Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem1994 schreef:Superwoman; Dus als ik naar een psycholoog ga kunnen ze me weinig maken?
Jolliegirl schreef:Nogmaals mijn vraag aan TS : Sinds het openen van dit topic is er niets meer gebeurt met je buurjongen?
Hoe kan dit zo ineens over zijn? leest hij mee op bokt? Flikt hij dit nu bij anderen?
Vind het namelijk wel appart dat het zo bats boem over is en jij niets meer verneemt van hem. Terwijl het eerst heeeeel lang achter elkaar gebeurde.
Des te beter voor jou dat hij je niet meer lastigvalt, heb jij tenminste rust om na te denken.
Snoekiej schreef:Jolliegirl schreef:Kan de TS ook zelf antwoord geven.
Ze negeert deze vragen al meerdere malen, telkens geeft er iemand anders antwoord voor haar.
Ik zou jou ook geen antwoord geven. Je toon is behoorlijk insinuerend, alsof je de TS niet gelooft.
Ze is je trouwens geen antwoord verschuldigd hoor.
Jolliegirl schreef:Kan de TS ook zelf antwoord geven.
Ze negeert deze vragen al meerdere malen, telkens geeft er iemand anders antwoord voor haar.
Anoniem1994 schreef:Jolliegirl; Ik denk dat hij het een en ander doorheeft door een tijdje geleden.
Hij kon me normaal heel makkelijk bij mijn ouders en zus vandaan krijgen, maar omdat mijn zus ervan af wist liet zij me niet alleen
Vanaf dat moment spreekt hij mijn zus niet meer aan, en de laatste keer dat ik hem gezien is ongeveer 2 dagen voor het topic gesloten werd.