[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 00:14

Ik heb dinsdag een afspraak voor mijn eerste piercing (heb enkel 2 gaatjes per oor tot nu toe).

Ga een navelpiercing laten zetten.
Zou doodgraag een tongpiercing willen, maar daar zijn ze thuis en op het werk niet zo mee akkoord.

Ik heb zowat het hele topic wel gevolgd.

mlc

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 00:17

Leuk Kirrr!
Een navelpiercing wil ik ook nog altijd, maar dan anders. Ik denk dat 't anti-navel heet, en dan aan de onderkant twee. Maar helaas, verder dan mijn oor kom ik niet. :')

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 10:03

leuk kirrr! :D

misschien dat ik ook nog ooit navelpiercing wil, maar ik heb zn lelijke navel :')
ik heb niet zn gaatje maar zn navelbreuk? zn klein bolletje haha, maargoed miss dat de piercing het ook met een sieraadje verbergt? :)

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 10:04

Niien_S: Die ringetjes zijn inderdaad heel lastig los te krijgen ja! (en ook weer terug dicht te krijgen trouwens) Ik had er zo een in mijn neus. Na veel wrikken krijg ik hem met de hand ook wel los, maar als het niet lukt doet de piercer het waarschijnlijk in een handomdraai voor je.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 10:53

Ik ben druk bezig met gezond leven en veel sporten, wil graag eindelijk zulke platte buik :+.
Nu ben ik er bijna, dus denk ik dat een navelpiercing me alleen maar meer gaat motiveren.
Ik ben eens benieuwd, kan me die 'pijn' echt niet inbeelden.

& Sabinaa_ Dankjewel, maar ze is nog steeds aan het revalideren van een operatie en staat ondertussen al 4 maand op stal ;(

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 17:59

Kirrr schreef:
Ik ben druk bezig met gezond leven en veel sporten, wil graag eindelijk zulke platte buik :+.
Nu ben ik er bijna, dus denk ik dat een navelpiercing me alleen maar meer gaat motiveren.
Ik ben eens benieuwd, kan me die 'pijn' echt niet inbeelden.

& Sabinaa_ Dankjewel, maar ze is nog steeds aan het revalideren van een operatie en staat ondertussen al 4 maand op stal ;(

Dat is inderdaad een goede motivatie! :j
Nou, het is per persoon verschillend natuurlijk. Maar ik vond het wel een gemene rotprik.. Tot drie maal toe: ik had hem laten zetten, eruit gehaald. Ergens anders opnieuw laten zetten, door hetzelfde 'gaatje' als de eerste keer. Was zeer scheef dat eerste gat, dus piercer gelijk opnieuw geprikt. Dus was niet zo fijn. Maar ach, het is 2 seconden en daarna heb je er heel veel plezier van!

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 19:56

kirrr; balen man! Hoop dat je snel weer lekker aan de slag kan, lijkt me heerlijk western! :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 02:52

Niien_S schreef:
Cerilene_ schreef:
Niien_S: Als hij al helemaal genezen is en je het staafje goed losgehouden hebt zou het niet moeilijk moeten zijn om een navelpiercing eruit te krijgen. Ten minste bij mij niet, gleed er zo doorheen.
Weet je dus zeker dat hij 100% genezen is?! (er staat volgens mij 3 tot 6 maanden genezing voor een navelpiercing, bij mij werd er zels tot 9 maanden bij gezegd, maar dat was alweer 8 jaar geleden) En heb je het staafje netjes losgehouden door hem te bewegen, zodat hij niet vast is gaan zitten?!
Je kunt denk ik sowieso het beste even naar de piercer gaan als het echt niet lukt, of je eraan twijfelt of het wel helemaal goed is met de piercing.

Tnx! Ik weet niet zeker of die 100% genezen is, heb er ook niet zoveel verstand van. :+
Maar ik heb een ringetje en krijg het bolletje zegmaar niet los, ik kan m wel draaien maar niet eraf halen of hoe het ook werkt..
Ga binnenkort zowieso ff terug naar de piercer want krijg nog een nieuw sierraadje!

Navelpiercing is pas met 9 maanden genezen. Eerder NIET doen. Hebben een paar wel gedaan waaronder ik en is niet aan te raden....
Dus lekker laten zitten totdat hij helemaal genezen is en daarna pas verwisselen voor een ander. Hoe graag je het ook wilt.

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 10:49

Ik was ook zo eigenwijs om mijn navelpiercing na 6 maanden al te verwisselen, ik heb daar nog heel lang last van gehad. Mijn navelpiercing is toen een halfjaar onstoken geweest, viel soms bijna flauw van de pijn en hoe ik hem ook elke dag schoonmaakte met zee zout, het bleef onstoken, dus heb geduld, dat bespaart je veel pijn!

