Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nathalie schreef:Ben het helemaal met je eens.
Ik kreeg vandaag de vraag of borstvoeding na de zes maanden dan nog wel beter is dan kunstvoeding....... Heb een beetje met mijn oren staan klapperen.
linda_hans schreef:Ik reageer hier even heel snel, aangezien ik dus geen bv meer geef.
Ik heb de 1e 4 maanden bijna volledig bv gegeven en ben daarna overgegaan op fv, niet omdat ik wilde, maar omdat Nick elke avond (en dat 2 weken lang) hele avonden huilde en niet meer aankwam in gewicht en zelfs richting afvallen ging.
Toen ben ik dus overgegaan op fv en had gelijk een hele andere baby, hij was weer vrolijk en hij kwam gelijk weer goed aan.
Ik had dus wel degelijk te weinig voedingsstoffen, want ik had wel genoeg ml voeding.
Kijk dus uit met zeggen dat het niet kan voorkomen, want dat is dus niet zo!
Iedereen die een beetje nadenkt weet dat bv het beste is voor je kind, maar soms is het gewoon niet anders. En af en toe word ik een beetje moe van het feit dat bv-moeders zo negatief doen over fv-moeders en andersom ook! Respecteer gewoon elkaars keuze of in sommige gevallen is er niet eens een keuze en is het gewoon niet anders.