Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appelmoes_11

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 15:54

Gewoon even googelen op een kapperswinkel dichtbij jou! :) Daar verkopen ze o.a. potjes van Manic Panic, die gebruik ik altijd, maar dan moet je wel eerst bleken.

Ah jongens, mijn haar is weer paars! :D

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 16:15

Ik ben nu donker, dat heb ik over rood heen geverfd, er is ergens nog wel een rode gloed dus.. Ik wil eigenlijk weer lichter.. Hoe hebben jullie dat gedaan? Toen m'n nicht me eens ging ontkleuren, werd ik oranje :P

Zouden jullie veel highlights doen? Of toch ontkleuren en dan een kleur erover die geen rood bevat?

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 16:25

Van ontkleuren terwijl er een kruidvatpakje in je haar zit krijg je inderdaad oranje haar ja. Daar kun je op zich overheen verven met een wat donkerdere kleur rood, die dan toch weer lichter uitpakt op je eigen haar. Ik zou zelf ontkleuren, maar ik raad het absoluut af. :+

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 16:43

Manic Panic vind ik wel heel erg snel uitwassen. Ik heb paars door mijn haar gehad (dip dye) in november en 2 weken later was het er allemaal al weer uit :P

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 16:47

Ohja, het gaat er inderdaad snel uit. Als je Appelmoes heet is dat alleen maar handig, dan vind je je kleur na een week toch wel weer saai. :P

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 16:53

Maar ik wil geen rood meer hehe :P Ik moet nog maar even goed nadenken geloof ik :)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 17:22

Ik zit eraan te denken om La Riche Directions Kleurspoeling (voor dip dye) te halen. Maar ik heb donkerbruin haar en wil de kleur Violet. Ik wil niet mijn haar bleken, maar zou de kleur wel zichtbaar zijn? _O-

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 17:37

ad0rey0u schreef:
Maar ik wil geen rood meer hehe :P Ik moet nog maar even goed nadenken geloof ik :)

Ik heb mn haar deze winter ook rood gehad,dat uit laten groeien zeg maar (laten vervagen) en nog een keer overgeverfd met bruine verf (wat niet echt pakte eigenlijk).
Heb het nu dus vrijdag laten ontkleuren bij de kapper, uitgroei gewoon laten verven en daarna heel veel highlights erin. Resultaat heb ik hierboven ergens een (niet heel duidelijke) foto van geplaatst.. Tis nog steeds oranje/geel..
Dus ga vrijdag weer naar de kapper voor weer een ronde highlights.
Maar ik zou het nooit zelf gaan proberen als je rood in je haar hebt gehad.
Dat van mij is nu soort van oranje maar t ziet er wel nog knap uit.. Het is niet lelijk oid, tis alleen nog niet de kleur die ik wil hebben. Wil niet weten hoe t eruit had gezien als ik dit zelf had geprobeerd.

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 20:15

Saaams schreef:
Ik zit eraan te denken om La Riche Directions Kleurspoeling (voor dip dye) te halen. Maar ik heb donkerbruin haar en wil de kleur Violet. Ik wil niet mijn haar bleken, maar zou de kleur wel zichtbaar zijn? _O-

ik denk t niet

BlackDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 21:44

Appelmoes_11 schreef:
Gewoon even googelen op een kapperswinkel dichtbij jou! :) Daar verkopen ze o.a. potjes van Manic Panic, die gebruik ik altijd, maar dan moet je wel eerst bleken.

Ah jongens, mijn haar is weer paars! :D

Haha, ik heb vanmiddag echt 2 uur zitten zoeken op google, maar het was echt ontzettend vaag... Dan had de ene weer alleen een online shop, dan was de ander alleen voor bedrijven, en ga zo maar door... :P

Manic panic is geen permanent, of wel?
Het liefst wil ik een verf die net zo lang blijft zitten als die van de kapper, die bleef echt 4 weken mooi, maar die pakjes uit de etos etc zijn na anderhalve week al vaag...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 21:52

Manic panic moet je heel vaak bijwerken. Zoals ik al zei was het bij mij na 2 weken volledig weg.

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 22:00

Jeeeej, ben vandaag EIN-DE-LIJK naar de kapper geweest.

Zo was het (maar dan nog iets langer):
Afbeelding

En dit is het nu (zelf geverfd):
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 12:07

Leuk gedaan :3 Mooie kleur ook, welke is het? Auburn oid?

Ik heb een probleempje. Ik heb weer last van roos, maar ik wil liever geen antiroosshampoo gebruiken omdat dan mijn mooie donkerbruinzwarte kleurtje er aan gaat. :C Iemand ideën om de schade beperkt te houden?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 12:15

Mp: bij mij helpt shampoo met eucalyptus wel goed :j ik heb er een van rituals, eucalyptus schijnt kalmerend te zijn voor je huid, geen idee of dat echt zo is maar bij mij werkt t wel :)
Ik heb in mn voorlok vaak roos (met periodes komt/gaat t, vaak als t er is heb ik ook wweer meer last van mn andere eczeem plekken) maar met die shampoo heb ik er nu eigenlijk al een paar maanden geen last meer van gehad :) !
2
Weet natuurlijk niet zeker of t door de shampoo komt maar misschien is het het proberen waard

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 13:17

Manegepaard: Dankje! Op het pakje staat: Frozen Chestnut :P Maar hij is wel heel rood/koper uitgevallen :j! Had hem destijds bij de hema gehaald!

Ik heb ook roos.. Vooral als ik het niet op tijd was verga ik van de kriebels haha :p! Ik zal binnenkort is kijken naar eucalyptus shampoo!

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 14:17

Mooi kleurtje! :D

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 16:29

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 19:45

Ziet er wel mooi uit! Ga je het hele haar doen, of vanaf halverwege ongeveer? Heb het idee dat bij de dame uit het plaatje van de link, ze het halverwege hebben gedaan :)

Vind het wel heel gaaf!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 19:59

Oh ziet gaaf uit zeg! Heel mooi zacht ziet t er uit, en helemaal niet alternatief oid..

Ik heb voor vrijdag weer een afspraak staan voor nog een ronde highlights :p

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 16:59

Lisa, leuk kleurtje! Net wat meer warmte in je kleur, echt mooi :)

Ik heb vandaag weer eens drastisch gedaan.. Waar er vorige week 20cm van mn haar is geknipt, heb ik vandaag knalrood laten verven :) I love it! Word er totaal niet bleek door, daar was ik even bang voor :)

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding
Mocht het vertekenen qua kleur, het is echt exact dit:
http://img338.imageshack.us/img338/8618/10xyrv4.png

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 17:00

Staat je super!

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 19:29

Staat je goed Annelotte! En bedankt! Ben er ook erg blij mee!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 21:58

Oh wauw, mooi dat rood, heel fris!

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 22:36

ik heb een vraagje ik hoop dat jullie mij er mee kunnen helpen. ik heb lang en super dik haar. weten jullie iets leuks wat ik er mee kan doen. ik hou er helemaal niet van als er haar in me gezicht komt. daarom heb ik vaak de voorste plukken in een staart. het blijft niet zitten als ik mijn haar in een staart of knot doe. op de eerste foto in mijn profiel is het gekrult. ik heb van me zelf lichte slag

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 22:41

He dat meisje uit die link is van een serie op disney channel.. vind haar super grappig :))
Staat je goed hoor! :D