Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samy24 schreef:Mag ik mij hier ook even melden?
ik ben 23 en ben nog nooit naar de gyneacoloog gegaan, ik durf gewoon geen afspraak maken
ik heb vaak het gevoel van menstruatiepijn terwijl ik geen menstruatie heb..
ben beginnen opzoeken (i know slecht idee)en nu pieker ik mij gek
in de familie wel geen gevallen van baarmoederhalskanker
Getup schreef:uitstrijkje en bloedbad?
Ik ga 2x pj naar de gyn voor contrôle ( woon niet in nl), en daar hoort een uitstrijkje bij. Is toch zo gepiept,als je er geen drama van maakt?
T is niet fijn,er zo te moeten zitten,maar dat uitstrijkje zelf is niet heftig,toch?
Janneke2 schreef:marleen_88 schreef:....er bestaat iets dat in het plaatselijk jargon 'het maagden speculum' heet, speciaal voor klein geschapen vrouwen. Heeft een arts dat bij jou gebruikt?Volgens de gyn ben ik 'te klein' hierdoor is de eendenbek bij mij echt heel vervelend.
Samy24 schreef:Mag ik mij hier ook even melden?
ik ben 23 en ben nog nooit naar de gyneacoloog gegaan, ik durf gewoon geen afspraak maken
ik heb vaak het gevoel van menstruatiepijn terwijl ik geen menstruatie heb..
ben beginnen opzoeken (i know slecht idee)en nu pieker ik mij gek
in de familie wel geen gevallen van baarmoederhalskanker
jesito schreef:Sow dit toppic loopt nog steeds, fijn dat er nog steeds mensen baat bij hebben.
Mieke ik moet morgen naar de gyn, ik zit of vervroegd in de overgang of pcos.
Het geluk is dat ik geen kinderwens heb.
Vervelend voor jouw, is dubbel op.
Ik ben noet bang voor het onderzoek, meer bang dat ze iets anders engs vinden.
jesito schreef:Er zijn cellen in je eierstokken die reageren op te hoog suikergehalte. De standaard aanpak daar tegen luidt nuchter bewegen en eten dat nadruk heeft op plantaardig eiwit. Was dat ook de lijn van de diëtiste?Bij mij word alles op mijn overgewicht gegooit, bij ieder iets wat je kunt mankeren staat altijd dat overgewicht nooit goed is en zo ook bij PCOS.