Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 14:55

nou ja, als het heel erg is kan je je haar strippen of ontkleuren, maar daar gaat het veel meer dood aan dan H&S :+ en heb je de kans dat het weer te licht is :') ik stem voor H&S, 2x achter elkaar wassen, en iedere keer 5 minuten in laten trekken.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 14:56

Tammy_ schreef:
_O- ik ken het gevoel :')
echt erg als je heel veel moeite gedaan hebt om dezelfde kleur extensions te hebben als je haar, en dan je haar te donker verft T_T
ik heb nu zo'n pot l'Ôreal elvive haarmasker, MAN DAT WERKT ECHT GEWELDIG! *\o/* heb het laatst ook in m'n extensions gedaan, en nu voelen ze weer als nieuw <3 echt geniaal spul dat :Y)

L'Oreal Elvive masker....... Ik weet een goedkopere oplossing voor je zachte haren: Koop gewoon een tube vloeibare siliconen bij de Gamma!

Ik heb dat ook een tijdje (uit nood gebruikt) bah bah bah , dat komt nooit meer in mijn haar! "Maakt je haar weer zacht en glanzend", ja die 10 liter siliconen inderdaad die je haar omsluiten waardoor het van binnen helemaal uitdroogt..

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 14:58

_O- de oplossing voor droog haar: GAMMA!
ik vond het juist beter werken dan de meeste maskers die ik heb gebruikt. ik heb nu dat gele spul met een of andere jelly er in ofzo, ik heb wel het idee dat het m'n haar juist minder droog maakt :p

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:02

Heb 3 maskers gebruikt van L'Oreal. Die wit met rode dop voor droog haar, die helemaal rode en die met die Royal Yelly (die is wit met geel toch?)

Allemaal vond ik ze niet fijn. Sowieso zijn ze heel waterig waardoor je heel veel masker "verliest". Het lijkt een grote pot maar dat spul is zo ongeconcentreerd dat het relatief gezien helemaal niet veel is :P
Ik heb nu een Aveda Conditioner die 30 euro voor een mini tube is, die is pas fijn :j En geen troep zoals bij L'Oreal (siliconen, sulfaten, parabenen...)

Het lijkt inderdaad alsof je haar minder droog wordt, maar de sulfaten breken de beschermingslagen van je haar af (de "lijm" waarmee je haarschubben vast zitten) en de siliconen leggen er dan een laagje omheen waardoor je dat niet ziet. Maar van binnen gaat de haar dus helemaal kapot.

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:03

Hmm ik werk bij de gamma :P maar eens uitproberen hihi:p en hoe doe je dat? Er in smeren en dan? :P

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:07

tijgerr91 schreef:
Hmm ik werk bij de gamma :P maar eens uitproberen hihi:p en hoe doe je dat? Er in smeren en dan? :P

Nee het was sarcastisch!!

Siliconen zijn NIET goed voor je haar, maar ze zitten in heel veel haarproducten. L'Oreal Elvive staat er stijf van! Vandaar dat ik zei dat ze nog beter vloeibare siliconen kon kopen bij de Gamma, goedkoper en hetzelfde effect :+

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:10

Oke dan :P haha je hoort wel vaker van die middeltjes die juist wel goed helpen en idd heel goedkoop zijn ;) en van die dure producten die het alleen maar erger maken.. :) Maar niet proberen dus :P

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:10

Aniek en d'r haar studie :))

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:17

Neroo schreef:
Aniek en d'r haar studie :))

:)) Ik wil later echt bij een Reclame Code Commissie gaan werken om al die belachelijke producten van de markt te schoppen :')

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:18

Hahahaha :P

Ik heb die testers binnen gekregen van karati, heb me haar er nu 1 keer mee gewassen en het voelde daarna nog gewoon fijn aan :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:31

Neroo schreef:
Als iemand anders tips heeft dan H&S hoor ik het graag :P

Je haar donkerder verven :+

Ik heb het probleem van niet matchen nooit, heb altijd zwarter dan zwart :))

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:38

Donkerder verven?

Het is juist te donker uitgevallen en wil het lichter?

Snap je antwoord niet helemaal :+

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:38

Je kunt altijd OF je eigen haar OF de extensions verven. De extensions mits het human hair is.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:43

Ik heb bij mijn extensions shampoo, conditioner en een masker gekocht.
Lisap Milano heet dat merk, iemand daar ervaring mee?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:44

Quellian schreef:
Je kunt altijd OF je eigen haar OF de extensions verven. De extensions mits het human hair is.

Je haar donkerder verven als het te donker is? :=

Ik zou naar de kapper gaan en vragen of ze je haar een tintje lichter kunnen maken.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:45

De extensions donkerder verven, mits het human hair is.
Je eigen haar lichter verven gaat niet lukken, dan is H&S voor zover ik weet de enige 'spoedige' remedie, anders wachten, de tijd maakt het ook lichter ;)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:47

Quellian schreef:
De extensions donkerder verven, mits het human hair is.
Je eigen haar lichter verven gaat niet lukken, dan is H&S voor zover ik weet de enige 'spoedige' remedie, anders wachten, de tijd maakt het ook lichter ;)

Waarom zou dat niet gaan lukken dan?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:48

Het is mij nog nooit gelukt, ondanks dat ik alle kleuren van de regenboog heb gehad, ook door de kapper is het niet gelukt. Wel met ontkleuren, maar dat moet je niet willen (of nou ja, dat moet ieder voor zich natuurlijk weten, maar mij niet meer gezien).

