[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:21

xTammyy schreef:
Wow op je negende! Helix staat bij mij op t lijstje na mn navelpiercing, dus wie weet over een aantal maanden..

Haha, idd 9e is wel jong. :P en bij mij staat helix ook op t lijstje na navelpiercing, en die heb k al. :D

Red_Savage

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 22:22

Jeej, Myryana, dat is bijna! Eigenlijk moet je wel iemand meenemen die foto's maakt he. O:) Super leuk!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 22:29

Ik wil wel foto's maken maar heb geen vervoer... Haha

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 22:30

urselin schreef:
Ik zou vooral aanraden om de OP te lezen ;)
Voordat dit topic gesloten wordt.

Ik ben wel benieuwd naar je anti-tragus Rochelle!
Heb je een foto?

Tuuuuurlijk heb ik die voor jou/jullie :j
Het is alleen wel een foto van donderdagavond toen hij er net in was gezet. Zal morgen met goed licht even een nieuwe maken!

Afbeelding

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 22:35

Oeh! Vind naast je anti-tragus je conch erg mooi staan bij de vorm van je oren ;) Je hebt best wel een diepe bocht in je oorschelp waar hij mooi tussen valt :)

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 22:39

SaBiNa_S schreef:
Vidalyssa schreef:
Er is ook een huiskamer topic waar je over piercings kan kletsen he? :D

Dat kan hier toch ook? :')

Dat kan ja, maar daar is dit topic niet voor bedoeld :)

Red_Savage, ben heel benieuwd naar het eindresultaat van de vleugels en corset! Wel foto's plaatsen he? :D

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 22:41

Dankjewel! Ik heb normaal in mijn Conch een ring, maar dat werd te druk met die anti tragus erbij vond ik. Of zeggen jullie 'joh dat staat wel!' ?
Afbeelding

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 22:44

Ik vind die ring eerlijk gezegd niet echt mooi :o Misschien als de bolletjes wat kleiner waren dat ik het al wat subtieler vind ogen, maar dat is een kwestie van smaak :)
Maar een staafje en dan de combi met je anti tragus, is wel supergaaf! :D

Ik moet nog steeds eens langs mn piercer voor mn tripple forward helixjes, maar ik vergeet het iedere keer :o echt schandalig haha!

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 22:46

tripple forward helix is ook onwijs gaaf! :D

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 22:54

Red_Savage schreef:
Jeej, Myryana, dat is bijna! Eigenlijk moet je wel iemand meenemen die foto's maakt he. O:) Super leuk!

Er mag maar 1 persoon bij zijn dus vandaar mijn vriend, maar ik vraag het wel of hij foto's maakt (misschien is er een andere piercer nog daar dan vraag ik hem wel anders)

Mijn vriend net "wacht even is dat de 8e?" "Ja schat" "oh maar dat is... al bijna.. uh.. snel"
Mannen.. lol

Ingeeu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 07:52

Hallo mensen ik heb een vraag. Ik lig nu in Het ziekenhuis'omdat ik geopereerd werd, en mijn helix moest er daarvoor uit, hij heeft er anderhalf jaar zonder problemen in gezeten en is er nu sinds zaterdag uit, zal ik deze er zonder problemen weer in kunnen laten zetten of zou die weer doorgeprikt moeten worden?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 08:10

Die anti-tragus staat je mooi Rochelle :j
Denk dat die ring in je conch inderdaad te druk gaat zijn, maar misschien dat het met kleinere balletjes meevalt?

Ik wil ook heel graag een anti-tragus!
Mijn oren zijn zo leeg :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:03

ik wil nu niet als een zeur overkomen myryana maareh ik hoef absoluut geen foto's te zien van die tongsplit, hoe dat gebeurd := misschien idee om ze in een link te zetten dan?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:21

Ja dat was ik wel van plan hoor DQ, geen zorgen. Ik plaats een linkje naar het album waar de foto's in komen te staan.

