Nagellaktopic deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 23:46

Heb net zitten terug lezen in het HK topic.... Wel de foto gepost, maar niet er bij gezet welke lak het was 8)7 8)7 8)7

Leuk Astra! :D

annutjuuh

Re: Nagellaktopic deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 01:20

Ik heb vanavond mijn golden rose scale effect nagellak nr 15 over zwart van Essence gedaan! Erg mooi!! :D Lees morgen even bij!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 09:05

annutjuuh schreef:
Ik heb vanavond mijn golden rose scale effect nagellak nr 15 over zwart van Essence gedaan! Erg mooi!! :D Lees morgen even bij!

fotooooooooooooo ik heb hem net besteld hihihihi

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 10:06

Zal vanmiddag ff een foto maken :D Gisteren avond geen tijd meer voor gehad.. :) Hij is wel erggg mooi!!! Hij stinkt wel echt ontzettend, maar droogd heel snel!!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 10:18

Het mysterie is opgelost _O-
Het was m toch! O:) In daglicht ziet ie er ineens heel anders uit :P

Ohhh en nog beter, nu GEEN dekbed in mn nagels! *\o/* *\o/*

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 11:22

Donkerblauw schreef:
freyatjee schreef:
okee, ik buffer ze wel met zn witte vierkante vijl,
en ik laat vrijdag gel nagellak zetten voor kerst.
welk merk vind jij zelf heel goed?

Zelf gebruik ik nu een basecoat van de Hema. :)
Hoe vaak buffer je je nagels trouwens?

Het kan trouwens ook zo zijn dat je nagels te veel water 'bevatten' (dat is trouwens goed, hoor :D), waardoor ze als het ware de lak afstoten. :)

als ik mn nagels lak buffer ik ze,
okee dankjewel voor je reactie's

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 11:38

Skessa_ schreef:

Oh pff. Laatst gooide ik mijn china glaze admire om op mijn bed! Alles zat eronder :(

Vanavond weer lakjes scoren!! :D 1 van OpI. Hopelijk van de muppets collectie. En ff lakjes halen bij kruidvat. Essence holo holo en it's purplelicious ofzo

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 11:59

@db:
- Die dreamy purple van Misa is inderdaad heel gaaf, maar die van mij lijkt donkerder dan die op het plaatje :\
- Frostbite van CG is gaaf, maar ik had laatst 3 lagen nodig om ‘m dekkend te krijgen, da’s dan wel weer jammer..
- Ik zou voor Spinning out of control van Misa gaan; ben persoonlijk niet zo’n fan van Midnight Ride

@xjolien: Als het je is gelukt dan zie ik graag foto’s + een uitleg! Ik krijg het namelijk nooit voor elkaar ^)

@amanda1980: Wat een lief vriendje heb jij! Nou heb ik ook niet te klagen, maar ik verwacht niet dat die van mij me een bestelling nagellak sponsort :P

Gisteren Elle’s Spell van Barielle gelakt (2 laagjes) en da’s eigenlijk net niet genoeg, dus vandaag nog maar een laagje er overheen. Zal kijken of ik er vanmiddag een foto van gemaakt krijg! Heb gisteren ook mijn GR scale effects lakje binnen gehad van Enchantra. Afgezien van het feit dat het vrij lang duurde is de service me eigenlijk wel meegevallen :=
Ik voel mezelf echt even zielig. Heb antibiotica waar ik gruwelijk misselijk van word, maar ik moet ze tijdens het eten innemen omdat je er volgens de apotheker nog meer last van hebt als je ze zonder eten inneemt. Moeten eten als je misselijk bent is nooit grappig. :n

Edit: ik heb bij transdesign nagevraagd wat de kosten zijn om meer dan 9 lakjes naar NL te sturen, wellicht is het dan wel goedkoper om een groepsbestelling te doen!

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 12:00

MightyJoe schreef:
Oh pff. Laatst gooide ik mijn china glaze admire om op mijn bed! Alles zat eronder :(

Vanavond weer lakjes scoren!! :D 1 van OpI. Hopelijk van de muppets collectie. En ff lakjes halen bij kruidvat. Essence holo holo en it's purplelicious ofzo

It's purpilicious had ik gisteren over een zwarte lak heen, stond er gaaf! :)
Als het droog is in de pauze, dan ga ik even naar de stad om wat nieuwe lakjes aan te schaffen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 12:16

Net ChG - IV gelakt en er gelijk weer af gehaald :')
Zo mijn kleur niet, dus nu gaat ChG - Concrete Catwalk er zo maar op, hopelijk is die beter :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:44

Td 9-42 lakjes is iets van 60/70 dollar verzendkosten. Ik weet het niet precies, omdat ik eerst jets van 70 heb betaald, maar er later nog iets vanaf ging. Toch is de goedkoopste manier om met 2 buurtgenootjes een bestelling van 9 lakjes te doen. De nl vz kosten zijn nl ook nog een keer 7 euro per doos!
Zet bij die 9-42 bestelling wel in het vakje "please use medium flate rate box", anders worden de vz kosten hoger.

Oh issie niet mooi Anc?

Ik ga eens bedenken wat ik op ga doen. Van scharrel/vriendlief heb ik ge oeg hoerige kleurtjes gedragen delaatste tijd, dus moet ik iets normaals op doen. Zjcht.. Mannen :+. iemamd 'm kopen :P?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:49

Skessa_ schreef:

Haha, weer een mysterie de wereld uit! :')
Foto? :))

Vanillia schreef:
@db:
- Die dreamy purple van Misa is inderdaad heel gaaf, maar die van mij lijkt donkerder dan die op het plaatje :\
- Frostbite van CG is gaaf, maar ik had laatst 3 lagen nodig om ‘m dekkend te krijgen, da’s dan wel weer jammer..
- Ik zou voor Spinning out of control van Misa gaan; ben persoonlijk niet zo’n fan van Midnight Ride

...

