hoi,ik zat een tijdje geleden ook wel in dit topic, maar het is alweer een tijdje geleden dat ik gepost heb,ik ben ook meer een meelezer dan dat ik post hoor Ik deed fanantiek aan hardlopen dus,maar lig er nu even uit,vanwege een trombosebeen,echt balen,want ik mis 't hardlopen echt wel,deed 't vooral omdat ik me er erg goed bij voelde, en 't ging steeds beter.. Zijn er toevallig meerdere bokkers hier die trombose hebben gehad aan de been, en die 't hardlopen weer opgepakt hebben? Het is nu bijna 4 weken geleden dat er trombose bij mij geconstateerd is, dus ik moet nu nog rustig aan doen,maar kan alweer een klein beetje lopen zonder krukken,kleine stukjes, en dan moet ik weer zitten met been omhoog, dus hardlopen zit er voorlopig voor mij nog niet in...
Fanneke
Geplaatst: 16-11-10 13:17
Ik moest ook krabben.....
Auwauw WenK, kan mij voorstellen dat je nu met minder tegenzin gaat! En moet je nog zo lang wachten! Bom, heb jij de easy of de medium gelopen? Dat is balen Durante! Wat zijn je vooruitzichten?
Zo alles is geinstalleerd op mijn ipod! Wat een verbetering met mijn oude mp3 Morgen gaan we voor eerst "samen" trainen!
Durante
Geplaatst: 16-11-10 13:24
ik moet mijn leven lang aan de bloedverdunners,omdat ik nu voor de 2e keer een trombosebeen heb En donderdag gaan we achter een steunkous aan(van mijn lies tot aan m'n enkel)en die moet ik 2 jaar lang dragen. Ik hoop dat ik 'm meteen meekrijg, maar misschien moet ik er ook nog wel 10 dagen op wachten... Zodra ik 'm heb, ga ik weer een beetje rek en strekoefeningen doen, en m'n conditie weer opbouwen
Fanneke
Geplaatst: 16-11-10 14:04
Wat vervelend Durante! Mag je ooit weer gaan sporten? En hoe doe je het dan met je paarden?
Wen sterkte! Durante geen ervaring mee maar het lijkt me geen pretje Sas ik bel je wel als er rook uit m'n kompu komt Fan ik heb eerst de 5 onderhoud gedaan en daarna de 10 medium Puch heb je bij aankoop van je schoenen ook een filmpje laten maken? Zo kunnen ze zien hoe je je voet neerzet en of je bv anti pronatie of neutrale schoenen nodig hebt.
Durante
Geplaatst: 16-11-10 14:19
Fanneke schreef:
Wat vervelend Durante! Mag je ooit weer gaan sporten? En hoe doe je het dan met je paarden?
Ik mag straks wel weer gaan sporten,maar moet gewoon extra goed uitkijken dat ik geen rare smakken maak ofzo,want heb met die bloedverdunners wel extra kans op een bloeding oid... Paardrijden wil ik straks ook weer oppakken(denk dat dat 't voorjaar word ofzo(winter=sneeuw=glad=uitglijden=brr)maar nu krijgen ze de aandacht van een vriendin van me, die ze wel poetst,en ermee loopt(binnenkort 's rijden)en voor de andere pony is er weer iemand anders, dus aandacht genoeg voor beide dames
Bom Ik kwam gisteren ook binnenlopen met de woorden: kerngebruiker Office meldt zich Wat is het probleem?? Maar dat was echt nog niet zo makkelijk als ik van te voren vermoedde
hetbommeke
Geplaatst: 16-11-10 17:21
Ik had laatst m'n mams aan de foon, half in paniek.... Printer deed het niet meer en ze moest iets persee kopiëren. Bleek de inkt op te zijn maar ze kreeg met geen mogelijkheid de cartridge eruit. Ik via de foon aanwijzingen geven maar niets dat hielp. Ik de auto in naar almere, daar aangekomen bleek dat ze wel eerst de printer AAN moest zetten binnen 1 min was probleem opgelost zucht
En als ik ergens binnenkom en me meldt dan heb je een bommelding
Fanneke
Geplaatst: 16-11-10 18:09
Is het al bijna half zes!?
Pfff wat een drukte! Druk met USA, nu weer deadlines en het moet voor 1 uur pm USA tijd. Zucht. Het liefst zou ik vanavond de loopschoentjes aan doen, maar moet echt luisteren naar mijn lijf.
Haha erg is dat he Bom... Soms is het zoooo simpel...
