Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Morgen gaan we voor eerst "samen" trainen!

Fanneke schreef:Wat vervelend Durante!Mag je ooit weer gaan sporten? En hoe doe je het dan met je paarden?
misschien terug gaan naar de winkel en het probleem uitleggen. Of naar de podoloog, soms kan een zooltje ook helpen.
Wat is het probleem??
binnen 1 min was probleem opgelost zucht 
Soms is het zoooo simpel...
Projectje is niet helemaal in orde, stond met wat knijpende ademhaling en omdat ze van de week al wat hoestte ben ik maar niet opgestapt...

Ging best lekker! 2 x 6 minuten, easy dus! Maar ik heb besloten dat ik de 10 km niet eens ga proberen! Ik ben de laatste tijd niet vooruit te branden, heb toch wel weer wat last van opkomende pijntjes bij scheenbeen & knie. 10 december ga ik in Ameland hardlopen, de 5 kilometer, dus ik ga over op de onderhoudsschema van de 5 en daarna ga ik me weer richten op de 10 km. Mijn eerste run van de 10 is in februari, moet te doen zijn lijkt mij!
Past mooi bij mijn hardloopschoenen!
Soms wel lastig, want een rondje wat ik eerder in een bepaalde tijd liep is nu te kort geworden...
en morgen voor het eten te lopen. Manlief is dan bijtijds thuis en kan mooi koken terwijl ik even 5 km ga sjokken dan eten en dan naar Zorro. En dan vrijdag lopen, ben dan toch vrij en zondag lopen.
Heerlijk!
Oh en een lekker koppie thee natuurlijk; wintergloed...
) moeten nog tot maandag blijven zitten.
Ging super, ging echt vanzelf
Ging echt te hard gewoon, was bijna aan het sprinten. Toch maar even een versnelling terug gedaan, leek me verstandiger