Ja het is even afzien, ik wil wel weer langzaam aan beginnen maar het is nog steeds niet duidelijk wat er mis is en de pijn blijft dus ik ben ook een beetje bang dat ik straks iets ga forceren/verergeren/beschadigen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Chrissie schreef:Hoe denken jullie over fruitsappen zoals pure sinaasappelsap, perensap of cranberrysap? Dit drink ik vaak avonds en let er wel op dat er geen extra dingen aan toegevoegd zijn..
Ik wil naar huis
MightyJoe schreef:Sporten jullie veel??
Ik heb een sport dip... Begin echt haat gevoelens te krijgen voor de sportschool..

ik beloon mezelf met eten, slecht maar heerlijk haha

MightyJoe schreef:Sporten jullie veel??
Ik heb een sport dip... Begin echt haat gevoelens te krijgen voor de sportschool..
Vaak ga ik 3 keer per week naar de sportschool waar ik dan een lesje Zumba of Sh'Bam mee pak en vervolgens nog een 30 min. cardio doe. Als ik niet aan een groepsles mee doe, doe ik meestal 45/50 min. cardio. En dan nog 1 a 2 keer hardlopen en 6 dagen per week 1 of 2 paarden rijden
Vandaag heb ik trouwens een mega vreetkick, gedoe met jongens/zelfbeeld/vrienden enz., en aangezien ik een echte emotie eter ben gaat het dus lekker
En Zumba vind ik juist heel leuk.
En iemand die 30km per dag fietst, respect! Ik doe het je niet na.

Maar kan idd wel!
Daarbij ben ik pas kwart voor 10 thuis van mn werk en moet ik er de volgende ochtend half 7 weer uit, dus na mijn werk of voor mijn werk heb ik niet heel veel zin/tijd om te koken
.