Krachttraining voor vrouwen, #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Airborn

Re: Krachttraining voor vrouwen, #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:16

nou, ik heb dat iig nog nooit gedaan idd, lol. Denk dat ik dan eerst een stuk verder moet zijn (en nogal wat droger)

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:22

Ik ben ook één van de weinige mensen die dat doet Airborn

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:25

die gasten hier doen dat ook altijd, kleden ze zich eerst uit midden in de zaal en gaan dan 10 minuten op zichzelf g**le voor de spiegel. Ze reageren dan ook heel erg op elkaar, zo grappig om te zien! Moeten ze ook ineens aan elkaar gaan zitten enz (militairen zijn zooo mannelijk!!! hahahaha)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-12 19:37

Pfoeh.. mijn biceps zijn echt opgeblazen :+
Ze zijn echt goed aan het groeien, toen ik bezig was met een barbell bolde alle spieren mooi op :o :D

Als ik denk wat ik denk wat jij bedoeld missfitness, heb ik dat ook wel eens, maar niet zo heel gek vaak.
Alleen als ik echt de gewichten omhoog gooi en doorblijf gaan, zoals vandaag := Nondejuuuu

Maar wel lekker :D

Hier hoeven mensen zich echt niet uit te kleden, bah! Lekker patserig door de sportschool lopen,, hmm.. :n

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:40

dat is het nadeel van fitness op de kazerne, 98% man die geen vrouwen gewend zijn. Allemaal patsertjes, de een nog groter dan de ander. Maar als je ze eenmaal kent zijn wel relexed, helpen ze je ook heel goed enz!

SjakieXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:16

Het pompen van je spier, doe je dus zelf? Of begrijp ik dat stuk verkeerd?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:20

Mijn planning om vandaag en gister naar de sportschool te gaan zijn helemaal in de soep gelopen :( Veel te druk met school! Pff! Moet morgen om 7 uur 's ochtends de deur uit en ben er dan pas om 8 uur 's avonds weer, planning is daarna nog wel even een rondje hard te lopen ..

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:28

missfitness schreef:
Domme vraag van me want ik denk dat niemand dat hier ooit heeft gedaan! Maar dat klopt Romyv, je spieren lopen helemaal vol bloed en vocht oftewel zwellen op. Echt zo cool!! Je moet het een keer ervaren om te weten wat ik bedoel.

soms vind ik jou een beetje neerbuigend overkomen.....
je geeft goede tips maar als je dat soort zinnen weglaat kom je nog positiever op mij ( en miss ook anderen ) over

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:07

Sorry zo bedoel ik dat niet, je kan de zin op verschillende manieren lezen!

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:54

Bah... zo bedoel ik dat absoluut niet! Zucht...

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:03

Romyv schreef:
die gasten hier doen dat ook altijd, kleden ze zich eerst uit midden in de zaal en gaan dan 10 minuten op zichzelf g**le voor de spiegel. Ze reageren dan ook heel erg op elkaar, zo grappig om te zien! Moeten ze ook ineens aan elkaar gaan zitten enz (militairen zijn zooo mannelijk!!! hahahaha)

Ze kleden zich uit??? Nou hier doen ze dat niet hoor hahaha.

Weet je wat me wel opvalt.. Mannen begrijpen toch nooit waarom vrouwen altijd in groepjes naar de wc gaan? Nou, zelf durven ze niet alleen naar de sportschool ofzo :') zijn dan wel vooral de jongens hier hoor, volwassen mannen komen wel bijna altijd alleen :))

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:04

missfitness schreef:
Heeft hier ooit iemand wel eens "de" pomp in zn spieren gehad? Of stel ik nu weer een moeilijke vraag?

Ik heb dat ook nog nooit gedaan :n ken(de) het niet eens!

SjakieXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:28

missfitness schreef:

Ik vind zeker niet dat je neerbuigend overkomt! Echt niet, je moet je nu niet rot gaan voelen door de ene reactie hè!! Kop op! :(:)

dressagelady, vervelend dat je niet naar de sportschool kon, nou ja, je gaat morgen in ieder geval nog iets doen, een dagje rust op zijn tijd is ook wel fijn. :)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:31

missfitness schreef:

Dan is t goed! :) no offence verder

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:35

missfitness schreef:

Ik vind je ook absoluut niet zo overkomen! Vind jou juist een beetje de moeder van dit topic :))

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 23:24

xBibi schreef:
missfitness schreef:

Ik vind je ook absoluut niet zo overkomen! Vind jou juist een beetje de moeder van dit topic :))

whahahaha, sorry, hihihi, whahahahahaha (auw) whahahahaha

Ik weet niet of dat nou direct een compliment is, hihihihihihi

Oh nou heb ik de slappelach, das geen goeie combi met spierpijn in je buik, hihihiihi

maar ik vind je ook zeker niet neerbuigend hoor Missfitness! Je weet gewoon veel over krachttraining, en bent gewoon nogal wat verder in de training dan, voor zover ik dat in kan schatten, de rest van ons. Bv ik zelf zou dat pompen nieteens voormekaar krijgen vermoed ik :P

oh jongens, nou doen mn buikspieren echt pijn, hihihihihihii, ik ga naar bed.

