Zwangerschap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 19:47

Odetteke is bevallen van dochter Bodil las ik in een ander topic.

Gefeliciteerd!

XFiemoX

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 19:52

Odetteke en lief van harte gefeliciteerd met jullie dochter.. Heb ik het toch een keer goed gegokt, gebeurd me niet vaak..

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 19:56

dikke proficiat odetekke!!

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 20:21

Gefeliciteerd Odetteke!! Mooie naam Bodil! Geniet er lekker van saampjes! Wel snel een foto posten hoor ;)

Zo lekker op de bank aan het hangen. Ik hou van Holland. Altijd gezellig :D Zo even poezelige voetjes van vriendlief masseren... Wat ben ik toch lief ;)

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 20:38

fiemo. ben je nog niet druk je man aan het bespringen dan?? *D
ik had gekeken bij de c1000... de tuinen zit in emmen >;) om daar nu helemaal heen te rijden plekje om te parkeren zoeken vervolgens naar het overdekte gedeelte waggelen.. ik ga maandag nog naar coevorden mischien zit daar iets met die thee als humpie er nog niet is :+ <<)
http://webshop.degroenehof.nl/15-kruide ... nblad.html zoals ik lees lijkt het alsof het juist niet helpt??
http://vrouwtje-theelepel.nl/frambozenblad-thee/ volgens mij ben ik niet echt getraint :o

Odetteke gefeliciteerd *\o/* een dochtertje en wat een mooie naam <3 ben benieuwd naar fotos! was het een beetje te doen? :o

caroline. wat ben jij lief voor je vriendje :j hij heeft het maar goed voor elkaar :D
Laatst bijgewerkt door lisch op 15-10-11 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 20:42

Gefeliciteerd Odetteke! *\o/*

mariposa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 20:52

Gefeliciteerd odetteke.
Alles goed verlopen?
Vroeg vandaag nog of er al iemand was bevallen.wat een toeval.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 20:52

Caroline, Whaha jij bent wel heul erg lief zeg. Ik masseer mijn lief zijn voeten echt niet, kiek wel uut :P

Lisch, Tuurlijk wel alleen het vlot nog niet zo helaas.. (nu ik dit hier zo type en m'n zussie het leest, zeg ik alvast have fun troela roddel maar fijn over me!!)
Maar voor jou word het dan gewoon vanavond sexen (als je niet al bezig bent, dan laat je je lief toch het werk allemaal doen :P). Kan jij lekker rustig *onder* liggen whahaha
Kijken of ik die van mij nog wakker kan houden haha, het is nml wel al een keer gebeurt dat ie na zijn werk en ik hem wilde bespringen als een blok in slaap viel :+ .

Dus mochten jullie mij niet meer zien hier vanavond, have fun iedereen en maak er een gezellige avond van. En Lisch poep dat kind er uut!! Doe desnoods dat je aan het poepen bent en flink zit te persen, misschien breken je vliezen dan meteen en komt het gelijk op gang :P:P

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 21:12

Weer een update, ik heb nu trouwens de laptop hier, dus dan kan ik het topic weer volgen!

Vanacht om 2u wakker geworden, door gigantische harder buiken om de 2 min.
Even aan gekeken. Om 5u verpleegkundige gevraagd voor een warme kruik.
Dit hielp helaas niet dus over naar de verloskundige en aan het CTG (hartfilmpje)
Duidelijke harde buiken/ weeen te zien. Om 8uur verloskundige, gekeken en 1 cm ontsluiting.
Nog even aan het ctg gebleven en om 10uur weer gekeken. Helaas geen vorderingen, nog steeds 1 cm..
Dus gewoon weer afwachten!

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 21:52

Oeh lovebonny, spannend!! Wel ruk dat het op 1 cm blijft hangen. Maar toch een teken dat je lichaam
er wel echt mee bezig is. Dus wie weet vannacht?! :D

en ja vriendlief is gek op voetmassages dus dan doen we dat af en toe ;).

Fiemo: zweep der over!! In slaap vallen is hij helemaal gek?? Er is werk aan de winkel :P

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 22:17

Tjeeeee, lovebonney wat spannend!!! Morgen moet ik toevallig even langs mn werk, kom ik wel even bij jullie kijken :P Nee hoor, we horen wel wanneer het zo ver is! Hopelijk duurt het niet al te lang meer.

@Odet: gefeliciteerd!!! *\o/* Ons nichtje heet ook Bodil, heel mooi!

@Fiemo: haha die tuin van jullie wordt vanzelf wel wat!

Na de geboorte komen hier ook beschuit met muisjes hoor! En bier! Heeeeel veeeel bierrrrrrrrr hahahaha! Wat laten jullie trouwens als eerste aanslepen? Of hebben we het hier al eerder over gehad??? Ik kijk nu al uit naar de filet american!
Laatst bijgewerkt door noviceh op 15-10-11 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 22:19

Gefeliciteerd Odetteke en spannend lovebonney!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 22:27

Hoe is het nu eigenlijk met jou Thirty? Voel je je inmiddels alweer wat beter?

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 22:33

noviceh schreef:
Hoe is het nu eigenlijk met jou Thirty? Voel je je inmiddels alweer wat beter?

