Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

madeliefw

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:54

Ik ben ook alweer een tijdje niet geweest. TB was altijd mijn favoriet maar deze is de laatste tijd te druk. Jammer dat ze niet eens zeggen vol is vol daar. Ze doen ook aan allerlei acties mee zoals groupon. Volgens mij heeft een goede sauna dat niet eens nodig. Maar goed het zal wel om de centen gaan.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:56

Oh jee, nou dan ben ik benieuwd..

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 16:53

madeliefw schreef:
Ik ben ook alweer een tijdje niet geweest. TB was altijd mijn favoriet maar deze is de laatste tijd te druk. Jammer dat ze niet eens zeggen vol is vol daar. Ze doen ook aan allerlei acties mee zoals groupon. Volgens mij heeft een goede sauna dat niet eens nodig. Maar goed het zal wel om de centen gaan.

Klopt, vind ik ook :j Hiermee raken ze de exclusiviteit ook kwijt naar mijn mening
Jammer, was mijn favo!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 19:33

Ik ga dinsdag naar TB, idd via vakantieveilingen. 15 euro voor 2 pers ben bang voor de drukte. :=

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 22:48

Hm, het was vandaag lekker weer dus alles zit buiten.. Totaal geen last gehad van de drukte! In TB dan he, SpaPuur. Er was 250 man ingecheckt, maar nergens druk, vaak sauna's voor mezelf.. Prima. Alleen 51 man met de opgieting, de klankschalensessies en lavendelsessie hebben een maximum aantal deelnemers dus dat scheelt.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:45

Tijdje terug in Spa Sereen in Maarssen geweest. Best een aanrader als je van kleinere sauna"s houd. Alles heel schoon en een mooi uitzicht over de Maarseveense plassen. Opgieting was wel een beetje een tegenvaller. Was in een grote sauna, deden niet zoveel mensen mee dus die vrouw die de opgieting deed moest veel lopen wat dus voor ons weer lang duurden. Pfhhh dacht dat ik flauw ging vallen hahaha.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:52

Ja Maarssen vond ik ook erg fijn. Mooi en fijn klein.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 20:10

Ik ben van de week voor het eerst in het Elysium geweest. Dit was een sauna wat al langere tijd op mn "verlanglijstje" stond. Helaas viel het mij tegen. Miste de mooie luxe uitstraling. Ik vond alles erg donker en dicht op elkaar gezet. Ook was het kleiner dan ik had verwacht. Zelfs bij de kleedhokjes (boven) kreeg ik meer een zwembad idee dan dat van een sauna. Begreep dat dit beneden wel mooi is.

Wij waren een nachtje weg naar een Hotel en dit was in de buurt bij het Elysium, zal er echter niet meer snel heen gaan. Volgende week weer lekker naar de Veluwse Bron. Steekt er wat mij betreft nog steeds met kop en schouders bovenuit.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 20:14

30 oktober ga ik ook lekker weer naar de Veluwse Bron, met een mede-Bokker.
Dit keer helemaal mooi: met de vriendenloterij heb ik een kaartje gewonnen voor 2x gratis entree :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 20:20

MamaMiesje schreef:
30 oktober ga ik ook lekker weer naar de Veluwse Bron, met een mede-Bokker.
Dit keer helemaal mooi: met de vriendenloterij heb ik een kaartje gewonnen voor 2x gratis entree :D

Dat zijn de betere acties! :j

Ik ga komend weekend kamperen in cuijcl en als het slecht weer is zaterdags naar de saunaboot in Mill :) iemand daar al eens geweest?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 20:48

Een vriendin had een stapel kadokaarten voor gratis entree bik de Veluwse Bron, geldig tot 15 augustus.
14 augustus zijn we daar lekker naartoe geweest.
En toen hoorden we toevallig dat de actie verlengd was tot 31 augustus en zij had nog meer kaarten, dua gisteren lekker nog een keer geweest!

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 23:28

Ze hebben weer het verwenarrangement bij La Cubanita. 25 euro ombeperkt tapas, een toetje en gratis entree bij Veluwse bron, Elysium, Zwaluwhoeve etc. Wij zijn vorige week geweest met een groepje van 6, hadden allemaal het arrangement alleen de rest gaat nooit naar de sauna dus ik heb 6 kaarten :o kan ik mooi in mijn vakantie samen met vriendlief 3x naar de sauna ;)

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 11:48

Dat zijn mooie acties! :D

Ik kom er net achter dat mensen met een CZ-verzekering 20 tot 50% korting krijgen op verschillende sauna's. :oo :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 14:26

Ik ga denk 'es ff een lekkere extra behandeling erbij boeken; toch gratis entree, dus het kan er wel van af :D

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 13:17

Ik ga deze week ook weer naar de Veluwse bron. Deze maand 3x naar de sauna.. Oeps haha. Had inderdaad ook gratis entree kaarten voor de Veluwse Bron. Altijd fijn. ( 2 gratis entree kaarten in september bij het arrangement van vorige maand)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 13:25

Ik ga woensdag met een vriendin naar Busloo. Had een bon voor 12,50 pp. Dan vind ik het nog leuk betaalbaar :)
Wel jammer dat ik nu de opgieting niet in mag, maar ja dat komt over een maand of 5 wel weer :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 14:16

Ik durf niet meer naar de sauna nu, kan amper opstaan zonder hulp en tja... Naakt is dat toch even een ander verhaal :') Wijdbeens zitten is niet echt optioneel hahaha

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 15:19

vuurneon schreef:
Ik durf niet meer naar de sauna nu, kan amper opstaan zonder hulp en tja... Naakt is dat toch even een ander verhaal :') Wijdbeens zitten is niet echt optioneel hahaha

Wijdbeens zit ik gerust hoor :D al doe ik meestal kleermakerszit.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 15:41

Ik houd liever geen open huis :')

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 21:35

voor de liefhebbers: a.s. weekend in Rosmalen löyly weekend. Is altijd super!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 21:39

Sokje_6 schreef:
Dat zijn mooie acties! :D

Ik kom er net achter dat mensen met een CZ-verzekering 20 tot 50% korting krijgen op verschillende sauna's. :oo :D

:oo waar?

Edit; gevonden, 50% op Bussloo, 20% op de keten van de Veluwse Bron :D

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:06

En nog een hoop anderen! O.a. SpaSense en SpaPuur. :D Helaaaas niet Goirle, dat vind ik de fijnste sauna tot nu toe. Maar heb er nog niet zoveel gehad.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:28

Ik wil ook zo graag weer eens, maar mijn saunamaatje kan voorlopig een flinke tijd niet, baal ik echt van want het is zo lekker en vriendlief krijg ik niet bepaald overtuigd. -O-

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:30

Kun je niet alleen? Of een andere vriendin overhalen?

Lukt mij helaas niet :+ Dus ik ga alleen een,avondje, of wacht tot iemand anders weer kan.. :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:34

Alleen naar de sauna vind ik toch minder, ondanks dat we nooit heel veel kletsen en vnl lekker aan het lezen en zweten zijn zijn er toch best wat momenten waarbij we even aan t kletsen zijne en het toch ook even gezellig bijpraten is. Alleen naar de sauna zou ik toch minder snel doen denk ik, maar wellicht zou ik t eens moeten proberen. :=

Andere mensen overhalen is me tot op heden nog niet echt gelukt, maar wie weet boek ik nog een succes. :P Zeker nu met weer die lacubanita actie enzo, saunakriebels volop!