[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tutti_Frutti

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:48

Ik heb net een bestelling geplaatst bij crazy factory, iemand enig idee hoelang dat kan duren voor het bezorgd is?
Staat nergens op de site aangegeven.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:51

Tutti_Frutti schreef:
Ik heb net een bestelling geplaatst bij crazy factory, iemand enig idee hoelang dat kan duren voor het bezorgd is?

Het moet uit Thailand komen, dus kan een weekje of 2 duren :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 22:30

Tutti_Frutti schreef:

Het gaat gewoon bij de FAQ ..... :z

'Verzending
Wij hebben een zeer groot magazijn en zijn daardoor in staat ca. 98% van alle bestellingen op dag van betaling of één werkdag later te versturen.
Het verzenden gebeurt direct vanuit onze fabriek in Thailand naar het expeditiecentrum in Duitsland. Van daaruit worden de zendingen dan aan de klanten doorgestuurd. Het verzenden vanuit Thailand naar u duurt in totaal slechts 4-8 dagen. Omdat de uiteindelijke verzending vanuit ons expeditiecentrum in Duitsland plaatsvindt, hoeven klanten uit lidstaten van de Europese Unie geen invoerrechten te betalen. Er hoeven ook geen zendingen bij de douane te worden opgehaald. U ontvangt alle zendingen direct via de post zonder extra kosten.'

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 22:37

Helemaal overheen gekeken! Bedankt :)!

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 23:11

zijn hier trouwens meer bokkers met aan beide kanten een tragus??

Ik ben hier trouwens over na aan het denken om te doen :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 08:56

ShirleyM schreef:
Heeft er hier iemand ervaring met die stretch setjes van AOP waarbij je de tunnel o de taper draait? Ben daar namelijk nu mee aan het stretchen maar ik heb het idee dat hij een soort van blijft haken achter het randje van mijn tunnel.

Ik heb die gebruikt om van 7 naar 8 mm te stretchen. Vond 'm wel fijn :) Ik had dat niet dat het bleef hangen achter het randje.

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 10:16

heeft je weerstand dan zoveel invloed op een piercing? ik loop op dit moment met pfeiffer, is het dan verstandig om een tongpiercing te laten zetten of is er dan grotere kans op ontstekingen oid? :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 10:21

Ik merk het helemaal niet aan mijn piercing/oorbellen als ik ziek ben, maar veel mensen hier in het topic hebben dat wel, dus ik denk dat het niet helemaal verstandig is ;). Maar ik kan het fout hebben hoor!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 10:25

Jep, weerstand en stress. :) Weerstand omlaag of stress = boze piercings. Heb ik zelf en hoor ik van vrijwel iedereen met piercings (uitzonderingen daar gelaten). :)
Met mijn oorbellen heb ik het niet, maar vooral MD's zijn er enorm gevoelig voor heb ik het idee. :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 10:25

Bij stress gaat mijn helix wel jeuken en wordt hij iets gevoelig :) Bij ziekte gelukkig niet.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 10:41

ik merk het eigenlijk alleen aan mn navelpiercing, hoe wel die nooit ontstoken is ofzo. bij mijn tongpiercing en helix heb ik er geen last van.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 10:51

Ik merk ook niks aan me tongpiercing als ik ziek ben ofzo :n Denk dat al je ziek bent er kans is dat ie wat dikker word. Dat een tongpiercing ontstoken raakt heb ik eigenlijk nog nooit gehoord, of naja wel gehoord maar ik ken niet iemand die dat heeft gehad.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 11:00

Het is maar een redeering en dus geen feit maar ik denk dat oppervlakkige piercings zoals navel piercings, md's, skindivers and so on gevoeliger zijn ivm het feit dat afweersysteem in actie schiet als je ziek bent en in gevecht gaat met de vreemde voorwerpen in je lichaam. En alles wat sowieso al gevoelig is voor dat soort dingen (wat dus graag uit groeit) zal daar dan misschien feller op reageren?

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 11:46

ah oke! ik weet ook niet hoelang ik nog met pfeiffer loop, maar op dit moment heb ik me klieren nog dik. maar hier geen last van, alleen van moeheid. dus ik weet niet of het verstandig is om hem nu al te laten zetten, wil hem wel suuuper graag dus! :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 12:28

Ik merk het aan mijn tongpiercing en Industrial als ik ziek ga worden :j

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 12:40

Wat merken jullie aan je tongpiercing dan? Daar merk ik nooit wat aan :o

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 15:54

heeft iemand toevallig een foto van zijn/haar tongpiercing? :D

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 15:57

Afbeelding
Hier toen had ik m net

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:00

heel mooi! ook je balletje vind ik erg mooi. ik hou namelijk niet van gekleurd oid, vind zilver het mooiste! (al was kunstof beter voor je tanden las ik)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:08

Dit is gewoon de standaard. Heb er ook 1 met een diamantje en 1 met fiets you er op.
Kunststof is idd beter :p

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:51

Kunstof/ accryl is idd beter voor je tanden, maar ik merkte dat ik (als ik tegen mijn tanden tik perongeluk) dat dat altijd met mijn onderste balletje is. Ik heb onder een roze accryl balletje, die valt ook niet op als ik gewoon praat en op de boven kant heb ik een titanium balletje met nu een paars steentje erin.

Ayasha schreef:
Het is maar een redeering en dus geen feit maar ik denk dat oppervlakkige piercings zoals navel piercings, md's, skindivers and so on gevoeliger zijn ivm het feit dat afweersysteem in actie schiet als je ziek bent en in gevecht gaat met de vreemde voorwerpen in je lichaam. En alles wat sowieso al gevoelig is voor dat soort dingen (wat dus graag uit groeit) zal daar dan misschien feller op reageren?

Ja ik denk dat die er idd gevoeliger voor zijn.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:56

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 17:03

Gaaf! Heb je 2 in 1x laten zetten?

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 17:28

Heb nu een klein beetje last van mijn helix.. Als ik er aan draai(Jaa ik weet, eige keus, daar liever geen commentaar op) lijkt het alsof er er dikke korst zit, alsof ie half vast zit..
Moet ik me zorgen maken of goed schoonmaken?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 17:53

Goed schoonmaken en toch proberen zo min mogelijk aan te zitten (i know, heel moeilijk ;) )