaad een paar dagen op de couveuse afdeling blijven.
michel ligt trouwens heel lief en zachtjes naast me te snurken. en ik? ik besef ineens dat ik mama ben van een heel knap kereltje .
Roomz
Geplaatst: 09-05-12 02:15
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Wat een mooie naam
deze keuze is gemaakt omdat ik totaal uitgeput was en Jesse aan het infuus in de couveuze moest. vandaag gaan ze de boel op gang helpen en dan kan ik deels bv geven en deels kolen zolang hij nog in de couveuze ligt en niet bij mij op de kamer.
Ilse & Michel, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon en een mooie naam hebben jullie hem gegeven . Nu lekker genieten samen met zijn drietjes.
corinagirl
Geplaatst: 09-05-12 06:34
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jesse!!! Nog een beetje kunnen slapen vannacht?
helaas steeds maar hazenslaapjes van max een half uur. nu dus nog erg duf. kwam voornamelijk omdat ik de wond voelde trekken en de adrenaline van de afgelopen dagen er uit kwam.