Gisteren Elle’s Spell van Barielle gelakt (2 laagjes) en da’s eigenlijk net niet genoeg, dus vandaag nog maar een laagje er overheen. Zal kijken of ik er vanmiddag een foto van gemaakt krijg! Heb gisteren ook mijn GR scale effects lakje binnen gehad van Enchantra. Afgezien van het feit dat het vrij lang duurde is de service me eigenlijk wel meegevallen :=
Ik voel mezelf echt even zielig. Heb antibiotica waar ik gruwelijk misselijk van word, maar ik moet ze tijdens het eten innemen omdat je er volgens de apotheker nog meer last van hebt als je ze zonder eten inneemt. Moeten eten als je misselijk bent is nooit grappig. :n

Edit: ik heb bij transdesign nagevraagd wat de kosten zijn om meer dan 9 lakjes naar NL te sturen, wellicht is het dan wel goedkoper om een groepsbestelling te doen!

Aah, beterschap! :(:)
Heb Midnight Ride nog wel op m'n lijstje staan, maar Dreamy Purple en die andere van Misa staan hoger, die bestel ik zeker de eerst volgende keer. :))
Ben benieuwd naar je foto's van Elle's Spell! :)

Anc schreef:
Net ChG - IV gelakt en er gelijk weer af gehaald :')
Zo mijn kleur niet, dus nu gaat ChG - Concrete Catwalk er zo maar op, hopelijk is die beter :=

Haha. En, bevalt Concrete Catwalk wel? :))

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:57

Afbeelding
Zo staan m'n lakjes nu. Waarschijnlijk ben ik het morgen toch al beu, maar toch. Ziet er leuk uit op m'n kamer!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:00

Leuk bedacht Connie! :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:00

Dit is de oude foto

Afbeelding

Yv: Express een knalkleurtje op doen dan ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:38

Lekker kleurtje Skessa! Is dat die ene?

Leuk Connie! Dat is toch eigenlijk zo'n gebak of snoepding? Vind het wel heel leuk staan :)!

DB, vind je Forbidden Lust van Misa geen mooie paars?

Hahah, had 'm net aan de lijn en hij wil (licht)blauw. Uiteraard is het nu GR holo #119 geworden. Ga niet naar een vent luisteren natuurlijk :+.

Edit:
En oja, mijn lijstje van Misa :'):
- Lounging By The Pool
- Radiant
- Street Style
- Embroidered Emerald
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 16-12-11 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:44

Whoei leuk gedaan xConnie!

Ik heb gister eindelijk mn dottingtools binnen gekregen en eergister mn 15 nail art penseeltjes :D kan ik van de week ook weer aan de slag.

Ik ben nu onderweg naar Duitsland (Kleve) en ik hoop stiekem dat ik daar nog wat leuke lakjes kan scoren :o
Zal vanavond ff foto's posten van mn hopelijk nieuwe aanwinsten en penseeltjes en dottingtools.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:46

Tuurlijk niet Yv, zou ik ook vooral niet doen! :D
Het is Art de Lautrec 64

Vidalyssa: Zou even bij P2 kijken als je dat tegen komt! :D

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:49

Yv_ schreef:
DB, vind je Forbidden Lust van Misa geen mooie paars?

Hahah, had 'm net aan de lijn en hij wil (licht)blauw. Uiteraard is het nu GR holo #119 geworden. Ga niet naar een vent luisteren natuurlijk :+.

Oh god, Forbidden Lust is ook heel mooi.. Nieuw paars-dilemma. :7
Haha, wil hij serieus blauwe nagellak op zien? Die had ik niet verwacht. :') Ach die GR vind hij vast heel mooi. 'T is in ieder geval niet hoerig. :))

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:51

Vidalyssa schreef:
Ik ben nu onderweg naar Duitsland (Kleve) en ik hoop stiekem dat ik daar nog wat leuke lakjes kan scoren :o
Zal vanavond ff foto's posten van mn hopelijk nieuwe aanwinsten en penseeltjes en dottingtools.

Bij de Edeka en de DM (op de Hoffmannallee) hebben ze súperfijne lakjes. P2 is inderdaad ook echt een aanrader! :))

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:56

Hahahaha nee, dat zeker niet! Ja, blauw :?. Gekke gast :').

Forbidden Lust ís ook echt supermooi :j! Hahaha, succes met kiezen!
Ik ga even de rest van mn kerstcadeautjes bij elkaar sprokkelen. Hopelijk is het zo wat minder druk dan gisteravond :).

Owww en Perfect Catch is ook <3!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:09

ChG - IV is op zich wel ok, maar hij staat mij gewoon niet en het is totaal mijn kleur niet ;)

Heb nu ChG - Concrete Catwalk op en die bevalt beter.

Afbeelding

Afbeelding

Forbidden lust gaat op mijn wishlist, Perfect catch staat op de twijfellijst :')

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:21

Yeaaah mn Seche Vite en lege flesjes zijn al verzonden *\o/* *\o/*

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:27

Jullie zijn echt niet goed voor me hoor, heb d'r weer 2 bij, de teller staat op 60 denk ik..
- NYC 234 Wall Street
- Essence frence glam

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:35

Concrete Catwalk is mooi Anc! :)

Da's ook snel Skessa! Waar had je het ook alweer besteld, via eBay toch?

Haha, dat probleem hebben we allemaal MyLittleLove. We steken elkaar aan. :))

De penselensets van schoonzus en mij zijn ook verzonden. Ben benieuwd wanneer het hier aankomt. :)