Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missfitness schreef:Domme vraag van me want ik denk dat niemand dat hier ooit heeft gedaan! Maar dat klopt Romyv, je spieren lopen helemaal vol bloed en vocht oftewel zwellen op. Echt zo cool!! Je moet het een keer ervaren om te weten wat ik bedoel.
Romyv schreef:die gasten hier doen dat ook altijd, kleden ze zich eerst uit midden in de zaal en gaan dan 10 minuten op zichzelf g**le voor de spiegel. Ze reageren dan ook heel erg op elkaar, zo grappig om te zien! Moeten ze ook ineens aan elkaar gaan zitten enz (militairen zijn zooo mannelijk!!! hahahaha)
missfitness schreef:Bah... zo bedoel ik dat absoluut niet! Zucht...
xBibi schreef:missfitness schreef:Bah... zo bedoel ik dat absoluut niet! Zucht...
Ik vind je ook absoluut niet zo overkomen! Vind jou juist een beetje de moeder van dit topic
xBibi schreef:Romyv schreef:die gasten hier doen dat ook altijd, kleden ze zich eerst uit midden in de zaal en gaan dan 10 minuten op zichzelf g**le voor de spiegel. Ze reageren dan ook heel erg op elkaar, zo grappig om te zien! Moeten ze ook ineens aan elkaar gaan zitten enz (militairen zijn zooo mannelijk!!! hahahaha)
Ze kleden zich uit??? Nou hier doen ze dat niet hoor hahaha.
Weet je wat me wel opvalt.. Mannen begrijpen toch nooit waarom vrouwen altijd in groepjes naar de wc gaan? Nou, zelf durven ze niet alleen naar de sportschool ofzozijn dan wel vooral de jongens hier hoor, volwassen mannen komen wel bijna altijd alleen