Niien_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:07

Bedankt voor de tips, wist niet dat het zo lang duurde! Ik wacht nog wel ff met verwisselen dan!
Wil niet dat het straks onmogelijk veel pijn doet omdat ik zo graag een ander sierraadje erin wou :+

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:09

Ik wil ook zograag mijn Conch stokje inruilen voor een ring. Want hij prikt in mijn hoofd als ik erop ga slapen :P Alleen ik heb hem pas anderhalve maand, en het mocht pas bij 2 maanden. nog even geduld dus :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 17:24

@Kirr.. ik vond die prik meevallen, voelde er eigenlijk niet heel veel van. Adem in en uit en klaar.. en dat had ik dan even 2x :P Maar had toen eerst m'n 2 MDs laten zetten, omdat veel mensen zeggen dat een navelpiercing niet prettig aanvoelt. Dus ik was na die 2 (die ook reuze meevielen) helemaal voorbereid en toen de eerste al zowat zat had ik echt zoiets van: is DAT alles?

En ik kan eigenlijk helemaal niet zo goed tegen pijn.. gewoon van het aller ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen!

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:05

Ik heb inmiddels 2.5mm plugs in mijn oren zitten.
Naar het bleek was ik toch allergisch voor de zwarte o-ringen, dus witte zien te krijgen en dat ging heel goed.
Maar ik had dus die o-ringen voor mijn 2mm, (toen al iets kleiner gekocht omdat die doorzichtige schijnbaar groter uitvallen) deze passen ook op mijn 2.5 mm!

Dat is mazzel hebben zo dacht ik.

Of is dit eigenlijk heel onverstandig en 'knappen' ze zo dadelijk in een keer?

Dat was dus eigenlijk mijn vraag: kan je o-ringen die goed om 2mm zaten ook op 2.5mm doen?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:29

Ik gebruik altijd o-ringen die een maat kleiner zijn dat is helemaal geen probleem. Ik vind het juist veiliger zodat ze niet weg kunnen glippen :)

Kan gewoon dus hoor!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:30

Doe ik ook vaak zat, maakt niks uit hoor. Bij mij is d'r iig nog nooit iets geknapt. :n

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:20

Als je eenmaal begint met stretchen kun je zeker geen normale oorbellen meer in?

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:05

ff vraagje posten, ik heb al ruim 10 jaar een tong piercing, en nooit last van gehad, maar nu sinds een paar dagen doet mijn tong pijn en is t dik precies waar t gat van de piercing zit, kan dit een ontsteking zijn?..heeft iemand dit ook wel eens gehad en wat zou ik er aan kunnen doen...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:09

Saskiaatje schreef:
Als je eenmaal begint met stretchen kun je zeker geen normale oorbellen meer in?

Tot een bepaalde grootte kunnen ze gewoon weer dichtgroeien en/of teruggroeien naar oorbelgrootte zeg maar.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:10

Saskiaatje schreef:

Ligt eraan tot hoe groot je stretcht. Maar ik zit op 8mm en dat gaat niet meer lukken nee. :') Tenzij ik ze nu laat dichtgroeien tot het oorspronkelijke gaatje.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:13

Ik zie je oorbelletje al hangen :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:14

Hangen? Hij valt er direct uit denk ik. :')

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:16

En zo'n.. tunnel? Ik vind zo'n kleintje echt super leuk, maar hoeveel mm is dat dan?
Want ik wil wel m'n bling ook gewoon kunnen dragen en dat kan dan zeker niet? Per dag afwisselen zeg maar?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:42

Ik weet niet wat jij 'zo'n kleintje' vindt? Bedoel met 20mm kan je ook een tunnel dragen. :P Ik denk dat je met 2mm of nog wel een oorbel in kunt? Dan is je tunnel wel echt mini mini. :P Afwisselen lijkt mij niet handig, moet je straks elke keer opnieuw gaan rekken, hangt er vanaf hoe groot je zit natuurlijk.
En je hebt ook plugjes met een diamantje op de voorkant. :)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 01:30

Je kan ook door KAOS plugs (silicone) gewone oorbellen steken.. Je heb namelijk die plugs in huidskleur dus dan kan je nog steeds je normale oorbellen indoen en toch gestretchte lellen houden :)

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 01:51

Ik heb 4mm tunnels en kan nog makkelijk afwisselen met "gewone" oorbellen.
Vooral met ringen is het heel handig dat je ze wat verder door je oor heen kan trekken zodat je ze minder snel verliest :)