Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMarloes schreef:Ik heb ook nog een vraagje. Ik ben vandaag heel erg misselijk geweest omdat ik gistere 2pillen n heb genomen omdat ik hem de 1e dag van mijn stopweek vergeten was, en ik daar dus de volgende dag achterkwam toen ik dacht; ohja mijn stopweek is afgelopen.
Ik heb dit al eerder gehad dat ik 2 pillen achter elkaar moest slikken omdat ik die de dag ervoor vergeten was.
Ik wordt hier echt heel ziek van, maar in de bijsluiter staat toch echt dat je ze dan alletwee in moet nemen.
wat kan ik voortaan doen als ik weer zoiets heb? want het is nou niet echt leuk dat ik hierdoor heel de dag overgeef...
Citaat:Als je hebt overgegeven of erge diarree hebt gehad binnen 3 uur na het innemen van de pil, moet je een nieuwe pil innemen als je maag en/of darmen weer tot rust zijn gekomen. Ook hiervoor geldt: de extra pil moet binnen 36 uur na de vorige goed ingenomen pil worden ingenomen, dan ben je nog gewoon beschermd tegen zwangerschap.
Yessy schreef:Die buikkrampen heb ik wel vaker dus in dat geval moet 'ie er een paar keer per maand uitkomen
Zonder al te veel ranzige details, hoe kwam ie er uit dan? Had je kramp en zat 'ie toen ineens halverwege ofzo?
_Emm_ schreef:Hoe zijn de ervaringen daarmee?