lekker en vult goed!
 lekker en vult goed!                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik wil gewoon langzaam iets afvallen als het kan. Ben totaal niet ontevreden met mezelf, maar iets eraf zou wel lekker zijn en zwaarder worden wil ik wel voorkomen.
 Ik wil gewoon langzaam iets afvallen als het kan. Ben totaal niet ontevreden met mezelf, maar iets eraf zou wel lekker zijn en zwaarder worden wil ik wel voorkomen.                                                         

Steef schreef:Hebben jullie trouwens niet het probleem dat je na die dieëten weer normaal gaat eten en ineens heel erg aankomt? Een vriendin van me heeft een koolhydratenvrij dieet gedaan en is echt verschrikkelijk veel afgevallen! Is volgens mij wel heel zwaar, omdat je best weinig dingen nog mag eten.
 maar dit doe ik dan gewoon een paar dagen. En verder drink ik met uitgaan ook de hoognodige drankjes, maar dat dans je er dan toch weer af.. en daarbij werkt drank ontzettend laxerend dus daar maak ik me nooit zoveel zorgen om.
 maar dit doe ik dan gewoon een paar dagen. En verder drink ik met uitgaan ook de hoognodige drankjes, maar dat dans je er dan toch weer af.. en daarbij werkt drank ontzettend laxerend dus daar maak ik me nooit zoveel zorgen om.  

webster543 schreef:Mag ik vragen wat een prodimed dieet is???

wij hebben 3 hele kasten vol met eten (lekkers) die gaan me echt doden als ik alles weggooi hahaha.
 wij hebben 3 hele kasten vol met eten (lekkers) die gaan me echt doden als ik alles weggooi hahaha.