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:31

Afbeelding

dit is die van mij,
alle korstjes en roodheid is weg :D dus heb er eigenlijk helemaal geen last meer van :D

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:40

@ Fenneeee: Met zo'n buik zou ik het ook wel weten! Helaas is mijn baby-vet 20 jaar blijven hangen, maar mocht het mij ooit lukken die extra kilo's te lozen..... :D

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:43

je zult het niet geloven maar 2 jaar geleden was ik bolletje pret vet, ik was toen echt dik, en nu ben ik zo maar dat komt door medicijne voor me adhd ging me eetlust weg dus toen was het ineens 20 kilo kwijt, maar ik vind me zelf nou niet echt dun, ik heb van die brede heupe :P

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:50

Mens klets niet, je bent echt mooi dun.. ik ben jaloers want zo was het bij mij 2 jaar geleden ook.. nu ben ik een spekkie doordat ik 20kg in 2 jaar ben aangekomen.

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:51

ik zeur niet :p haha, ach ja ik vind het beter zo dan dat ik echt heel erg was weeg nu rond de 45 en heb 38 gewogen, dus ja ik ben blij met me navelpiercing en ik heb er dus ook echt totaal geen spijt van !

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:54

Ik zei klets ;p nee maar snap hoe je voelt.. ik heb jarenlang ondergewicht gehad en daarna eens overgewicht, toen op gewicht gekomen en nu weer overgewicht. Als ik terug kon naar 55/60 kilo dan ben ik blij..

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:55

Inderdaad, ik zou mij ontzettend gelukkig prijzen met dat figuur! Slank, met vrouwelijke rondingen :) Lekker showen met die nieuwe piercing dus, daar is hij tenslotte voor!

Zo, nu weer on-topic voordat hier een slotje op komt :)
Nog even voor de zekerheid: Wel goed blijven verzorgen he ondanks dat hij er nu heel netjes uitziet? Je huid is misschien wel helemaal genezen, maar het buisje wat om je piercing heen moet groeien heeft zo zijn tijd nodig :)

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:57

dat komt vanzelf wel ! als je zelf maar denkt van ik kan het gewoon zonder slecht te eten en goed te bewegen dat zit je er zo weer !

ja ik maak hem elke dag schoon met zeezout, en zit er helemaal niet aan, en spoel hem ook goed na dat ik me was met zeep !

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 15:48

Ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie me daar antwoord op kunnen geven, en zo niet ga ik wel even naar de piercing shop.
Mijn oorbellen zijn toen ik klein was (een jaar of 10/11 denk ik) gaan ontsteken en omdat ik ze niet uit heb gedaan zijn ze bijna helemaal uitgegroeid. Omdat ik toch oorbellen wou blijven dragen heb ik een tweede gaatje laten schieten. En de eerste zijn dichtgegroeid, ofja waar oorspronkelijk de oorbel is geschoten is het dichtgegroeid, waar hij bijna is uit gegroeid zijn ze nog wel open (geloof ik). Nu was mijn vraag of ik die opnieuw zou kunnen laten piercen?
Hier even twee foto's voor de duidelijkheid
Afbeelding

Afbeelding
Op de 2e foto kun je zien dat echt alleen het aller onderste nog het 'gaatje' is en de rest littekenweefsel is.

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 16:11

@_Micha_: Ik vind het erg lastig te zien vanaf de foto's. Ik zou even langs de piercer gaan zodat deze ter plekke kan kijken wat er mogelijk is. Mocht het echt een zichtbaar dik littekenweefsel zijn, dan is de kans dat deze opnieuw moeilijk gaat doen zeer groot. Neem in dat geval het zekere voor het onzekere en zet hem er iets naast :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 16:49

Ja dat dacht ik al haha, ik dacht dat misschien iemand sowieso al kon zeggen dat het niet ging omdat het onderste gaat nog open is zeg maar (ik denk niet dat die nog ooit dichtgaat)
Er naast gaat dat passen? aangezien ik nog een gaatje heb (te zien op de foto)

En nog een vraagje haha wanneer ik op de site van de shop kijk waar ik altijd heen ga (Body mx breda) staat bij omschrijving van een Conch ' Bij deze piercing wordt er een piercingsieraad aangebracht door het bovenste deel van de oorschelp. Dit deel wordt ook wel de helix genoemd.'
Maar dat is toch niet zo? Conch zit toch juist mee in het onderste deel van je oorschelp?