Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tammy_ schreef:ik ken het gevoel
echt erg als je heel veel moeite gedaan hebt om dezelfde kleur extensions te hebben als je haar, en dan je haar te donker verft T_T
ik heb nu zo'n pot l'Ôreal elvive haarmasker, MAN DAT WERKT ECHT GEWELDIG!heb het laatst ook in m'n extensions gedaan, en nu voelen ze weer als nieuw
echt geniaal spul dat
tijgerr91 schreef:Hmm ik werk bij de gammamaar eens uitproberen hihi:p en hoe doe je dat? Er in smeren en dan?
Quellian schreef:Het is mij nog nooit gelukt, ondanks dat ik alle kleuren van de regenboog heb gehad, ook door de kapper is het niet gelukt. Wel met ontkleuren, maar dat moet je niet willen (of nou ja, dat moet ieder voor zich natuurlijk weten, maar mij niet meer gezien).
Citaat:Alle ontkleuringstechnieken zijn schadelijk voor je haar, maar wij gebruiken een ammoniavrije techniek – de meest milde voor je haar. Hiermee kan je je haar lichter krijgen. Dat is ook de enige manier om je haar lichter te krijgen. Je kan het niet lichter verven. Je moet het echt gaan ontkleuren.
Focussed schreef:Heb 3 maskers gebruikt van L'Oreal. Die wit met rode dop voor droog haar, die helemaal rode en die met die Royal Yelly (die is wit met geel toch?)
Allemaal vond ik ze niet fijn. Sowieso zijn ze heel waterig waardoor je heel veel masker "verliest". Het lijkt een grote pot maar dat spul is zo ongeconcentreerd dat het relatief gezien helemaal niet veel is![]()
Ik heb nu een Aveda Conditioner die 30 euro voor een mini tube is, die is pas fijnEn geen troep zoals bij L'Oreal (siliconen, sulfaten, parabenen...)
Het lijkt inderdaad alsof je haar minder droog wordt, maar de sulfaten breken de beschermingslagen van je haar af (de "lijm" waarmee je haarschubben vast zitten) en de siliconen leggen er dan een laagje omheen waardoor je dat niet ziet. Maar van binnen gaat de haar dus helemaal kapot.