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 08:54

Zit je me nou uit te lachen :')

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 08:56

hihi, nee joh, ik lach je niet uit. Maar vond die opmerking zo grappig dat ik echt letterlijk slap was van het lachen, z'n ouderwetse slappelach waarbij je niet kan stoppen.

Hmmm, mn spierpijn valt me best mee vandaag :D geloof dat ik mn benen meer voel dan mn buik en armen. Maar zal vandaag toch maar braaf rustdag inlassen :P

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:00

Nu moet ik weer lachen om jou _O-

Ga je morgen wel weer sporten?

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:04

Moet ik nog ff kijken... Dr staat EINDELIJK wind vrijdag en zaterdag. Dus als dat zo blijft, en er staat niet té veel wind dan ga ik sowieso vrijdag en zaterdag surfen. Dus schouders rug en armen moet ik morgen in ieder geval niet mee pakken, anders hou ik het surfen nooit vol met de voorspelde wind. Moet nog ff bedenken of het wel of niet verstandig is de benen te gaan doen. Ik denk eigenlijk van niet.... Plan is toch wel om beide dagen een uur of 3 op de plank te staan (of dr naast te liggen :+ ) en dan heb ik mn energie wel nodig. En 2 dagen surfen is al een goede workout op zich.
+ ik wil niet het risico lopen dat ik door een mogelijke spierpijn kramp krijg in het koude water...

edit: misschien dat ik ff heel licht ga sporten morgen. Dan overleg ik ter plekke wel ff wat ik dan het beste kan doen. Hmm, lastig dit...

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 10:27

Ik ben maandag geweest en dat ging best goed
Wel behoorlijk spierpijn in armen en benen
Vanavond weer en vrijdag weer even opbouwen
En vanaf maandag 5 ochtenden maar ook de eerste week rustig aan met krachttraining

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 10:54

xBibi schreef:
Romyv schreef:

Ze kleden zich uit??? Nou hier doen ze dat niet hoor hahaha.

Weet je wat me wel opvalt.. Mannen begrijpen toch nooit waarom vrouwen altijd in groepjes naar de wc gaan? Nou, zelf durven ze niet alleen naar de sportschool ofzo :') zijn dan wel vooral de jongens hier hoor, volwassen mannen komen wel bijna altijd alleen :))

Hahahaha ik rol echt over de grond van het lachen hierzo, ga ik ze eens zeggen kijken hoe ze regaeren..

Vandaag een andere collega die mee wilt sporten, ben benieuwd! Morgen eigenlijk 13 km hardlopen maar heb ook een date dus past eigenlijk niet....

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:41

WHAA hyper, hyper, hyper.. Ik ga zondag voor het eerst weer fietsen!! Mijn doel voor dit jaar Amstel Gold race en voglend jaar h' Alp du zes maar in het water gevallen door mn schouder en knie... Vriend van me gaat een tour rijden van luxemburg naar nijmegen en wilt even in het rood getrokken worden, ga ik zondag even voor hem doen.(bij op de MTB, ik op mn racefiets en dan de kuiten-heuvel even 30x pakken) Zn zin in!!! :D

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-12 14:50

Nou Romy, dat zijn nog eens goede doelen! :D
Go for it!!

Fietsen op een racefiets vind ik ook altijd leuk! Dat andere niet zo :n :=

Strakjes ook weer, rond half 6..
Lekker de benen en schouders aanpakken, heb deze al weken aan de kanten geschoven :=
Wel getraind, maar niet zoals ik dat hoorde te doen ;)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:56

ja fietsen is echt heerlijk!! Baalde ook zooo gigantisch dat ik de Amstel Gold moest afzeggen :( heb 9 sep wel ride for the roses staan, is 100 km dus moet weer even zitvlees kweken (heb een mannenzadel dus valt altijd tegen).. Fiets je veel?

Ik ga zo met de meiden armen en buik doen, ze willen geen been meer omdat ze nu al niet meer naar de wc kunnen ivm spierpijn. Wel cool dat ze toch door gaan na gisteren, trots op mn projectjes :D (is leuk bedoeld!! hahaha)