Neuj :') Ik hang op de bank met laptop :+ Dirigeer manwezen wat in het rond (JE HEBT DE PAN TE HEET STAAN :Y) ), en waggel zo nu en dan naar het toilet :+
Voor de rest doe ik nog steeds de honden maar ik merk wel dat ik me echt rustig moet houden, anders ga ik zo van m'n stokje. Maar ja, als dit het enige is dan mag ik van geluk spreken. Een zware zwangerschap heb ik echt niet gehad.

Zit nog steeds te twijfelen of ik me met 40 weken laat inleiden (als meneer natuurlijk tot dan blijft zitten) of dat ik af ga wachten tot bijna 42. Wat zouden jullie doen?

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 22:35

Toen mn vriendin haar enkel had gebroken, hadden we zo een tafelbelletje voor haar gekocht. Zo kon ze manlief bellen als ze wat nodig had }> Misschien ook iets voor jou?? Persoonlijk zou ik de natuur zn gang laten gaan en het uitzingen tot 42 weken. Waarom met medicatie gaan ingrijpen als het mogelijk ook zonder zou kunnen? Alle medicatie is troep :Y)

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 23:09

Omdat ik t zat ben :D En ik niet kan wachten om ons mannetje eindelijk te kunnen ontmoeten.
Egoistisch! Ik weet het.

Ooo zo'n belletje haha! Geweldig. Alleen is ie nooit ver weg, dus echt nodig is het niet. Wel een goed plan :P

mariposa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 06:18

Lovebonney nog even volhouden.
Hoop dat je snel wat meer cm ontsluiting krijgt.
Heel veel.succes en hopen dat je de kleine snel in je armen kan nemen.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 06:32

Odetteke gefeliciteerd met jullie dochter. Erg mooie naam heeft ze.

Lovebonny, succes!

Xfiemox, wat fijn dat de tuin klaar is. Toch weer een zorg minder.

Thirty, mogen jullie daar kiezen? Inleiden doen ze hier toch niet omdat je het wil? Ik snap dat je het zat bent, maar ik zou nog even afwachten. Wellicht begint het snel. You'll never know.
Succes met de hondjes. Overigens ieder al zicht op een nieuw baasje?

Ik heb Mams broodjes filet laten halen. Veel zeiden dat ik er vast geen trek in zou hebben, maar ze hebben uitstekend gesmaakt.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 07:41

Hoe is het met jou Mistic? En hoe gaat het met Wessel? Heb je toevallig foto's van m??? :o Hmmmm....lekker filet american!! :9

Pffff...!!! Ik moet nog steeds een afspraak maken met de echoscopiste voor over 3 weken. Is wel belangrijk, 20 weken echo. Maar het probleem is dat zij haar mobiele telefoon nooit opneemt. Dan moet je inspreken op de voicemail en dan maar afwachten wanneer ze terug belt. Maar ze belt juist altijd wanneer ik te werk ben en de telefoon niet aan mag hebben. Morgen maar weer een poging wagen...

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 08:35

Een belletje, dat is echt een vet goed idee om je man aan het werk te zetten :Y)

Odetteke gefeliciteerd met jullie dochter!
Fiemo fijn dat de tuin gereed is.
Thirty, ik zou wachten totdat het kindje zelf besluit dat het tijd is om op de wereld te komen (tenminste zolang ze niet te lang blijft zitten natuurlijk).
Noviceh, ik moet morgen voor een echo, als je haar smiddags tussen half 2 en 2 uur belt heb je veel kans dat ze opneemt.
Hmmmm broodje filet american, ohh daar heb ik echt wel trek in.

Hier 4 uurtjes geslapen, slaat werkelijk nergens op. :z

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:00

Goedesmorgens deze morgen,

noviceh: kun je niet een mail sturen?? Erg lastig anders lijkt me. Straks krijg je te horen dat ze vol zitten, dat zou banketstaaf zijn. Succes!

Thirty: volhouden meid haha. Moeilijk e op het laatst?!

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:02

Wythlove: 4 uurtjes is niet veel ;). Arme
jij! Succes vandaag!!

Tijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:42

Goedemorgen!

Odetteke van harte gefeliciteerd met je dochter :)
Lovebonny succes vandaag! Je maakt het wel spannend, ik hoop dat het opschiet met je ontsluiting vandaag.
Thirty, mag je kiezen? Ik dacht dat we hier moesten wachten en dat de baby er moet zijn met 42 weken.
Woensdag ben ik 37 weken, dan mag ie van mij komen hoor, ben echt rete nieuwsgierig naar mijn kleine! Haha
Wel echt vervelend voor je dat zo rustig aan moet doen en je anders naar voelt, sterkte daarmee!

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:47

Odetteke gefeliciteerd met jullie dochter!!!
Geniet ervan :D

Lovebonny: Succes!!!

Volgens mij heeft die kleine van ons pfeiffer ofzo...
Gisteren werd ze om kwart voor 9 wakker.
Goed dat kan, avond ervoor hadden we verjaardag.

Maar gisteren lag ze er om kwart voor 8 in en vanochtend hebben we haar maar om HALF 10(!) wakker gemaakt.
Heeft ze gegeten, lekker gespeeld en nu ligt ze er alweer in :?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 09:54

Fiemo, super dat je tuin eindelijk klaar is!!!
En wat een leuke foto's!!!
Kimbaie, lekker met verlof!
Askim, lekker geshopt :)
Beccy, wij doen ook gewoon beschuit met muisjes denk ik. Maar je hebt tegenwoordig ook van die leuke chocolaatjes met muisjes enzo erop.
Odetteke, gefeliciteerd!!!
Lovebonny, succes dan maar!