En dat werd dus geen pols...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantaliiejj schreef:ik heb sinds juli me tattoo ik heb 3 sterretjes op me voet.
In Augustus begon het te ontsteken toen ben ik naar de tatto shop terug gegaan en die zij dat ik het in een badje met soda moes doen dat heb ik gedaan toen ging het over 2 weken er na begon het weer te ontsteken toen ben ik weer terug gegaan toen zijde ze dat ik de dokter moes bellen dat heb ik gedaan die zijde het zelfde als de shop in een badje met soda het zalf wat ik van de tattoo shop kreeg kan ik niet tegen zeg maar dus ik smeer het er echt niet meer op want steeds als ik dat er op smeer ontsteek het steeds meer en meer en blijf nu iedere keer ontsteken heeft iemand een tip voor me of weet iemand wat het is ?
samloes schreef:bepanthen is inderdaad goed spul, maar bij jou duurt het te lang en zou echt even naar huisarts gaan. Misschien ben je wel allegisch voor de inkt
_Mellanie schreef:me schoonzus heeft geweldige tattoeage laten zetten
http://94.100.118.89/1130300001-1130350 ... _Tu1M.jpeg
http://94.100.121.246/1130800001-113085 ... _pi1d.jpeg
haar broer heeft het zelfde
manie schreef:samloes schreef:bepanthen is inderdaad goed spul, maar bij jou duurt het te lang en zou echt even naar huisarts gaan. Misschien ben je wel allegisch voor de inkt
Of allergisch voor de zalfjes...bepanthen is superspul mits je niet allegisch bent voor wolvet(alcoholen)/lanoline.
Er zijn best veel mensen die daar allergisch voor zijn, dus dan krijg je alleen maar meer irritatie.
Yavanna schreef:Ehm, naast dat de tekst echt volstaat met taalfouten.. en een lange zin zonder punten en komma's, maar dat terzijde.. misschien volgende keer ff spellingscontrole?
Maar probeer het eens met bepanthen, dat is speciaal voor wonden, en als het nu na zo'n lange tijd nog steeds ontstoken is, zou ik maar eens een doorverwijzing aan je huisarts vragen ofzo.. want dat is niet normaal.
Chantaliiejj schreef:Yavanna schreef:Ehm, naast dat de tekst echt volstaat met taalfouten.. en een lange zin zonder punten en komma's, maar dat terzijde.. misschien volgende keer ff spellingscontrole?
Maar probeer het eens met bepanthen, dat is speciaal voor wonden, en als het nu na zo'n lange tijd nog steeds ontstoken is, zou ik maar eens een doorverwijzing aan je huisarts vragen ofzo.. want dat is niet normaal.
misschien heb ik ook de spelling controle aan gezet ? ook al is dat voor jou misschien niet te zien ik geef toe dat er geen punten in staan
maar ik kan niet tegen bepanthen zalf dan wordt het alleen maar erger
idinn schreef:Laat je dan doorverwijzen door je huisarts naar iemand die er wel verstand van heeft... een huisarts weet nu eenmaal ook niet overal alles van. Laat je daar niet gewoon wegsturen met de melding smeer er maar een zalfje op..
Chantaliiejj schreef:Yavanna schreef:Ehm, naast dat de tekst echt volstaat met taalfouten.. en een lange zin zonder punten en komma's, maar dat terzijde.. misschien volgende keer ff spellingscontrole?
misschien heb ik ook de spelling controle aan gezet ? ook al is dat voor jou misschien niet te zien ik geef toe dat er geen punten in staan
maar ik kan niet tegen bepanthen zalf dan wordt het alleen maar erger
ik ben inderdaad alerchiallegisches voor zalfjes met alcohol enzo er in .