Leuk Astra!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:freyatjee schreef:okee, ik buffer ze wel met zn witte vierkante vijl,
en ik laat vrijdag gel nagellak zetten voor kerst.
welk merk vind jij zelf heel goed?
Zelf gebruik ik nu een basecoat van de Hema.
Hoe vaak buffer je je nagels trouwens?
Het kan trouwens ook zo zijn dat je nagels te veel water 'bevatten' (dat is trouwens goed, hoor), waardoor ze als het ware de lak afstoten.
Skessa_ schreef:Het mysterie is opgelost![]()
Het was m toch!In daglicht ziet ie er ineens heel anders uit
Ohhh en nog beter, nu GEEN dekbed in mn nagels!![]()
MightyJoe schreef:Oh pff. Laatst gooide ik mijn china glaze admire om op mijn bed! Alles zat eronder![]()
Vanavond weer lakjes scoren!!1 van OpI. Hopelijk van de muppets collectie. En ff lakjes halen bij kruidvat. Essence holo holo en it's purplelicious ofzo
Skessa_ schreef:Het mysterie is opgelost![]()
Het was m toch!In daglicht ziet ie er ineens heel anders uit
Ohhh en nog beter, nu GEEN dekbed in mn nagels!![]()
Vanillia schreef:@db:
- Die dreamy purple van Misa is inderdaad heel gaaf, maar die van mij lijkt donkerder dan die op het plaatje
- Frostbite van CG is gaaf, maar ik had laatst 3 lagen nodig om ‘m dekkend te krijgen, da’s dan wel weer jammer..
- Ik zou voor Spinning out of control van Misa gaan; ben persoonlijk niet zo’n fan van Midnight Ride
...
Gisteren Elle’s Spell van Barielle gelakt (2 laagjes) en da’s eigenlijk net niet genoeg, dus vandaag nog maar een laagje er overheen. Zal kijken of ik er vanmiddag een foto van gemaakt krijg! Heb gisteren ook mijn GR scale effects lakje binnen gehad van Enchantra. Afgezien van het feit dat het vrij lang duurde is de service me eigenlijk wel meegevallen
Ik voel mezelf echt even zielig. Heb antibiotica waar ik gruwelijk misselijk van word, maar ik moet ze tijdens het eten innemen omdat je er volgens de apotheker nog meer last van hebt als je ze zonder eten inneemt. Moeten eten als je misselijk bent is nooit grappig.
Edit: ik heb bij transdesign nagevraagd wat de kosten zijn om meer dan 9 lakjes naar NL te sturen, wellicht is het dan wel goedkoper om een groepsbestelling te doen!
Anc schreef:Net ChG - IV gelakt en er gelijk weer af gehaald
Zo mijn kleur niet, dus nu gaat ChG - Concrete Catwalk er zo maar op, hopelijk is die beter
Yv_ schreef:DB, vind je Forbidden Lust van Misa geen mooie paars?
Hahah, had 'm net aan de lijn en hij wil (licht)blauw. Uiteraard is het nu GR holo #119 geworden. Ga niet naar een vent luisteren natuurlijk.
Vidalyssa schreef:Ik ben nu onderweg naar Duitsland (Kleve) en ik hoop stiekem dat ik daar nog wat leuke lakjes kan scoren
Zal vanavond ff foto's posten van mn hopelijk nieuwe aanwinsten en penseeltjes en dottingtools.