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:51

Quellian schreef:
Het is mij nog nooit gelukt, ondanks dat ik alle kleuren van de regenboog heb gehad, ook door de kapper is het niet gelukt. Wel met ontkleuren, maar dat moet je niet willen (of nou ja, dat moet ieder voor zich natuurlijk weten, maar mij niet meer gezien).

Ik ontkleur mijn uitgroei ook altijd, dat is het zelfde als blonderen met 12% toch?
Heb het 1 keer helemaal geblondeerd en doe nu elke keer mijn uitgroei (Bij de kapper.)
Mij is het toen wel gelukt, ze hadden mijn haar van blond naar bruin(?) geverft maar het werd paars met rood en alle kleuren.
Toen hebben ze het met Highlights veel lichter gemaakt, omdat mijn haar er slecht aan toe was door het 4x ontkleuren van de slechte kapper! :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:54

Yup, dan moet je inderdaad ontkleuren, maar ik denk dat wachten of een aantal keer met H&S wassen dan haarvriendelijker is :)

Citaat:
Alle ontkleuringstechnieken zijn schadelijk voor je haar, maar wij gebruiken een ammoniavrije techniek – de meest milde voor je haar. Hiermee kan je je haar lichter krijgen. Dat is ook de enige manier om je haar lichter te krijgen. Je kan het niet lichter verven. Je moet het echt gaan ontkleuren.

http://www.kapsels.net/haarvragen2/oplichten.htm

Ik krijg erg dood haar van ontkleuren, echt dat je het hoort knisperen in je oor :+ Breekt gewoon af.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 00:34

Focussed schreef:
Heb 3 maskers gebruikt van L'Oreal. Die wit met rode dop voor droog haar, die helemaal rode en die met die Royal Yelly (die is wit met geel toch?)

Allemaal vond ik ze niet fijn. Sowieso zijn ze heel waterig waardoor je heel veel masker "verliest". Het lijkt een grote pot maar dat spul is zo ongeconcentreerd dat het relatief gezien helemaal niet veel is :P
Ik heb nu een Aveda Conditioner die 30 euro voor een mini tube is, die is pas fijn :j En geen troep zoals bij L'Oreal (siliconen, sulfaten, parabenen...)

Het lijkt inderdaad alsof je haar minder droog wordt, maar de sulfaten breken de beschermingslagen van je haar af (de "lijm" waarmee je haarschubben vast zitten) en de siliconen leggen er dan een laagje omheen waardoor je dat niet ziet. Maar van binnen gaat de haar dus helemaal kapot.

Heb het nu 2x gewassen met karpati, en tot nu toe vind ik het erg fijn!
Omg, er kwam troep uit mn haar de eerste keer dat ik ermee waste, kan dat komen door de siliconen troep die nog in mn haar zat?
Ik schrok er gewoon van _O- Spoelt altijd een beetje verkleurd water uit mn haar, heeeeel lichtbruin, omdat het nog niet zolang geleden zwart geverfd is. Maar dit :=

Hoe vaak was jij je haar..? Aangezien mijn haar zo snel vet is, hoe vaak raad je aan mijn haar te wassen? Heb nu dus goede shampoo, conditioner & masker :P

Ik ga de 23e weer <3 <3

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 00:37

Het kan heel goed zijn dat dat de siliconen zijn die je er eindelijk eens afwast. :j

Ik was het nu 1 a 2x per week. Gemiddeld 1x in de 4 dagen. Mijn haar is op de 4e dag nog niet vet, maar ik was het gewoon omdat ik dan zin krijg om het te wassen :')

Ik waste het vroeger 1x in de 2 dagen, soms 1x per dag als het erg vet was. Op een gegeven moment was ik dit ZO zat dat ik ben gaan afbouwen in de zomervakantie. Het waren 8 weken hel, maar ben zo blij dat ik het gedaan heb :j

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 01:32

Focussed ik wil jouw hoofdhuid ;(
ik MOET het om de dag wassen, anders lijk ik net een zwerver.

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 09:08

Label/Receipt Number: CJ21 3357 255U S
Class: Priority Mail International Parcels
Service(s): International Parcels
Status: Into Foreign Customs

Your item is being processed by customs in BELGIUM. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Enter Label/Receipt Number.

Enter Label / Receipt Number.

Detailed Results:

Into Foreign Customs, December 13, 2010, 8:10 pm, BELGIUM
Arrived Abroad, December 13, 2010, 8:10 pm, BELGIUM
International Dispatch, December 10, 2010, 11:46 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, December 09, 2010

Track & Confirm by email
Get current event information or updates for your item sent to you or others by email.

OMG *\o/* *\o/* wat een mazzelaar ben ik!!!! Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd, kreeg superlelijk haar in zo'n klipstaart en het was droog en zwart en rood... (ben blond)

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 09:19

nog 1 week en dan heb ik mijn lange lokken :P

Zal proberen om foto's te maken hoe het nu is..