craiester schreef:en ja sporten is echt een hel ik zweet heel snel en super veel vind ik echt heel vies, en ik heb nogal grote borsten en dan heb ik het gevoel dat ik elk moment een blauw oog ga hebben

( ook met goede bh hoor

)tja ik ga proberen, en hoop hier nog veel tips te vinden en wat aanmoediging.
Geloof me, ik zweet ook als een paard

. Om net die reden heb ik, net als jij, ook heel lang niet gesport. Schaamde me dood, had het idee dat iedereen me erop aan keek,... Nu nog sport ik veel liever buiten dan binnen, omdat je dan dat windje mee hebt en het zweten toch net ietsje minder is. Verder kan ik je ook aanraden om echte sportkleren te kopen (of toch een echte sport t-shirt). Die zijn zo gemaakt, dat je er absoluut niet in ziet dat je gezweet hebt (ik heb zo een fluoroze top, waarin je niet ziet dat ik gezweet heb, zelfs al kan ik ze volledig uitwringen). Verder ga ik in de zomer bv altijd lopen met een pet op m'n hoofd, dan valt dat volledig bezweet hoofd ook niet op

.
Voor je borsten: probeer eventueel eens twee sportbeha's over elkaar? Ik ken een aantal vriendinnen met grote borsten die het op die manier 'onder controle' kunnen houden. Ik heb met mijn D voldoende aan een goeie stevige sportbeha (ik zweer op Odlo ultimate high fit, maar "goed" is maar afhankelijk van jouw lichaam en jouw borsten. Ik heb veel "goede" merken geprobeert die bij mij absoluut geen steun gaven. Ik zweer op sportbeha's met een brede onderband, een breed gekruist stuk aan de rugzijde en géén beugels).
Maargoed, bij deze: Ju! Sporten jij!