Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Inney

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:17

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:19

Ik heb van mezelf een egale huid maar wordt snel rood daarom gebruik ik foundation en die vergeet ik de regelmatig af te halen (weet t stom!) maar mijn huid wordt er echt niet slechter van

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:28

Inney schreef:
die nivea is dus fijn in gebruik? Ik ben ook niet heel wit maar ook niet heel donker

wintertoestand :') :

http://94.100.120.201/1305100001-130515 ... _HfZj.jpeg

zomer met weinig zon:

http://94.100.127.136/1360000001-136005 ... _dQQy.jpeg

ik ben er tevreden over, maar ook erg tevreden over die caffeine roller, die gebruik ik ook bij mijn neus :D

suus, klop het maar af, een oud vriendinnetje van me droeg altijd foundation, maar aan het eind van de dag had ze buiten allemaal oranje vlekken op haar gezicht, ik heb het gewoon tegen der gezegd want ze liep kant en klaar voorschut ze is toen gestopt maar o mijn hemel haar huid!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:29

Oranje vlekken?
Ik doe t al jaren en maar dun dus 80% is eraf gesmolten eind van de dag..
Is dom hoor i know maar vergeet t gewoonweg

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:35

Suus___ schreef:
Oranje vlekken?
Ik doe t al jaren en maar dun dus 80% is eraf gesmolten eind van de dag..
Is dom hoor i know maar vergeet t gewoonweg

ja echt oranje oranje :j ze was zelf heel wit en had gewoon giga foute foundation, en op haar voorhoofd zaten dan vlekken en op der neus en wangen.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:41

Suus___ schreef:
Ik heb van mezelf een egale huid maar wordt snel rood daarom gebruik ik foundation en die vergeet ik de regelmatig af te halen (weet t stom!) maar mijn huid wordt er echt niet slechter van

heb ik ook, ik reinig mijn gezicht wel iedere ochtend met zo'n spulletje van Lush of TBS ofzo. Probeer het ook 's avonds te doen, maar soms heb ik er gewoon echt even geen zin in. Dan gaat het er 's ochtends wel af.. Maar ik heb echt een hele fijne huid nu :D (sinds ik angels on bare skin gebruik van Lush. +:)+ ) en merk geen verschil van wanneer ik in een luie bui ben geweest en wanneer niet.
Moet wel zeggen dat ik me niet echt 'schoon' voel als ik met foundation gaan slapen dus fijn vind ik het niet. Maar ik merk verder gewoon geen verschil :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:01

Haha dat ligt dus niet aan t erop laten zitten en elke dag gebruiken maar de verkeerde kleur kopen :)
Mensen zien bij mij niet dat ik foundation op heb :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:04

Suus___ schreef:
Haha dat ligt dus niet aan t erop laten zitten en elke dag gebruiken maar de verkeerde kleur kopen :)
Mensen zien bij mij niet dat ik foundation op heb :)

je moet de hele zin lezen :D dat snap ik namelijk ook wel :') maar doordat ze oranje vlekken had is ze gestopt en toen kwam en ze had echt een hele lelijke vieze vette huid met puistjes en mee-eters..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:05

Oo sorry :D
Naja kan vele redenen hebben natuurlijk ;)

Ik merk gewoon dat m'n huid al jaren tzelfde is zelfs als ik m'n makeup wel ns vergeet

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:10

Vroeger was het niet zo extreem, ze had een egale huid maar was wel wit, toen ze 14 was is ze foundation gaan gebruiken en rond der 17de is ze gestopt, maar ze gebruikte geen mac oid, meestal gewoon huismerken.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:34

Ik gebruik geen foundation :)

Heb er wel staan (Super Stay 24h van maybelline), maar heb die in een apart potje gemengd met wat van m'n dagcrème (Nivea Aqua Sensation) en als ik een wat egalere huid wil dan gebruik ik die.

Of om, inderdaad, zoals in het filmpje, de paarse kringen weg te werken.
Doordat ik heb gemengd heb vormt hij geen 'laag' meer en valt het niet op dat ik enkel rond m'n ogen/ naast m'n neus make-up op heb :j

SillieXTanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:24

Als ik weg ging deed mijn vriendin mij foundation op, dus ik doe het niet elke dag op en ben het ook niet van plan als ik foundation zou hebben, gewoon wanneer ik wegga ;)
Maar ik ga eens wat internetten :D
& ik vindt het ook verschrikkelijk als mensen hun hals niet mee doen met foundation, ziet zo raar uit :=

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:27

Ik ben zelf erg te spreken over de foundation van Ellis Faas. Heel luchtig en zacht voor je huid. Ook de Vita Lumière van Chanel vind ik erg fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 18:08

hmm, sinds ik fundation gebruik ben ik mijn huid ook veel beter gaa verzorgen en het is er eigenlijk alleen maar beter op geworden :) M'n huid is gewoon gemengd eerder te droog dan te vet en ik heb alleen acne tijdens mijn 'periode' (dan heb ik meestal 1 puistje :') ). Maar ik ben er erg tevreden mee, eerlijk gezegd :Y)