Heb vanmiddag heel lekker Lis gereden, lekker wijf is het... Projectje is niet helemaal in orde, stond met wat knijpende ademhaling en omdat ze van de week al wat hoestte ben ik maar niet opgestapt... Heb wel net nog hardgelopen, viel me niets tegen: iets meer dan 5 km in 29:28. En nu probeer ik iets te eten te verzinnen voor vrijdag, moet makkelijk zijn, liefst uit de oven en zonder aardappels want die lus ik nie...
Net was het lekker hoor, 7 graden was het zag ik....
Hmmm, ja maar is weer pasta... Denk dat ik gewoon een prutje maak met gehakt, prei, mais enzo en dan tomatensaus en daaroverheen kaas.
Mirkim
Geplaatst: 16-11-10 18:53
Woww wat knap Wenk, jij bent ook een snelle volgens mij hé?!
ik heb vandaag mijn laatste les voor de 10 km gehobbeld Ging best lekker! 2 x 6 minuten, easy dus! Maar ik heb besloten dat ik de 10 km niet eens ga proberen! Ik ben de laatste tijd niet vooruit te branden, heb toch wel weer wat last van opkomende pijntjes bij scheenbeen & knie. 10 december ga ik in Ameland hardlopen, de 5 kilometer, dus ik ga over op de onderhoudsschema van de 5 en daarna ga ik me weer richten op de 10 km. Mijn eerste run van de 10 is in februari, moet te doen zijn lijkt mij!
Ik heb trouwens geboden op een roze auto, is dat niet hip? Past mooi bij mijn hardloopschoenen!
Puchje
Geplaatst: 16-11-10 18:54
7 graden bij jullie??? Nee, hier is het de hele dag onder de 3 geweest en dikke mist erbij! Toen ik vanochtend thuiskwam van het lopen, was mijn haar kleddernat... en niet van het zweet!
Haha heel hip Mirkim! Vind mezelf niet zo heel snel hoor, maar ik word wel sneller merk ik... Soms wel lastig, want een rondje wat ik eerder in een bepaalde tijd liep is nu te kort geworden...
Ja, 7 graden was het net en toen ik rond 13:00 naar stal reed was het 10/11 graden... Heerlijk!!!
Mirkim
Geplaatst: 16-11-10 19:16
WenK schreef:
Soms wel lastig, want een rondje wat ik eerder in een bepaalde tijd liep is nu te kort geworden...
zooooo herkenbaar!! Dat ik in het allerbegin van hoek A naar hoek B er 3 minuten over doe en nu iets meer dan 2 minuten!!!
Mist????? Hier de hele dag strak blauwe lucht met zon. En nu een hele heldere hemel met sterren maar wel koud. Ik heb besloten zo Lekker op de bank te ploffen, NCIS kijken en morgen voor het eten te lopen. Manlief is dan bijtijds thuis en kan mooi koken terwijl ik even 5 km ga sjokken dan eten en dan naar Zorro. En dan vrijdag lopen, ben dan toch vrij en zondag lopen.
Lekker Bom, lig nu ook op bed met de laptop op schoot en de tv aan... Oh en een lekker koppie thee natuurlijk; wintergloed...
_Rosa
Geplaatst: 16-11-10 21:31
Brrr koud vanmorgen!
Fanneke: Hechtingen (4 stuks ) moeten nog tot maandag blijven zitten.
Vanavond heerlijk gelopen Ging super, ging echt vanzelf Ging echt te hard gewoon, was bijna aan het sprinten. Toch maar even een versnelling terug gedaan, leek me verstandiger
Wenk: sterkte ermee
Durante: ai dat is niet niks zeg! Veel sterkte, hopelijk kan je snel weer wat gaan opbouwen
Fanneke
Geplaatst: 16-11-10 22:36
Ooh ik hoor warm, bed, dekentje hmmmm. Ga ik vanavond ook maar vroeg gebruik van maken. Merk dat de drukte op het werk zijn tol gaat eisen. Lekker vroeg naar bed wil wel helpen
Ben al heel de avond bezig met leuke foto's uit te zoeken. We wonen nu 1,5 jaar hier en er hangt niets aan de muur. Ga zelf leuke collages maken, mijn moeder is zo creatief en zij had mooie collages gemaakt, helemaal niet kitsch of druk. Ik heb al 3 schildersdoeken gekocht van 30x30 en ga van ieder diertje een mooie herinnering maken voor in de gang.
Had je geen last van je hechtingen Rosa?
ArlandoO
Geplaatst: 16-11-10 22:39
Morgen lesje 2 lopen, na een lichte enkelblessure Weer even rustig opbouwen, maandag les 1 gelopen en dat ging goed Hier is het heel de ochtend mooi geweest, tot een uurtje of 2, toen werd het super mistig en koud!!!!!