jeetje, naast een gebrek aan vit.b12 kun je dus ook zulke nare klachten krijgen door een tekort aan D?
En dat is wat ik begrijp ook in je bloed te zien dan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinky12 schreef:Mijn jongens![]()
![]()
![]()
Klopt Onassa...ik ben er ook door gewoon in elkaar te storten achter gekomen hoor![]()
Omdat je ziek bent verbruikt je lichaam gewoon veel meer van bepaalde stoffen dan een gezond lichaam,daar houd de reguliere geneeskunde blijkbaar weinig rekening mee
Ik prikte regelmatig B12 en knapte iedere keer lekker op na een injectie...totdat dat niet meer gebeurde.Dacht dat ik de B12 wel weg kon doen omdat het toch niet meer werkte.Toch eerst nog een hele rits vitamine-testen laten doen waaronder ook de D.Daar moet je dus ook echt om vragen want wordt niet standaard gedaan,tenzij je in een risicogroep zit.
Bij mij was deze dus schrikbarend laag en dat heeft dus zo zijn consequenties,dat ik door mijn benen zakte en zwart voor mijn ogen zag was dus geen hyperventilatie (tsja,mijn adenhaling en hartslag versnelde ook niet) maar gewoon spierzwakte vanwege tekort aan vit D
Na de 1e boost knapte ik dan ook snel op.
http://www.natuurlijkerwijs.com/vitamin ... amine_d3_1
Het is dus de moeite waard om het even te laten testen...
Perrokai schreef:Ik heb hier nu 6 km verderop een Heilpraktiker gevonden is een natuurarts die hier niet vergoed word die zegt met bioresonantie borreliose aan te tonen en te behandelen geloof ik...is dat wat ? Kan ik daar op vertrouwen ? Wordt een ABNG arts door jullie verzekering wel vergoed ? Anders kan ik het nog declareren in NL bij de CVZ. Maar eerst wil ik weten of ik hier op kan vertrouwen. Afspraak staat op 9 december dus ik heb nog even.....krijg je bij zo'n arts geen AB dan ?