Toen ik laatst naar de Estee lauder counter ging, om foundation te kopen (ik had gehoord dat hun doublewear een hele goede dekkende foundation scheen te zijn) toen kreeg ik te horen dat mijn huid daar veels te 'goed' voor was, dus toen heeft ze me de 'light'versie maar verkocht :')
Als je een probleemhuid hebt zal foundation vast niet helpen . Maargoed dan heb je toch al een probleemhuid :+
Ik denk dat verkeerde huidverzorgingsproducten ed. meer schade aanrichten dan gemiddelde foundation.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 18:11

Denk ik ook!
Of géén huidverzorging.
Was m'n dagcrème een tijdje kwijt (is veranderd van potje naar tubetje) en m'n huid was vaal, droog en glimmend tergelijkertijd.
Gebruik hem nu terug een week, en ik heb het zachte velletje van babybilletjes <3

SillieXTanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 18:12

Acné heb ik niet, het zijn echt zo van die typische plaatsen ( voorhoofd, neus)
Maar wat ik wel doe voor ik gekleurde dagcréme of iets op doe is mijn huid met ontsmettingsalcohol doen, dat droogt mijn huid goed uit.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 19:35

tijdens mijn rode feestweek heb ik ook een afentoe een puistje, anderhalf jaar terug nog heel erg maar ik gebruik niveau wasgel en daarna slakkengel, en sindsdien <3

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 20:06

Mischien hangt het ook wel heel erg van de foundation af. Op water basis is bijv. al beter dan op olie basis (die verstopt de porien) Daarbij moet je een goeie dagcreme gebruiken voor je de foundation aanbrengt die goed hydrateert. En idd savonds goed eraf halen en je huid goed verzorgen. Zelf heb ik een hele gevoellige huid maar bij een goeie foundation heb ik daar geen problemen mee. Wel met bijv. nivea, garnier, loreal producten. Die zijn echt not done voor mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 20:16

xDramaQueen schreef:
tijdens mijn rode feestweek heb ik ook een afentoe een puistje, anderhalf jaar terug nog heel erg maar ik gebruik niveau wasgel en daarna slakkengel, en sindsdien <3

ik doe er altijd een van die garnier exfo blablabla gel op, met zo'n borsteltje :D (van die immens domme reclame over 'je oets toch ook iedere dag je tanden') Helpt ook :D Eigenlijk help alles met sacilyzuur (ofzoiets :') ) wel goed, áls ik een puistje heb :D
werk dat slakkengel gebeuren eigenlijk goed tegen littekentjes :D ?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 20:16

wallen werk ik weg met zo'n roller van garnier met lichte tint.
rode vlekken naturaliseer je doorgaans met groene concealer.
en als je een goeie foundation hebt, dan is het de bedoeling dat je het niet ziet dat je dat op hebt.

zo :Y) :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 20:22

menino die heb ik ook gehad ja, die was ook erg lekker :D alleen scheurde bij mij de bodem eruit en issie helemaal leeg gelopen :')

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 20:33

Menino, ik heb begrepen dat het daar tegen werkt, maar dat dit vooral de aloë vera en andere producten waren die erin zaten.
En ik had volgensmij ooit eens gelezen dat het wel redelijk dieronvriendelijk is om aan het slijm van de slakken te komen. Misschien iets om mee te nemen in je 'beslissing' of je het eens gaat kopen of niet. ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 20:41

aan "volgens mij" en "gelezen" heb ik niets, (niet banketstaaf bedoeld hoor :D ) ik heb het ook weleens gehoord ja maar nog altijd geen feiten gezien.. het haalt voor mij littekentjes weg van oude puistjes en verzorgt erg goed.

Tegenwoordig zeggen ze dat makeup dierproef vrij is, maar dat kunnen ze allemaal zeggen.. alle ingrediënten in make up is ooit weleens getest op dieren, ze doen het nu niet meer maar het is wel gebeurd.. dan kunnen we helemaal geen make up en spul meer gebruiken..

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:05

Nee, ik bedoel niet dat het getest word op dieren, maar de manier hoe ze aan het slijm komen elke keer weer. ;) Over het testen op dieren heb je gelijk :j

Gebruik jij echt pure slakkenslijm? Want vaak zit er ook aloë vera en nog meer producten in die ook goed zijn voor je huid, en wát dan precies ervoor zorg dat de littekentjes verminderen is dan eigenlijk een beetje onduidelijk. Snap je wat ik bedoel? :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:12

nee dat van mij is wel een mengsel geloof ik, ik zal ff kijken morgen wat er allemaal inzit, het mag van mij een mengsel zijn, het is namelijk wel het juiste mengsel, ik heb echt al zooooveel dagcreme's gehad en van sommige echt giga uitslag gekregen en jeuk!

Ik heb toen wel een uitzending gezien over slakkenslijm maar ook daar werd niets duidelijk en werd maar gewoon iets gezegd...