Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) ook hebben, en filmpjes maar ik kan ze even niet vinden. Heel mijn laptop staat vol met foto's, opzich netjes gesorteerd maar van de cavia's heb ik tig mapjes

Hannanas schreef:Yes ken ik.
Zelf nog geen kaardebol tinctuur gebruikt.
En jij gohya?
Sonja, interessant he!
Ongelofelijk dat ze zo moeilijk er over doen. Er is bijna geen reguliere arts die er iets over weet, laat staan voorschrijft. Artsen worden geadviseerd en voorgelicht door farmaceutische fabrikanten.
Ritalin bijv is helemaal niet getest en medisch geïndiceerd voor volwassenen maar wordt op grote schaal voorgeschreven.
En jij?
Hannanas schreef:Yes ken ik.
Zelf nog geen kaardebol tinctuur gebruikt.
En jij gohya?
Sonja, interessant he!
Ongelofelijk dat ze zo moeilijk er over doen. Er is bijna geen reguliere arts die er iets over weet, laat staan voorschrijft. Artsen worden geadviseerd en voorgelicht door farmaceutische fabrikanten.
Ritalin bijv is helemaal niet getest en medisch geïndiceerd voor volwassenen maar wordt op grote schaal voorgeschreven.
En jij?
was ik totaal niet op in te stellen
ieder uur slikken en nog rebound
mara goed...dat is een andere aandoening

Die van mij meent ook nog steeds dat er niks is. Maar ze begrijpt ons ook weer wel dus ze schrijft de antibiotica die ze kent wel voor..
Ik voel me raar, ook heel misselijk. Gisteren en vandaag zou ik nog naar school gaan maar dat is mislukt, vanmiddag was ik al op het station maar alle treinen hadden vertraging, en ik was heel misselijk dus ik heb de eerste bus terug genomen
Anders zou ik ook halverwege de les binnen vallen, dat voor een half uurtje...
Maar ik vind het wel een achterlijke regel, als je bv. 5 jaar ziek bent heb je gewoon geen recht op een Wajong, dan moet je het zelf maar uitzoeken.. Dat kan toch niet

Wel heel fijn dat je een vriend hebt! Dan is er toch iemand die je wel vaak ziet en het boeit hoe het met je gaat.
Ben vanochtend ook nog even naar mijn stage geweest om te bedanken en heb chocolade en koekjes staan maken, voelt als een marathon
Hannanas schreef:gohya schreef:Dames,ik heb een vraagje.Hoe is jullie lichaams temperatuur? is die gewoon normaal zoals je altijd al had,of is die sinds jullie Lyme anders? vrij laag of vrij hoog?
Jij checkt dat toch onder je oksel? Dan is het prima wat je meet. 1 graad erbij optellen.