Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoosG

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:21

Ik ben wel heel erg geïnteresseerd Undefined, zeker omdat je ook redelijk dichtbij woont. Moet alleen even kijken waar en welke extensions ik wil. Ik wil ze niet zo lang (net over mijn schouders) en twijfel nog of ik microrings wil proberen. Waar raad jij aan om te bestellen?

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 23:31

Ik kom even het topic binnen vallen; welke shampoo/conditioner gebruiken jullie bij de hairextensions met waxjes? Ik weet dat fruitzuren slecht zijn, maar als ik de ingredientenlijsten van shampoo's check dan kom ik ze vrijwel altijd tegen.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 00:08

RoosG schreef:
Ik ben wel heel erg geïnteresseerd Undefined, zeker omdat je ook redelijk dichtbij woont. Moet alleen even kijken waar en welke extensions ik wil. Ik wil ze niet zo lang (net over mijn schouders) en twijfel nog of ik microrings wil proberen. Waar raad jij aan om te bestellen?

Ik zou persoonlijk voor Indian gold gaan, als je ze niet knipt dan kun je ze wel drie keer dragen omdat ze zo mooi blijven! Als je micro rings wil ten minste. In principe kunnen we alles wel omzetten dus ook als je eerst wax draagt kunnen deze na het uithalen omgezet worden.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 01:21

Dan ga ik even wat afspeuren! Heb al twee jaar geen extensions gehad maar vond het toch altijd wel erg fijn!

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 09:06

Voor mij woon je helaas erg ver weg undefined anders had ik interesse gehad :j

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:53

ja doe t zo maar tis te ver weg helaas.

brechtje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:53

Ik kom ook binnenvallen :)
Ik zou geen microring nemen, dat zit (netjes gezegd) niet lekker op de hoofd en gaat/ valt er snel uit.
Met waxextensions doe je 4- 6 maanden, microring meestal 8 weken.
Ik heb wax extensions die je 3 x opnieuw kan plaatsen. Dus nog langer plezier van je haar!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 11:05

ik laat vandaag mijn hot heads weer omhoog plaatsen en lekker mn haren kleuren, heeerrrrlijk

Afbeelding

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 11:22

Bij mij zijn er 3 weken geleden weer nieuwe extensions in gegaan, lekker weer in model geknipt en geverfd, kan er weer even tegen.

brechtje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 11:26

rockey schreef:
ik laat vandaag mijn hot heads weer omhoog plaatsen en lekker mn haren kleuren, heeerrrrlijk

[ Afbeelding ]

Ziet er mooi uit!! +:)+

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:05

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:07

brechtje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:15

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:21

er is maar 1 techniek zoals ik weet, die met die plakkertjes?

en ik heb nu 65 cm

en gewoon normale extensions. 2 kleuren. al wordt mijn blonde kleur eerst nog geverft in de salon, voordat ze erin gaan bij mij, want ik vind de blondste kleur van hot heads nog net wat te geel en te warm.

heb er nu ongeveer 7 pakjes in .

brechtje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 13:11

Echt Cool! Plakkertjes haha, klinkt leuk. Waxjes bedoel je denk ik? Of Breede plakstrips.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 13:19

plakkers , waxjes gaat je eigen haar van kapot, dit is totaal niet schadelijk en super makkelijk met erin en eruit halen.

precies zoals je op de foto ziet

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 13:23

rockey schreef:
plakkers , waxjes gaat je eigen haar van kapot, dit is totaal niet schadelijk en super makkelijk met erin en eruit halen.

precies zoals je op de foto ziet

Ziet er prachtig uit! Wat ben je ongeveer kwijt, als ik vragen mag.

brechtje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:32

Plakkers kan je via Indian Gold bestellen :)

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 16:55

Het heeft even geduurd, maar hierbij de foto's van mijn extensions.
Ik heb 100 stuks van virgin lenghts gold in drie verschillende kleuren.
De kwaliteit vind ik verschrikkelijk, het klit echt binnen drie seconden na het kammen weer.
Het ziet er wel natuurlijk uit, maar gewoon niet 'mijn' merk.

Afbeelding

Afbeelding

Heb ze korter laten knippen voor een natuurlijker verloop:
Afbeelding

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 17:52

Laatst vertelde je nog dat je er toch wel heel blij mee was? En een paar dagen later weer niet?

Ik ben soms ook wel een paar dagen niet blij er mee namelijk :P het zit niet altij goed.
Desondanks ben ik over het algemeen wel altijd tevreden geweest met Virgin lengths, en ik heb echt nog veel slechter haar gehad dan dan. echt raar dat t bij jou zo slecht is dan! Overigens vind ik het we op de foto's wel mooi uit zien.

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:19

Undefined schreef:
Laatst vertelde je nog dat je er toch wel heel blij mee was? En een paar dagen later weer niet?

Ik ben soms ook wel een paar dagen niet blij er mee namelijk :P het zit niet altijd goed.
Desondanks ben ik over het algemeen wel altijd tevreden geweest met Virgin lengths, en ik heb echt nog veel slechter haar gehad dan dan. echt raar dat t bij jou zo slecht is dan! Overigens vind ik het we op de foto's wel mooi uit zien.

Ik ben met de extensions blij (het feit dat ik weer lang haar heb), ben alleen niet enthousiast over de kwaliteit van het haar. Ik heb voorheen altijd Balmain gehad en dat had ik echt nooit in de klit zitten. Zodra ik het haar kam en stijl zit het super mooi, maar vijf minuten later kan ik er met mijn vingers niet meer doorheen zonder te klitten..

Vandaar dus. :Y)

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:45

Dat hotheads ziet er ook erg mooi uit zeg! :9

Ik zelf heb al een hele tijd luxy clip ins alleen doordat deze stijl zijn kost het mij super veel moeite om dit mooi te mengen met mijn eigen haar.

Nu is mijn haar zo fijn dat het van onderen slijt en dus niet langer word, ondanks dat ik het netjes om de zes a zeven weken laat knippen en ook nog conditioner voor in de punten gebruik.
Verder gebruik ik nooit een föhn, krultang of stijltang.

Zou het nut hebben om extensions te nemen om mijn eigen haarpunten te ontzien?

Want mij zelf lijkt een weave door middel van microrings dan een mooie oplossing.
Mijn moeder is kapster en we hebben een extensions cursus gedaan dus die kan ze mooi om de paar weken verplaatsen om mn haar niet teveel te belasten.

Hebben jullie nog andere tips voor mij om mijn haar minder te laten slijten? :)
Mijn moeder en ik zijn nu wel zon beetje alle opties nagelopen maar dit lijkt allemaal niet zo heel veel uit te halen.. -O-

brechtje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 23:31

Zijn er hier nog mensen uit de buurt van Alkmaar die graag extensions (waxjes) willen? Ik wil graag nog foto's voor mijn website hebben. Het is wel meteen hairextensions, wimperextensions en Shellac (van CND).
Alleen de inkoopprijs van de extensions bereken ik.

Graag iemand die al haar tot op de schouders heeft en natuurlijk fotogeniek is :)

Voor meer info en voorbeeldfoto's stuur me een berichtje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 00:17

Hey allemaal ik heb een vraagje, ik heb een setje van zascha.nl liggen 160 gram de deluxe versie a normaal 95 euro in dark brown, wat kan ik daar voor vragen? Is misschien 5 keer gebruikt.

brechtje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:06

Ik zou er 60 - 65 euro voor vragen en als het niet verkoopt kan je er altijd nog meer voor vragen.